Mazilla Skrevet 6. mars 2009 #1181 Del Skrevet 6. mars 2009 Jeg har en blogspot.com-blogg. Enkelt og greit, funker fint for meg, og jeg er ikke spesielt god på datagreier! Kan opprettes på en-to-tre her! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Grafica Skrevet 6. mars 2009 #1182 Del Skrevet 6. mars 2009 Man kan også lukke blogspot-blogger, slik at du kan invitere folk (på mail) om å lese, og da er det kun de som er invitert som kan lese der. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nattlys Skrevet 6. mars 2009 #1183 Del Skrevet 6. mars 2009 Hvorfor i all verden kan moderatorne snike på private blogger? Huff... Takker i allefal for tilgang Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anamelona Skrevet 7. mars 2009 Forfatter #1184 Del Skrevet 7. mars 2009 Ja ja, pytt sann. Da får jeg heller bare legge ut noen få bilder og være litt påpasselig! Nå har jeg fått lagt ut et bilde av henne på bloggen her iallefall! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 7. mars 2009 #1185 Del Skrevet 7. mars 2009 For et nydelig lite nurk!! :rødme: Sjønner godt at du er forelska! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anamelona Skrevet 7. mars 2009 Forfatter #1186 Del Skrevet 7. mars 2009 For et nydelig lite nurk!! :rødme: Sjønner godt at du er forelska! Hun er jo verdens herligste! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anamelona Skrevet 7. mars 2009 Forfatter #1187 Del Skrevet 7. mars 2009 (endret) Idag blir det forresten Peppes til middag. tror vi går for Californian Dream med ekstra ananas! Gjett om det blir bra da! :strix: Endret 7. mars 2009 av Anamelona Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nattlys Skrevet 7. mars 2009 #1188 Del Skrevet 7. mars 2009 Helt nydelig liten jente! :rødme: Sukk.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anamelona Skrevet 7. mars 2009 Forfatter #1189 Del Skrevet 7. mars 2009 Helt nydelig liten jente! :rødme: Sukk.. Mammas besteste! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Grafica Skrevet 8. mars 2009 #1190 Del Skrevet 8. mars 2009 Kanskje på tide å flytte boka/lage ny dagbok? :happy: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anamelona Skrevet 8. mars 2009 Forfatter #1191 Del Skrevet 8. mars 2009 Kanskje på tide å flytte boka/lage ny dagbok? :happy: Flytte den.. Generell dagbok? :klø: Anyone?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ms.Blaise Skrevet 8. mars 2009 #1192 Del Skrevet 8. mars 2009 Si ifra til moderator på ris,ros om at du vil flytte den. Generell dagbok er nok tingen=) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anamelona Skrevet 11. mars 2009 Forfatter #1193 Del Skrevet 11. mars 2009 Her står jeg opp halv 8, pga sinteste baby (etter å ikke ha sovnet før 0400 pga sinteste baby) for å pumpe meg, koke utstyr og rigge til oppe for å hente nevnte sinteste baby... Når jeg er ferdig med alt dette kommer jeg ned. Hva finner jeg? Jo; englebaby oppå Pappamelona i sin skjønneste søvn! Typisk! Jeg la meg rundt midnatt, men sovnet ikke før ca 0400. Pappamelona måtte vandre i flere timer med Babymelona før han kunne legge seg, så jeg tenkte jeg skulle ta henne og la han sove frempå litt, men nå ligger jo de to luringene og purker og sover begge to. Jaja, da får jeg gjøre litt husarbeid da.. Vaske litt klær og slikt. Helt ufattelig hvor høy vaskefaktor vi har fått etter at Babymelona meldte sin ankomst! ..også littegranne KG. Legge inn nytt bilde av Babymelona kanskje. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 11. mars 2009 #1194 Del Skrevet 11. mars 2009 Lurt "smil" på henne på det bildet! Kjempeskjønn lita tulle! Kos deg videre i din nye, men slitsomme, hverdag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anamelona Skrevet 11. mars 2009 Forfatter #1195 Del Skrevet 11. mars 2009 Lurt "smil" på henne på det bildet! Kjempeskjønn lita tulle! Kos deg videre i din nye, men slitsomme, hverdag! Hun er herlig utspekulert, og vet det nok selv! Utvilsomt slitsom hverdag ja. Men vi storkoser oss allikevel! Idag kjøpte jeg forresten brudekjolen min. Betalte 60% og bestilte den. :dåne: det nærmer seg virkelig dagen med stor D for begge oss nå. Og så jeg som sneik til meg en mnd før også da! *stress* Invitasjonene blir sendt ut fredag, kjolen er bestilt, frisør er bestilt - prøvetime er 23 april. *GlederMegTilDet* Spennende! Kos deg du også forresten! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 12. mars 2009 #1196 Del Skrevet 12. mars 2009 Har du bilde av kjolen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anamelona Skrevet 12. mars 2009 Forfatter #1197 Del Skrevet 12. mars 2009 Har du bilde av kjolen? Fikse til bloggen?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest imli Skrevet 12. mars 2009 #1198 Del Skrevet 12. mars 2009 Det er slitsomt med nyfødt bebis ja! Husker vi hadde ansvar for T halve natta hver i begynnelsen. Ble ikke altfor mye soving gitt. Håper du har det bra ellers, og at du får nok søvn. Viktig det, særlig for sånne som oss Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anamelona Skrevet 12. mars 2009 Forfatter #1199 Del Skrevet 12. mars 2009 Det er slitsomt med nyfødt bebis ja! Husker vi hadde ansvar for T halve natta hver i begynnelsen. Ble ikke altfor mye soving gitt. Håper du har det bra ellers, og at du får nok søvn. Viktig det, særlig for sånne som oss Jepp, vi håpløse tilfeller altså! Men joda, om natta er det Pappamelona som har nattevåk, og jeg er kun oppe for bleieskift som måtte trenges der og da og til pumping. Mat og byssing er det han som fikser! Snille Pappamelona. Så tar jeg Babymelona når vi våkner i 09tiden (+/-) og lar Pappamelona sove til han våkner av seg selv. Kjærlighetslivet?? Hvor ble det av?? Men pytt pytt.. Jeg er så tråklet og sydd at det er lite fristende uansett! Til og med han grøsser vel av tanken. Jeg fikk nettopp servert banana split her jeg sitter! :rødme: Han er så snill!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
spinnvil Skrevet 12. mars 2009 #1200 Del Skrevet 12. mars 2009 Nå fikk jeg lyst på is... men fryseren er heldigvis tom Kroppen min har nok ikke godt av is i dag, har vært mye kos i det siste... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå