Gå til innhold

Anamelona og Melonbarna!

Anamelona

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Annonse

Skulle hilse masse fra Anamelona og gi dere en :klem:

Så informerer hun mer så fort hun vet noe ;) Flink jente og vet og oppdatere oss nysgjerrige KG-damer ;)

Det er bra hun har skjønt hvor viktig det er med god informasjon. :tommelopp:

Tenker på deg Anamelona! :klem:

:jepp: Info må til! Skulle da bare mangle! :fnise:

Har ikke hørt noe mer siden sist jeg skrev her. Så da får vi bare håpe alt går bra og at babymelona er på god vei.

Akkurat her (21:30) begynte jeg å presse for fullt ja.. :sjenert:

Babymelona var på god vei, indeed...

Gratulerer så masse med lille jenta di=) Gleder meg til fødselshistorien din!

Fødselshistorie kommer nok i løpet av ikke altfor mange dager. :) Men akkurat nå er jeg så sydd og lappet sammen at jeg ikke orker å sitte stille for å skrive historie! :fnise:

Men kort fortalt hadde jeg en herlig fødselsopplevelse! Det var langt fra smertefritt, men jeg skulle gjerne gjort det igjen jeg. *Sadist!* :ler:

---------------------------

Er igrunn bare innom for å lese gjennom dagboka, og her var det jammen mange innlegg, lykkeønskninger og gratulasjoner! :dåne:

Jeg må bare få takke dere alle som har heiet på meg de siste dagene for koselige innlegg. (Jeg fikk wap'et noen innlegg selv om jeg ikke fikk skrevet innlegg selv via mobil, og tårene rant selvfølgelig.. :rødme: )

Så; Tusen hjertelig takk for oppmerksomhet alle sammen, det varmet en nybakt mamma å se slik entusiasme for Melonfamilien!

Nå skal jeg gå tilbake til verdens nydeligste lille Babymelona, så skal jeg se om ikke jeg får rablet ned min fødselshistorie snart!

:klemmer: på alle sammen!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Velkommen hjem Anamelona ;)

Nå er det bare 6 dager til Babymelona kommer (i følge ticker ;) )

Håper alt går bra framover, nyt dagene du har Pappamelona hjemme, du er jammen meg heldig og har han lenge hjemme nå ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Velkommen heim! Veldig godt å lesa at du ikkje har tatt skrekken etter ein sikkert veldig slitsom fødsel. :nigo: Eg gleder meg også til å føda. Håpar eg sit igjen med same opplevelsen etter det har blitt min tur. :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...