Gå til innhold

Anamelona og Melonbarna!

Fremhevede innlegg

Skrevet

Ikke hørt noe mer ennå, så da satser vi på hun har fått en god natts søvn :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nå trodde jeg det hadde skjedd noe her! Du må bare holde deg unna du, Tussi! :fnise:

Neida, bare tuller.. Du skal selvfølgelig få oppdatere oss!! Gjerne hele tida! :jepp:

Skrevet

"Babymelona er ikke ute enda. Riene var kraftige, men åpningsfasen gikk litt tregt så de ga meg sovemedisin. Det har tatt seg opp i morgentimene av seg selv, 3-4 cm nå, så de skal sannsynligvis ta fostervannet nå om ikke altfor lenge :) "

Skrevet

Spennande! :popcorn:

Kjedelig med dårlige prøvar, men flott du er innanfor termin, sånn at Babymelona berre kan komma. :nigo: Og bonusdagar med :babyjente: på utsida av magen før Pappamelona reiser tilbake på jobb er jo ikkje å forakta. :lur:

:duskedame: Stå på Anamelona! Håpar du er i mål snart og får møtt verdens søtaste :babyjente: :rødme:

Skrevet
Spennande! :popcorn:

Kjedelig med dårlige prøvar, men flott du er innanfor termin, sånn at Babymelona berre kan komma. :nigo: Og bonusdagar med :babyjente: på utsida av magen før Pappamelona reiser tilbake på jobb er jo ikkje å forakta. :lur:

:duskedame: Stå på Anamelona! Håpar du er i mål snart og får møtt verdens søtaste :babyjente: :rødme:

Slenger meg på denne jeg... Håper det går fint med deg og minimelonen, st fødselen ikke blir for lang og vond...

Skrevet

Så spennende dette er! Må innom stadig vekk for å se om det har skjedd noe! :fnise:

Skrevet

:duskedame:

Håper det går bra med deg :) Følger spent med :klem1:

:duskedame: :duskedame: :duskedame: :duskedame:

Skrevet

Har ikke hørt noe mer siden sist jeg skrev her. Så da får vi bare håpe alt går bra og at babymelona er på god vei.

Gjest kaffedama
Skrevet
Har ikke hørt noe mer siden sist jeg skrev her. Så da får vi bare håpe alt går bra og at babymelona er på god vei.

Jepp! :Nikke:

Nå må du få henne ut, Anamelona, ellers blir jeg før deg! :erter:;)

Neida. LYKKE TIL! Håper det går bra med dere alle sammen! :klemmer::duskedame:

Skrevet

Da har endelig lille jenta kommet :) Fikk melding i natt.

"17 februar kl 22.02 kom hun :) 50 cm lang og 3425 g"

Skrevet

Endelig!! :hoppe: Et perfekt lite nurk, høres det ut til! :strix: Sikkert verdens nydeligste også! :jepp:

Gratulerer, Anamelona!!! :) Kos dere som nybakt familie på tre! Gleder meg til å høre mer! :klemmer:

Skrevet

:grine:

:bolledeig::strix::skya:

Velkommen til verden, lille Babymelona! :roser:

Håpar alt står bra til med melon-familien!

Skrevet

Så fantastisk! Gratulerer så mye til Anamelona, pappamelona og babymelona!!

Kos dere masse!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...