Gå til innhold

Anamelona og Melonbarna!

Anamelona

Anbefalte innlegg

Syns det lukter godt av nye babyer...:) En venninne som gikk gravid før jul fikk høre om fullmåne å sånn..hun trodde ikke på det. Men vips! Fullmåne og baby!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det er visstnok fullmåne den niende og tanta til samboer'n er overbevist om at det blir fødsel da :fnise:

Syns det lukter godt av nye babyer...:) En venninne som gikk gravid før jul fikk høre om fullmåne å sånn..hun trodde ikke på det. Men vips! Fullmåne og baby!

:hoppe: :hoppe: :hoppe:

Da kanskje det skjer noe den 9de da? *håper*

Får satse på at blodtrykket mitt fra kontrollen idag indikerer at noe skjer! :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest *Frida*
Kanskje det er en sammenheng med fullmåne?? Når er neste tro? :klø:

Åja, det er ingen tvil om at det er fleire fødslar rundt fullmåne. Eg kjem frå gard, og har sett det tydelig der. Månen påvirkar både dyr og menneske.

Svigermor spurte i går om me visste når det var fullmåne igjen, både eg og sambo svarte mandag :fnise:

Men ja, det er altså fullmåne igjen no på måndag 9., neste er 11. mars.

Gleder meg til å bysse Babymelona... :strix:

Eg gler meg til å trille tur :rødme:

Vogna står klar i gangen her, og eg må nesten bysse litt kvar gong eg går forbi :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åja, det er ingen tvil om at det er fleire fødslar rundt fullmåne. Eg kjem frå gard, og har sett det tydelig der. Månen påvirkar både dyr og menneske.

Svigermor spurte i går om me visste når det var fullmåne igjen, både eg og sambo svarte mandag :fnise:

Men ja, det er altså fullmåne igjen no på måndag 9., neste er 11. mars.

Eg gler meg til å trille tur :rødme:

Vogna står klar i gangen her, og eg må nesten bysse litt kvar gong eg går forbi :sjenert:

Har ingen planer om å vente helt til 11 mars. :riste: Men 9 februar blir jo bare såvidt innenfor grensen for ikke-prematur, så jeg kan sikkert vente en uke eller to til. :)

Samme for meg om det er fullmåne eller ei, så lenge hun kommer helskinnet ut. :fnise:

Hehe, her har vi gjemt unna alt utstyret på det som skal bli barnerommet, men alt står skrudd sammen/montert/nedpakket og klart til hun kommer, så jeg må jo også titte innom rommet fra tid til annen! :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har jeg hatt min siste arbeidsdag på leeenge! :hakeslepp: Permisjonen starter jo egentlig mandag, men siden det er helg så starter den idag! :fnise:

Det er litt spesielt å tenke på at jeg ikke skal jobbe der igjen på såpass lang tid. Jeg vil - og har fått beskjed om å - komme innom med babymelona og hilse på, og det skal jeg jo gjøre, men det er allikevel ganske rart å tenke på at nå har jeg ett år foran meg med bæsjebleier, gulp og nattevåk før jeg skal tilbake på jobb! :rødme:

Det blir spennende å se hva tiden bringer! :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Her sitter jeg og taster og styrer, så hører jeg litt sånne merkelige lyder fra kjøkkkenet. Tror dere ikke Pappamelona står og baker rundstykker?? :rødme:

Åh, så god kveldsmat det blir idag! Ferske rundstykker med brunost..... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:hoppe: for permisjon og for Pappamelona som har blitt husfar! Så deilig!

Kos dere masse i helga! Man vet aldri når deres siste helg alene kommer, vet du! :lur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke misunnelig i det hele tatt...

Kan dere sende over noen husfar-gener til min mann?

Vil beholde de, men du kan få litt husfar-støv. :ler: Hvis du vil ha gener får vi hooke up Lillebebiss og Babymelona om noen år. :lur:

:hoppe: for permisjon og for Pappamelona som har blitt husfar! Så deilig!

Kos dere masse i helga! Man vet aldri når deres siste helg alene kommer, vet du! :lur:

Sant nok.. :) Vips, så er vi ikke bare kjærester lenger, men foreldre... :bond::fnise:

Han har igrunn vært husfar lenge. Ofte er det jo han som pisker meg litt rundt. :fnise: Han er jo hjemme hele dagen mens jeg er (var) på jobb, så han vasker hus, rydder, ordner opp, lufter hund, henter meg på jobb og lager middag til jeg kommer hjem. :rødme: Og jeg setter SÅÅ pris på det.

Igår da jeg kom hjem var hele huset ryddet og vasket, vaskemaskinen stod og gikk og klær var hengt opp. Det minste jeg kunne gjøre var vel å sette igang oppvaskmaskinen etter middag og tømme den da den var ferdig! :fnise:

-----------------------------------------------------------------

Pappamelona er virkelig verdens beste kjæreste og støtte. Jeg føler meg veldig heldig som snart skal få bebiss med han og gifte meg med han. :hjerter_rundt:

Endret av Anamelona
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min samboer kunne nok å treng litt husfar-støv...hehe.

Kos deg masse i helga!

Jeg får gå og sope opp litt på kjøkkenet og legge ut til de trengende på KG da! :fnise:

God helg, kos deg du også. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest kaffedama
Jeg får gå og sope opp litt på kjøkkenet og legge ut til de trengende på KG da! :fnise:

Jatakk. *forsyner meg grovt og sender videre til mannen* :ler:

Ha en fin helg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jatakk. *forsyner meg grovt og sender videre til mannen* :ler:

Ha en fin helg!

:fnise: God helg til deg også!

Nest siste helgen din før en liten mini kommer! :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her sitter jeg og taster og styrer, så hører jeg litt sånne merkelige lyder fra kjøkkkenet. Tror dere ikke Pappamelona står og baker rundstykker?? :rødme:

Åh, så god kveldsmat det blir idag! Ferske rundstykker med brunost..... :)

Herlig med ferske rundstykker :)

Ønsker dere en fin kveld :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Herlig med ferske rundstykker :)

Ønsker dere en fin kveld :klem:

Det var skikkelig godt!! :Nikke:

God helg til deg og mannen også!

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ferske rundstykker er godt. *nam*

Jeg er heldig og har en mann med hus-far gener heldigvis. :fnise:

Vi er bra heldige!! :lur:

Imorgen skal jeg gjøre gjengjeld og bake noen deilige cookies vi kan kose oss med i helga! :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg får liksom ikke gjort så mye gjengjeld jeg da, i min tilstand. Men så fort formen min er bedre tenkte jeg å slenge mannen på massasjebenken og feie over ham. :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...