Gå til innhold

Anamelona og Melonbarna!

Anamelona

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Kokosboller faktisk :fnise: Nå blir nok Babymelona kjempesøt! :ler:

:skratte:

Men det er hun jo fra før av. :ler:

KjempesøtERE!!!!!!! :juhu: Og sannsynligvis kommer Babymelona aldri til å røre en kokosbolle i hele sin levetid på utsiden. :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mente såklart søtere! :Nikke:

Skulle ønske mamma hadde hatt fullstendig dilla på absolutt alle usunne ting mens ho gikk med meg, sånn at jeg ikke hadde lyst på noenting i løpet av heeeele livet! :skratte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mente såklart søtere! :Nikke:

Skulle ønske mamma hadde hatt fullstendig dilla på absolutt alle usunne ting mens ho gikk med meg, sånn at jeg ikke hadde lyst på noenting i løpet av heeeele livet! :skratte:

Ser for meg notisen i avisa for X antall år siden:

"Lille Mazilla er født. Hun var 51 cm lang og 8,7 kilo."

Ja, om det hadde vært tilfelle, så tror jeg mange mødre hadde prøvd teknikken. :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, om det hadde vært tilfelle, så tror jeg mange mødre hadde prøvd teknikken. :ler:

:fnise:

Har ei veninne som HATER fisk av hele sitt hjerte :jepp: Det eneste moren hennes spiste de 3-4 første mnd i svangerskaper var fisk, fiskeboller og fiskekaker :skratte:

Legen trodde hun hadde magesår :roll: Det er 15 mnd mellon venninna mi og storesøsteren hennes *tjihi* Tenk at legen forvekslet en liten spire og magesår :hakeslepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje likegreit at det ikke funker sånn! :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har ei veninne som HATER fisk av hele sitt hjerte :jepp: Det eneste moren hennes spiste de 3-4 første mnd i svangerskaper var fisk, fiskeboller og fiskekaker :skratte:

Legen trodde hun hadde magesår :roll: Det er 15 mnd mellon venninna mi og storesøsteren hennes *tjihi* Tenk at legen forvekslet en liten spire og magesår :hakeslepp:

Jeg har kusiner det er 11 måneder mellom! :dåne: Det er jo litt sykt at kroppen faktisk var i stand til å bli gravid igjen 2 måneder etter fødselen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det bare meg som lurer på hvor bildet av babymelona blir av? Kom igjen, mammamelona, vi vil se ditt lille nurk :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Såå bra da. Det må da være det beste magesåret hun noen gang har rotet seg bort i. :jepp:

Fiskekaaaaaker... MMMMMMM... Det fikk jeg lyst på! Ferske fra butikk, (de dyre :fnise: ) varme og saftige fiskekaker.. :spise:

Er det bare meg som lurer på hvor bildet av babymelona blir av? Kom igjen, mammamelona, vi vil se ditt lille nurk :hoppe:

Hehe.. joda, jeg har bildet, men dette er en shabby og gammel maskin, pc'n min klarte faktisk å gjennomføre selvmord tilslutt og er nå ikke brukbar i det hele tatt. Bestilt ny.... Det går ikke an å overføre bilder til denne.. (Går sikkert an, men jeg kan ikke med ting på denne..) Nye pc'n er ventet i hus og installert rundt utgangen av helgen.

De nyeste bildene er langt fra så klare, fine og detaljerte som det som ligger her.. Men Babymelona er jo søt uansett! :jepp: Og legen var sikkert bare litt uheldig med de han skrev ut, for det var veldig detaljert og fint på selve UL-undersøkelsen. Mammamelona var sååå betatt. Og Pappamelona satt bare og betraktet lille Babymelona der h*n sprellet og danset rundt. :juhu: (Elsker dem begge to. :jepp: )

Endret av Anamelona
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje likegreit at det ikke funker sånn! :ler:

KAN jo funke, men statistisk sett er det nok ikke noe man skal ta for god fisk. :fnise:

Jeg har kusiner det er 11 måneder mellom! :dåne: Det er jo litt sykt at kroppen faktisk var i stand til å bli gravid igjen 2 måneder etter fødselen!

Ganske sært ja, ei venninne har to småbrødre som kom så fort mellom at mamman ikke fikk tilbake TR engang! :dåne: Det må være slitsomt!!! En baby på et par mnd, så skal man gå kvalm og sånn igjen.. Sukk.. Må være et h****** å skifte bleier, tørke gulp osv da. :fnise:

Hadde det ikke vært for at første kom i desember, kunne de jo gått i samme klasse. :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:hoppe: Hipp hurra for 14 uker!! :hoppe:

Synes tida går kjempefort jeg! :enig:

Håper du og Babymelona og Pappamelona får en fin helg!! (Er han hjemme nå forresten..?)

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:hoppe: Hipp hurra for 14 uker!! :hoppe:

Synes tida går kjempefort jeg! :enig:

Håper du og Babymelona og Pappamelona får en fin helg!! (Er han hjemme nå forresten..?)

Taaakk.. :hoppe:

Ja, vi er her alle tre.. (pluss bisk) Pappamelona blir hjemme en uke til. Han må jo være her og fikse nye pc'n for meg. :ler:

Tiden går veldig fort. Er jo i min 4de måned.. (Påbegynt 4de måned iallefall) Hehe..

Du må ha en superduper helg du også.

Stor kose- :klem: på deg, Mazillamor...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Såå bra da. Det må da være det beste magesåret hun noen gang har rotet seg bort i. :jepp:

:jepp:

14 uker :hakeslepp: allerede :sjokk:

Går fort dette her :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:jepp:

14 uker :hakeslepp: allerede :sjokk:

Går fort dette her :)

Ja, det går voldsomt fort.. Og jeg nyter at tiden flyr fra meg.

Snart får jeg en synlig kul på magen, og kjenner vel også de første bevegelsene... Så er jeg plutselig halvveis i svangerskapet.

For første gang i historien har jeg begynt å glede meg til jul på slutten av sommeren. Jeg har alltid gledet meg til sommeren på disse tider jeg.. :ler:

Men nå ser jeg fram til jul, baking, lukten av julemat, pepperkaker og mandariner.. Kanskje litt gløgg! NAMNAM!!

Og fra jul til termin går nok tiden styggfort! Så nå er det bare å hive seg rundt å få unna bryllupsplanleggingen (det meste av detaljer) før jul, så går tiden enda fortere. For i tiden etter fødselen kommer nok bryllupsplanlegging noe lenger ned på "to do"lista mi.. :fnise:

Men alt går nok i boks, og jeg skal bare kose meg i tiden framover!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:hallo:

Har ikke vært her og gratulert deg ennå jeg. Men jeg må jo følge litt med på andre "sykdomsfeller" :fnise:

Håper du får et problemfritt svangerskap!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
:hallo:

Har ikke vært her og gratulert deg ennå jeg. Men jeg må jo følge litt med på andre "sykdomsfeller" :fnise:

Håper du får et problemfritt svangerskap!

Ja, oss sykinger imellom. :fnise:

Takk for lykkeønskinger og gratulasjon.

Du får ha en god helg med minsten, så snakkes vi vel her og der iblant?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du får ha en god helg selv :)

Hvordan har svangerskapet vært til nå da? Mye plager, eller?

Mye kvalme, som bare har vært der uten spye. Ule 11+1-12+4 (tror jeg det var) var det spye dag ut og dag inn.. Gått ned masse i vekt pga totalt fraværende matlyst.. Men nå har jeg fått litt matlyst igjen, og spiser nogenlunde greit:)

Nå er jeg jo over 14 uker, så håpet om at det snart vil gå over, er der fortsatt.

For det ble fint for halvannen uke siden, så smalt det igjen på tirsdag og kvalmen har sittet i siden da...

Men gynekologen sa kvalmen kunne sitte i i 12-16 uker, så jeg har fortsatt tid til å komme meg. :jepp:

Men sykdommer generelt har jeg ikke merket på noen måte, og det er jo en stor fordel. Skummelt å gå gravid alene når gubben er på sjøen.. *grøss* Han reiser jo om en uke. Vil ikke oppleve det igjen, med baby i magen......

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal han fortsette å være på sjøen i lange perioder når det nærmer seg og etter Babymelonas ankomst også? Det høres ikke noe kjekt ut i såfall! :klem1:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...