Gå til innhold

Anamelona og Melonbarna!

Anamelona

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Godt at humøret er bedre i dag! :kose:

Ja, heldigvis fikk du rett der. Sååå mye bedre!

Og om jeg er heldig - og han har mulighet - så ringer han idag også! Han sa iallefall det! :strix: Får bare krysse fingrene for mobildekning. Trenger en god prat med "sjærsten" min!

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:skratte:

Må bare referere til en ticker jeg så her for litt siden.. Det stod noe i retning av:

"Yeey.. I'm 5 weeks old! I'm just an embryo, but my brain is growing quickly, and I allready have more braincells than Paris Hilton! (...)"

SPOT ON!!! :ler:

Endret av Anamelona
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må bare referere til en ticker jeg så her for litt siden.. Det stod noe i retning av:

"Yeey.. I'm 5 weeks old! I'm just an embryo, but my brain is growing quickly, and I allready have more braincells than Paris Hilton! (...)"

:ler: den leste jeg også. Utrolig bra ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:ler: den leste jeg også. Utrolig bra ;)

Jeg så den jeg og, holdt på å le meg ihjel :fnise:

Helt herlig! Spørs om jeg ikke skulle hatt meg en slik...

Men jeg liker den jeg "har" jeg, selv om den har tatt seg ut ferie for tiden! Artig å se utviklingen! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest kaffedama
Var og snoket hos deg istad også. men så at du prøvde å løsrive deg fra pc'n (uten hell :fnise: ) så jeg tenkte å være litt snill og vente med å skrive innlegg! :ler:

Hehe, bra tenkt! ;)

Treff anbefales, generelt mye bra folk her på KG (nå har jeg erfaring fra to KG-"gravidekull"). :jepp:

Bra at humøret er bedre i dag. Jeg er mye opp og ned når jeg ikke er gravid også jeg, så jeg synes synd på mannen i blant... :ler:

Ha en strålende aften!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Treff anbefales, generelt mye bra folk her på KG (nå har jeg erfaring fra to KG-"gravidekull"). :jepp:

Bra at humøret er bedre i dag. Jeg er mye opp og ned når jeg ikke er gravid også jeg, så jeg synes synd på mannen i blant... :ler:

Ha en strålende aften!

Joda, men det er ikke så mange kg-gravide i mitt nærområde.. Tror jeg iallefall... :vetikke: Er så mye enklere å arrangere slikt i storbyer tror jeg.. Får vel heller finne meg et babytreff etterhvert! :jepp:

Ja, jeg føler selv at jeg var mer opp og ned når det gjelder humør FØR jeg ble gravid. Men når det er sånn er det jo bare sunt og fint for forholdet vårt at han er ute i noen uker om gangen da! :tommelopp:

Ha en fin kveld du også!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:skratte: :skratte:

Tror jeg kolapser, det gjør så vondt å le når man er støl i magen :dåne:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:skratte: :skratte:

Tror jeg kolapser, det gjør så vondt å le når man er støl i magen :dåne:

Tenk på alle magemusklene du bruker når du ler da. :jepp:

Det er bra å kunne bruke litt humor i disse tickerne altså! :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:ler: :ler:

Det er mye morro inne på KG om dagen :fnise:

Den gravide melonen har de bra i dag ?

Dette er absolutt en kjekk plass å være!! :)

Joda, den gravide melonen har fri idag og tenkte å prøve å få gjort unna litt husarbeid. Men først skal jeg innom ei venninne som fikk ei jente for et halvt år siden. Skal hente litt småting jeg har "arvet" fra dem. :) Litt kjøpt, og litt fått!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så kjekt med "arvet" :)

Håper du har hatt en flott dag :Nikke:

Joda, endte opp med en hel haug med fine ting! :)

Dagen har vært helt glimrende den, helt til jeg nå snart må gå fysisk til angrep på printeren! :kjefte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dagen har vært helt glimrende den, helt til jeg nå snart må gå fysisk til angrep på printeren! :kjefte:

Uff da ;) Her i kåken er det pusilusmannen som har ansvar for printeren :fnise: Pusilus printer ut på jobb for der virker ting som de skal ( i alle fall noen ganger :roll: )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Uff da ;) Her i kåken er det pusilusmannen som har ansvar for printeren :fnise: Pusilus printer ut på jobb for der virker ting som de skal ( i alle fall noen ganger :roll: )

Her i huset er det også manneansvar, men han er ikke her, og jeg trenger papirer nå!! :sur:

Oppdraget første til at dataen skrudde seg av, :klø: , den krøllet og slukte et ark.. (Til tross for at det er en ny printer), jeg må straks skifte blekkpatron og den begynte jaggu meg å skulle skrive ut på fotopapiret mitt! :dåne:

Det ble litt rar utskrift, selvfølgelig klarte jeg å skrive ut feil - ved å legge inn papiret skjevt eller noe (Bare noe vi kvinnfolk klarer :roll: ) men det får pokkern meg duge...

Det ordner seg sikkert, skrur den pent av nå og sier meg godt fornøyd med resultatet. :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Prøver denne tickeren litt jeg.. Frem til den andre har lært seg å oppføre seg skikkelig. :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette er absolutt en kjekk plass å være!! :)

Joda, den gravide melonen har fri idag og tenkte å prøve å få gjort unna litt husarbeid. Men først skal jeg innom ei venninne som fikk ei jente for et halvt år siden. Skal hente litt småting jeg har "arvet" fra dem. :) Litt kjøpt, og litt fått!

Så koselig !!! :) :)

:ler: :ler: Jeg har utrolig dårlig tålmodighet med slike ting, jeg flyr i flint jeg på slike "døde ting" :frustrert: :slåss:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så koselig !!! :) :)

:ler: :ler: Jeg har utrolig dårlig tålmodighet med slike ting, jeg flyr i flint jeg på slike "døde ting" :frustrert: :slåss:

:ler: Joda, det ordnet seg heldigvis.. Til en viss grad. :sjenert:

Kan ikke fordra slike "døde" ting jeg ikke kan snakke vett til. :kjefte: Selv om jeg prøvde så godt jeg kunne å verbalt irettesett den! Vanket noen sære og ufine strofer til den stakkars printeren. :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...