Anamelona Skrevet 19. juli 2011 Forfatter #2941 Del Skrevet 19. juli 2011 Så bra det ble en fin dag! Du vet ungene har kost seg når de må bade før de kan legge seg... Leste fødselshistorien din, det hørtes tøft ut! Godt alt gikk bra! Det er sant.. Når jeg kikket meg rundt etter de siste gjestene var gått (og etter at jeg shina hele huset tidligere idag) tenkte jeg nesten bare: Hvorfor gadd jeg. 4 høylytte barn i full fres i over to timer satte preg på mitt ny-shina hus. Fødselen var tøff ja, men den var jo rask.. Vil føde igjeeeeen!!!! Herlig dag Selv om Mammamelona er en smule sliten Mildt sagt. Nå er det Greys. :hoppe: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spatula Skrevet 19. juli 2011 #2942 Del Skrevet 19. juli 2011 Gale dame Jeg vil definitivt ikke føde igjen.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anamelona Skrevet 19. juli 2011 Forfatter #2943 Del Skrevet 19. juli 2011 Gale dame Jeg vil definitivt ikke føde igjen.. Du er ikke den første som kaller meg gal pga min føde-trang. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spatula Skrevet 19. juli 2011 #2944 Del Skrevet 19. juli 2011 Jeg beundrer din evne til å glemme fødslene dine, for min sitter ganske så friskt i minne enda, og er ikke noe som frister til gjentakelse før om fem år minst, men da også som keisersnitt - jeg blir ikke gravid uten å vite at jeg får det, nemlig. Ikke av forfengelighetsgrunner, men bekkenproblemer, type trangt bekken her.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anamelona Skrevet 20. juli 2011 Forfatter #2945 Del Skrevet 20. juli 2011 Jeg beundrer din evne til å glemme fødslene dine, for min sitter ganske så friskt i minne enda, og er ikke noe som frister til gjentakelse før om fem år minst, men da også som keisersnitt - jeg blir ikke gravid uten å vite at jeg får det, nemlig. Ikke av forfengelighetsgrunner, men bekkenproblemer, type trangt bekken her.. Glemme dem?? Nei nei, nå har du misforstått. Smertene er en del av prosessen. Og det er jo litt moro å ligge der mens mannen bare sitter hjelpesløs og vet ikke hvordan han kan gjøre nytte for seg. (Han som vanligvis kan, gjør og vet absolutt alt her i verden blir plutselig satt til side og ser at jeg kan føde og jobber hardt for det. ) Synes den siste fødselen gikk litt for raskt, og smertene var uholdbare mens åpningsfasen pågikk. Det var temmelig hardt. Må innrømme det.. Men jeg gjør det lett igjen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spatula Skrevet 20. juli 2011 #2946 Del Skrevet 20. juli 2011 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 20. juli 2011 #2947 Del Skrevet 20. juli 2011 Gratulerer så mye med gårsdagen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anamelona Skrevet 20. juli 2011 Forfatter #2948 Del Skrevet 20. juli 2011 Gratulerer så mye med gårsdagen! Tusen takk! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
captiva Skrevet 23. juli 2011 #2949 Del Skrevet 23. juli 2011 (endret) Da har jeg skummet gjennom se siste sidene,leser mer siden,men nå er du Iallefall på mine innlegg Gratulerer med 1 åring går skremmende fort til jeg har det i hus og. Endret 23. juli 2011 av HopsiDeisi Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 24. juli 2011 #2950 Del Skrevet 24. juli 2011 Lurer på en ting... Du begynte og lese dagboka mi fra side1. Ble du noen gang ferdig? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anamelona Skrevet 24. juli 2011 Forfatter #2951 Del Skrevet 24. juli 2011 Da har jeg skummet gjennom se siste sidene,leser mer siden,men nå er du Iallefall på mine innlegg Gratulerer med 1 åring går skremmende fort til jeg har det i hus og. Ja, du må begynne selskapsplanleggingen snart om du ikke allerede har begynt. Lurer på en ting... Du begynte og lese dagboka mi fra side1. Ble du noen gang ferdig? In progress. Er vel på 250 eller noe. Har stagnert bittelitt pga alene hjemme med ungene og fødselsdagen som har vært. Sånt tar jaggu litt tid å planlegge når man er alene. Så da har jeg kun vært på pc for å være på nettbank, titte innom dagbøker og svare litt, og sjekke nyhetene.... Har vel forresten stort sett sittet foran tv2 nyhetskanalen store deler av døgnet denne helgen. :cry: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anamelona Skrevet 2. august 2011 Forfatter #2952 Del Skrevet 2. august 2011 Har hatt aaaltfor mye å gjøre i det siste. Pappamelona kom hjem for en uke siden, og da trengte huset en shining. Blir bare basic som blir utført når jeg er alene med småtrollene, så det var fullt styr. Vi skulle jo få masse besøk også. Planla å feire Minstemelona, familieselskap i helgen. Vi innså at det ikke var plass til alle som skulle komme (4 pluss en hund) så vi dro til dem isteden. (Svigers-svogers) Der var det full rulle hele helgen. Fra morgen til kveld var det ripsplukking, sykkelkjøring på tunet, krabbing i gresset, båtturer med Babymelona, bading i badekar (det har nemlig ikke vi) og ikke minst MASSE kaker for store og små. Da vi kom hjem hadde vi et tonn med rot, og gaver vi måtte organisere og vaske (Og vi er fortsatt ikke i mål.) Minstemelona begynte i bhg igår Store jenta mi, og Babymelona har begynt på store-avdeling. Tilvenningen er avhengig av at vi er der litt, og ellers har vår første skikkelige barnefri på ååårevis (Jeg var jo gravid sist jeg drev tilvenning med bhg-barn. ) gjort at vi har tatt oss selv i nakken og ryddet i hagen. Vel, jeg har klippet 20kvm plen og han har malt gjerdet og putekasse. Hehe... Grillet deilig middig til alle 4 har vi også gjort idag. Men bhg gikk kjempebra, og begge jentene mine trives godt så langt. Anamelona er så kryyy..... Forresten; Sydenturen min som gikk litt sånn skeis..Turoperatøren refunderer halve prisen!! :hoppe: Nesten 4000 kr på konto!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusilus Skrevet 2. august 2011 #2953 Del Skrevet 2. august 2011 Så bra det går greit med barnehagetilvenning Grillmiddag høre fantastisk ut og det gjør de 4000 også Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anamelona Skrevet 2. august 2011 Forfatter #2954 Del Skrevet 2. august 2011 Så bra det går greit med barnehagetilvenning Grillmiddag høre fantastisk ut og det gjør de 4000 også Ja, Minstemelona er jo så skremmende selvstendig. Om hun slår seg så skriker hun en høyfrekvent sirene og så fortsetter hun med sitt. Trøst har hun verken tid eller lyst til, så noen hysterisk mammakoser blir hun nok (dessverre) aldri. Derfor har jeg troen på at hun kommer til å klare seg lett i barnehagen. Sterk som hun er. Hun har allerede begynt å strekke armene etter barnehagetanta, og det liker jeg. Vi kjenner de jo godt fra før. Babymelona sluttet jo rett før helgen. Grillmiddag var fantastisk. Men jeg tror bhg skal få noen morsomme bleier på eldstejenta vår. Hun trykte nemlig i seg halvannen(!) maiskolbe alene. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusilus Skrevet 2. august 2011 #2955 Del Skrevet 2. august 2011 Jeg skjønner godt at babymelona spiste halvannen maiskolbe, det er jo såååå god Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anamelona Skrevet 2. august 2011 Forfatter #2956 Del Skrevet 2. august 2011 Jeg skjønner godt at babymelona spiste halvannen maiskolbe, det er jo såååå god Det ALLER beste hun vet!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 4. august 2011 #2957 Del Skrevet 4. august 2011 med meierismør, salt og pepper på.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anamelona Skrevet 4. august 2011 Forfatter #2958 Del Skrevet 4. august 2011 med meierismør, salt og pepper på.... Har hørt at det er godt med smør på ja.. Derfor tør jeg ikke å prøve.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest pysepusen Skrevet 4. august 2011 #2959 Del Skrevet 4. august 2011 Har hørt at det er godt med smør på ja.. Derfor tør jeg ikke å prøve.. Whaaaaat? Man kan da ikke spise maiskolbe uten smør? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
dreia Skrevet 4. august 2011 #2960 Del Skrevet 4. august 2011 Whaaaaat? Man kan da ikke spise maiskolbe uten smør? Nemlig! Smør - helst så det nesten fløymer over - er obligatorisk på maiskolbe. Så det så! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå