Gå til innhold

Anamelona og Melonbarna!

Anamelona

Anbefalte innlegg

Artig med bilder. Jeg pleier lage album på pc og så bestille, veldig greit å få et ferdig produkt hjem, og slippe bildeinsetting og skriving!

Ha en fin dag!

:)

Det er planen. Noen til vanlig fremkalling, andre til bok. :) Det er kjempegøy. :nigo:

Ha en fin kveld. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg hører SJELDEN på musikk for tiden, og ENDA sjeldnere på dagens musikk. (Grodd fast på 90tallet og trance :roll: )

MEN jeg er helt fortapt i

:hjerte:
Lenke til kommentar
Del på andre sider

90-tallet hadde jo masse bra musikk, satt å lastet ned her om dagen masse trance og pop fra den gang, for trene etter :jepp:

Men den du linket til, kommer rett innpå Ipoden min i allefall :hoppe:

Edit:

var en stor favoritt hos meg, sammen med Resets "Calling" eller hva den het ;) Endret av Spatula
Lenke til kommentar
Del på andre sider

90-tallet hadde jo masse bra musikk, satt å lastet ned her om dagen masse trance og pop fra den gang, for trene etter :jepp:

Men den du linket til, kommer rett innpå Ipoden min i allefall :hoppe:

Edit:

var en stor favoritt hos meg, sammen med Resets "Calling" eller hva den het ;)

har laget meg en liste på over 60 go'sanger fra det glade 90tall, men denne har gått meg hus forbi. Takk for en happy ending of my day. :)

Ikke sant No superstar er helt fantastisk??? :jepp:

Der var du jo igjen :hoppe:

Her skal jeg følge med videre :nigo:

:velkommen: tilbake til boka mi!! :hoppe:

Endret av Anamelona
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis du får tid, deler du den liten eller? 90-tallet hadde uten tvil den beste musikken :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvis du får tid, deler du den liten eller? 90-tallet hadde uten tvil den beste musikken :jepp:

Endelig noen som deler min interesse. :nigo: Men jeg har den lagret som spilleliste på youtube da.. Går det an å dele den?? :vetikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmmm.. Prøver å dele.

det var visst ikke en link. :sjenert: Men jeg kan sende deg en haug med navn på sangene da. :fnise:

Endret av Anamelona
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lite musikklytting her også. Om det er noko, er det enten radio i bilen eller Dyrene i Afrika, Lille måltrost, Lille Petter Edderkopp og anna med 18-årsgrense. :gjeiper:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg sladrer nå jeg, om hva som skjer om en uke:

:hoppe::strix::hoppe::strix: HUSMORFERIE PÅ KRETA!!! :hoppe::strix::hoppe::strix:

Sladrer fordi jeg gjerne vil ha tips fra dere om dere har vært der før, om det er noe jeg burde få med meg... :sjenert: Ikke så glad i historie, men fascinerende natur liker jeg. :jepp: Type grotter, badekulper, fossefall etc. ;)

Jeg skal til Rethymnon..

edit: Neste uke og neste uke.. Jeg REISER neste helg. :fnise:

Endret av Anamelona
Lenke til kommentar
Del på andre sider

:danser: Heldiggrisen :danser:

Aldri vært der, så jeg har ingen tips å komme med :fnise:

Kjempeheldig!! :nigo:

4stjerners hotell all inclusive, sove lenge på morgenen, bade i sjø og basseng, spise god mat. Vel, sove lenge.. Jeg våkner nok kl 0800 som vanlig, men det blir kanskje 0900 der det da. :lur: MEN jeg trenger ikke å stå opp før jeg selv vil. :danse: Og ingen bleier eller unger som må fikses før jeg kan gå ut. På med undertøy og en kjole, litt sminke og VIPS! :fnise:

Gleder meg jeg... :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg vil å... Hvorfor har du ikke invitert meg med da??? :kjefte:

Fordi jeg er den som har blitt invitert med. :fnise: Hva meg husmortreff neste år?? KG-husmødre. ;) Husker vi snakket om det da jeg var på hotellweekend ifjor.. Hmmm.

Endret av Anamelona
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg vil, jeg vil.. Men er nok altfor sjenert til å bli med på noe sånt gitt... :sukk:

Ness da, du kjenner da noen av oss her. (Jeg er igrunn også sånn. :fnise: ) Ta deg noen baileys og hiv deg med. Da sitter praten løst. Hadde vært utrolig gøy. :jepp: Må jo nesten bare være litt alkohol i omløp for at det skal bli smidig. :ler:

Jeg vil også være med. :vinke:

Og så er jo Nótt også med!! :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:sukk: *misunnelig*

:sol:

(Sjølv om eg veit at eg aldri hadde klart å reisa frå pjokken. Eg gruar meg til og med til første natta utan han, sjølv om det neppe er i heilt overskuelig framtid... :sjenert: )

Eg har berre vore på Kreta ein gong, og då var det vel berre Knossos (= historie - riktignok eldre sådan ;) ) me var på. Men mampap og søss var visst på ei strand sør på øya som var skikkelig idyllisk. Ellers er Samariakløfta/Samariaravinen populær. (Men det blir sikkert litt køgåing blant andre turistar, då. :forvirret: )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og der kom eg omsider på navnet på den idylliske stranda: Elafonissi. Eit bildesøk på Google gjorde ikkje at eg fekk MINDRE lyst til å dra, akkurat... :scorpis:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...