Gå til innhold

Anamelona og Melonbarna!

Anamelona

Anbefalte innlegg

...over til mageoppdatering...

(Men det er fortsatt lov for folk å le litt av det fantastiske bildet... :ler: )

Jo... Natt til igår kjente jeg de første utsidesparkene.. De er veldigveldig svake, og kan kun kjennes om jeg legger håndflaten svakt (!) på magen... Bruker jeg fingertuppene blir bevegelsen borte i følelsen av egen puls. :fnise:

Men det er akkurat som om noe bare glir forbi der jeg holder.. Ganske utrolig følelese. Det er faktisk så svakt at jeg ikke kjenner det i magen, kun med hånda... Har kjent et par tumulter og rundkast, men de er foreløpig sjeldne.. Nå er det disse nyoppdagede, myke glibevegelsene jeg skal kose meg med.. Koseliiiig... :hjerter_rundt:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hihi jeg søkte på baby melon :fnise: fordi egentlig skulle jeg finne bilde av en pitteliten melon tenkte jeg. Og så dukka jo den sjarmøren der opp.... :skratte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hihi jeg søkte på baby melon :fnise: fordi egentlig skulle jeg finne bilde av en pitteliten melon tenkte jeg. Og så dukka jo den sjarmøren der opp.... :skratte:

Passet bra til meg... :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Igjen; fantastisk bilde.. Utrolig formulering... Et bilde sier som sagt mer en 1000 ord...

Her har du Babymelona'n min.. Skulle nesten brukt den som avatar.. :fnise:

Synes du skal bruke det bilde som avatar jeg da... var jo bare helt herlig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes du skal bruke det bilde som avatar jeg da... var jo bare helt herlig.

Problemet er at det trolig blir så lite at man ikke ikke ser detaljene.. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hahahaa heeeerlig, den må du beholde Anamelona :fnise:

hehe.. Du syns det ja? Ville høre din mening før jeg evt skiftet tilbake.. Men den er grei du.. da blir det sånn.. :tommelopp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kjempe herlig bilde ja :Nikke:

Ja, det var skarpt observert av vår felles SOFAGRIS-venn Grafica.. :ler:

Hadde jeg hett Anamelona i viskeligheten, eller folk kjente meg i den sammenhengen, så skulle jeg hatt det som bakgrunnsbilde på pc'n, mobilen etc.. :skratte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

:strix::hoppe::strix:

:skaal: 17 uker! Tida flyr! Snart halvveis jo!! :skaal:

:strix::hoppe::strix:

Hehe.. Du er alltid tidligere ute enn meg du... Koselig med en som holder seg oppdatert her.. :jepp:

Ja, tiden flyr som bare det.. Kul på magen og snart er det ferie.. *SoleKulenPåMagen* :ler:

Det er godt at tiden går så fort.., for nå er det bare 2,5 uker til ordinær UL.. :dåne:

:hoppe: :hoppe: :hoppe:

17 uker!!!

:danser:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...