pusilus Skrevet 14. mars 2010 #2341 Del Skrevet 14. mars 2010 Stakkar Melonene Ikke noe artig med sykdom. Godt du har svigermor i bakhånd. Bivirkninger og symptomer får vi ta når de kommer Håper virkelig at jeg får kjenne en liten en sparke inne i magen min, og ikke minst komme ut å hilse på oss :rødme: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ilja** Skrevet 14. mars 2010 #2342 Del Skrevet 14. mars 2010 Huff, det høres vanvittig tøft ut det du og tapre lille Babymelona går gjennom nå. Fælt for den syke og fryktelig vondt i mammahjertet Håper inderlig at natten blir god, og at hun våkner frisk og opplagt og klar for masse mat imorgen. Må bare si at du er kjempeflink altså, som hamler opp med dette alene, gravid og sikkert ikke så rent lite sliten selv. Stor til deg og lille babymelonen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anamelona Skrevet 15. mars 2010 Forfatter #2343 Del Skrevet 15. mars 2010 Takk for trøst og varmende ord. Til tross for gårsdagens katastrofe og leggetid på tom mage, sover hun fortsatt. De siste dagene har hun våknet litt over kl 6, hylt som om det stod om livet siden hun var sulten og tørst, og vært rasende. Hun våknet litt over 6, pratet litt, så ble det stille igjen. Hun er ihvertfall i drømmeland fortsatt... Enten har hun blitt apatisk, eller så trenger hun vel ekstra søvn.. Greit at hun står opp 7 istedenfor 6 altså. Gjerne halv 8 også.. Jeg er så tett i nesa at jeg får ikke sove mer, men det er deilig å bare ligge her, oppdatere seg litt på nyheter osv. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anamelona Skrevet 15. mars 2010 Forfatter #2344 Del Skrevet 15. mars 2010 Ikke den helt beste dagen idag heller. Verken i bhg eller hjemme. Hun har visst spist veldig lite, og grått en del. Ville stort sett kun være på diverse fang. Men det er vel fordi hun er litt slapp og redusert. Soverutinene er som vanlig igjen. En god time på dagen, og 12 timer på natta. Fikk i henne nesten et helt middagsglass da jeg hadde hentet henne i ettermiddag, og hun drakk litt av vannkoppen sin. Ga henne medisin litt tidligere, mens magen var full av mat. Fikk lurt i henne litt flytende mat til kvelds via sprøyte, for hun var så trøtt at hun holdt på å klikke. Hun sovnet nesten før jeg forlot soverommet. Imorgen er det UL igjen. Håper at Minstemelon vil vise seg bedre frem. Tror kanskje jeg har litt endringer i navn også.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Superlilje Skrevet 15. mars 2010 #2345 Del Skrevet 15. mars 2010 Håper babymelona snart er i toppform igjen, det høres ikke noe kjekt ut når hun er så dårlig. Hverken for deg eller henne. Lykke til med ultralyd i morgen, får håpe du får se om det er en liten guttemelon eller en jentemelon Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Numi* Skrevet 16. mars 2010 #2346 Del Skrevet 16. mars 2010 Spennende med UL! Ikke gøy med så mye sykdom, nei. God bedring til snuppa. Skjønner godt at hun trives på diverse fang da. Lett å bli nærhetssøkende når man er så slapp. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tussi! Skrevet 16. mars 2010 #2347 Del Skrevet 16. mars 2010 Uff, her høres det ut som du har slitsomme dager. Håper Babymelona blir frisk snart så du får litt enklere dager. Er vel ikke akkurat sånne slitsomme dager du trenger nå Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anamelona Skrevet 16. mars 2010 Forfatter #2348 Del Skrevet 16. mars 2010 Håper babymelona snart er i toppform igjen, det høres ikke noe kjekt ut når hun er så dårlig. Hverken for deg eller henne. Lykke til med ultralyd i morgen, får håpe du får se om det er en liten guttemelon eller en jentemelon Skikkelig kjipt, det blir muligens legevakt ikveld siden hun helt har sluttet med vått og tørt nå. Hun sover veldig godt om natta - heldigvis - men dagene er kjipe.. Vi fikk se hva slags melon det var ja. Spennende med UL! Ikke gøy med så mye sykdom, nei. God bedring til snuppa. Skjønner godt at hun trives på diverse fang da. Lett å bli nærhetssøkende når man er så slapp. Ja, skjønner henne jo. Men mor er også sliten og trøtt. Legger meg 2130 hver kveld, sovner litt senere, men allikevel er jeg helt ødelagt. Det blir bare for mye akkurat nå.. Uff, her høres det ut som du har slitsomme dager. Håper Babymelona blir frisk snart så du får litt enklere dager. Er vel ikke akkurat sånne slitsomme dager du trenger nå Nei, det er helt sikkert. Bhg ringte da jeg lå og ble undersøkt - UL.. Fikk ikke tatt den der og da, men da jeg ringte opp igjen fikk jeg høre at hun var særdeles utilpass og hadde litt høy temperatur. Bilen har begynt å klikke litt, og det snør så ille at jeg bruker halve dagen på å måke. Jeg er helt utslitt. Og lei. Pappamelona kommer hjem i helga om han klarer. Det trengs. Jeg er helt på randen.. Jeg er litt på kanten idag, etter alt som har skjedd, og dagene jeg har i vente.. Men uansett, fokus på noe positivt: Legen slet ganske lenge, og mellom det han skulle undersøke, forsøkte han å finne kjønn. Men bena lå i kryss, og foten over der det skulle sjekkes. Men rett før han ga opp viste Minstemelona seg fra ''riktig'' side. Det var veldig tydelige tegn på jenteutstyr. Samme bilde som vi fikk av Babymelona i sin tid. :rødme: Til noe litt negativt igjen. Det var et bittebittelite avvik ved noe på hjertet. Men det var så lite at han ville verken bekrefte eller avkrefte, så jeg fikk en ekstra UL. Om det skulle være noe så var det isåfall noe som bare skulle følges opp første leveår. Sannsynligheten var stor for at det skulle vokse til. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Superlilje Skrevet 16. mars 2010 #2349 Del Skrevet 16. mars 2010 Gratulerer med en jente til! Og nå må det snart bli bedre tider for dere synes jeg. Håper mannen kan komme hjem i helgen så du kanskje kan få hvile deg litt. Og håper det ikke er noe galt med hjertet. Men jeg har selv en bror med hjertefeil, han ble operert når han var 6 måneder. Og nå er han 13 år og merker egentlig ingenting til hjertefeilen. Så det ordner seg npk uansett Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anamelona Skrevet 16. mars 2010 Forfatter #2350 Del Skrevet 16. mars 2010 Gratulerer med en jente til! Og nå må det snart bli bedre tider for dere synes jeg. Håper mannen kan komme hjem i helgen så du kanskje kan få hvile deg litt. Og håper det ikke er noe galt med hjertet. Men jeg har selv en bror med hjertefeil, han ble operert når han var 6 måneder. Og nå er han 13 år og merker egentlig ingenting til hjertefeilen. Så det ordner seg npk uansett Kjekt med slike solskinnshistorier. Man må jo nesten bare trekke frem alt det positive om det virkelig skulle være noe. Vi har jo kommet langt i den medisinske verden, det er gode barneleger på sykehuset vårt, og det som var feil, hva det nå enn var, ble klassifisert som ''ikke noen alvorlig defekt'' Så da burde det vel gå greit. Min største bekymring er faktisk å være vitne til at de skal stikke lille babyen min med nåler etc hvis det må bli operasjon. Uff.. Det er helst derfor jeg drøyer så lenge som mulig å ta Babymelona med på sykehus også. Hun har spist greit i barnehagen idag. Lite, men det var iallefall litt. Ikke noe særlig hjemme, men jeg får jo sprøytet i henne litt måltidsdrikk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tussi! Skrevet 16. mars 2010 #2351 Del Skrevet 16. mars 2010 Uff, dere har det ikke lett om dagene. Håper virkelig ting snur og Babymelona blir frisk snart.. Leste jeg forresten noe endringer i navneplaner her? Også så koselig med ei lita jente til da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anamelona Skrevet 16. mars 2010 Forfatter #2352 Del Skrevet 16. mars 2010 Uff, dere har det ikke lett om dagene. Håper virkelig ting snur og Babymelona blir frisk snart.. Leste jeg forresten noe endringer i navneplaner her? Også så koselig med ei lita jente til da Det er et hardt liv. Ja, det er koselig med to tette av samme kjønn. Vi skal få det gøy i årene som kommer. :rødme: Ja, jeg forkastet guttenavnet, det ble for likt et jentenavn. Det første navnet vi hadde som jentenavn, det første av de to, er tatt i bruk og er bestemt. Jeg lurer litt på å endre mellomnavnet. Men det må diskuteres når Pappamelona kommer hjem tror jeg. Blir det en endring, skal jeg legge det ut på bloggen. Er du veldig nysgjerrig og ikke vil vente så er det bare å mase med sms eller noe. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest imli Skrevet 16. mars 2010 #2353 Del Skrevet 16. mars 2010 Håper babymelona er betre no! Så heldig du er som får to jenter, er sinnsykt misunneleg Gi meg oppskrifta er du snill... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anamelona Skrevet 16. mars 2010 Forfatter #2354 Del Skrevet 16. mars 2010 Håper babymelona er betre no! Så heldig du er som får to jenter, er sinnsykt misunneleg Gi meg oppskrifta er du snill... Det er jo mannen som bestemmer kjønn, og den oppskriften vil jeg dessverre ikke dele med noen. Men du skal se at det dukker opp en jente eller to hos deg etterhvert. Pappamelona var først av to gutter, til sist kom et spetakkel av en søster. To kremgutter som var to englebarn. Pappamelona skrek kun en eneste natt pga tenner, og broren lå bare og smilte hele dagen. MEN så kom vesla, og da fikk svigers kjenne på det å være foreldre. Er ikke alltid det er bare greit med jenter heller. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Numi* Skrevet 17. mars 2010 #2355 Del Skrevet 17. mars 2010 Ja, skjønner henne jo. Men mor er også sliten og trøtt. Legger meg 2130 hver kveld, sovner litt senere, men allikevel er jeg helt ødelagt. Det blir bare for mye akkurat nå.. Forstår det.. Ikke greit med både utslitt Babymelona og utslitt Anamelona på en gang. Gratulerer med jente på vei! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest faerytale Skrevet 17. mars 2010 #2356 Del Skrevet 17. mars 2010 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anamelona Skrevet 17. mars 2010 Forfatter #2357 Del Skrevet 17. mars 2010 Forstår det.. Ikke greit med både utslitt Babymelona og utslitt Anamelona på en gang. Gratulerer med jente på vei! Tusen takk!! Alltid optimist. Spiser litt mer nå, og drikker mye vann. Hun sover fra 1830-0700, så jeg er veldig fornøyd. Det hjelper oss begge med god søvn! Og snart kommer Pappamelona hjem. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anamelona Skrevet 17. mars 2010 Forfatter #2358 Del Skrevet 17. mars 2010 Forstår det.. Ikke greit med både utslitt Babymelona og utslitt Anamelona på en gang. Gratulerer med jente på vei! Tusen takk!! Alltid optimist. Spiser litt mer nå, og drikker mye vann. Hun sover fra 1830-0700, så jeg er veldig fornøyd. Det hjelper oss begge med god søvn! Og snart kommer Pappamelona hjem. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anamelona Skrevet 19. mars 2010 Forfatter #2359 Del Skrevet 19. mars 2010 Må bare se om dette virker. Babymelona hadde sin første perfekte dag idag. Matlyst, toppform, sov godt på dagen og humøret er på topp. Tør jeg håpe på at det er over nå?? Når det er sagt så må jeg si at jeg forsvinner vel litt herfra til jeg får tilbake energien til å havne foran pc'n. Muligens når kjære kommer hjem og hjelper til litt med alt jeg gjør alene om kveldene.. For den nye KG'n er HELT på trynet. Jeg trodde den forrige var dårlig, men denne gangen altså. Det er helt skakkjørt og uforståelig å skjønne via mobil iallefall. Innleggene er ekstremt rotete og jeg må bla gjennom hele sider for å velge en annen side, ikonene forsvinner. And so on. Det blir for mye styr. Hører dere, teknikere? Dette er ræva.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anamelona Skrevet 23. mars 2010 Forfatter #2360 Del Skrevet 23. mars 2010 Etter en perfekt helg med perfekt humør, aktivitetsnivå, søvn og bare kos, våknet jeg inatt av rare lyder fra rommet til babymelona. Da jeg gikk inn ble jeg møtt av en voldsom stank. Ren magesyre. Jeg satte opp vinduer, tok vekk alt av madrass, bamser etc og gikk og skiftet på Vesla. Ny pysj, ny dyne, osv osv. Dette skjedde 3 ganger. Da ga jeg opp og tok henne med inn i senga til meg. Der sovnet hun og sov som en stein. Men hun har fått diaré idag også. Og kastet opp før leggetid. Herlig. Skikkelig oppkast med tilhørende lukt. Er det nå noe mer hun kan pådra seg?? Men Pappamelona kom hjem for en time siden, så nå skal jeg på jobb igjen. Samme hva! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå