Superlilje Skrevet 23. januar 2010 #2141 Del Skrevet 23. januar 2010 Grøss! Glad jeg ikke var en av de "kule" da jeg var på den alderen altså.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anamelona Skrevet 23. januar 2010 Forfatter #2142 Del Skrevet 23. januar 2010 Grøss! Glad jeg ikke var en av de "kule" da jeg var på den alderen altså.. Ingen miss sixty og buffalo altså..? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Superlilje Skrevet 23. januar 2010 #2143 Del Skrevet 23. januar 2010 Ingen miss sixty og buffalo altså..? Nope Mamma og pappa hadde ikke råd til å kjøpe sånt til hele søskenflokken :gjeiper: Men det gjorde egentlig ingenting det. Selv om jeg syntes det var litt kjipt noen ganger. Men for det meste var det egentlig helt greit Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anamelona Skrevet 23. januar 2010 Forfatter #2144 Del Skrevet 23. januar 2010 Nope Mamma og pappa hadde ikke råd til å kjøpe sånt til hele søskenflokken :gjeiper: Men det gjorde egentlig ingenting det. Selv om jeg syntes det var litt kjipt noen ganger. Men for det meste var det egentlig helt greit Jeg så på Buffalo som en god grunn til å sløse vekk 1200kr (Ikke de aller høyeste altså) Men jeg måtte ha dem pga at jeg er litt lav! Og jeg jobbet i noen uker på Shell for å kjøpe dem! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Superlilje Skrevet 23. januar 2010 #2145 Del Skrevet 23. januar 2010 Hehe, jeg plukket 20 kg bær en sommer for å få råd til den kuleste telefonen, en nokia 3310 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anamelona Skrevet 23. januar 2010 Forfatter #2146 Del Skrevet 23. januar 2010 (endret) Hehe, jeg plukket 20 kg bær en sommer for å få råd til den kuleste telefonen, en nokia 3310 *savne 3310* 3210 var favoritten! Den kjøpte jeg nemlig stjernedeksel til, og mobilsofa! Endret 23. januar 2010 av Anamelona Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
spinnvil Skrevet 24. januar 2010 #2147 Del Skrevet 24. januar 2010 *savne 3310* 3210 var favoritten! Den kjøpte jeg nemlig stjernedeksel til, og mobilsofa! Åh mobilnostalgi... Jeg hadde så lyst på 3210, men husker at de ikke hadde den inne da jeg kjøpte telefon. Så da endte jeg opp med en kjip, klumpete siemens. Eneste plusspoeng var fargeskjermen da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
dreia Skrevet 24. januar 2010 #2148 Del Skrevet 24. januar 2010 (endret) For oss som irriterer oss over "ord delings feil" Ai, det høyrtest særdeles vondt ut! Eg hadde ein skikkelig Miss Sixty-periode, eg. Og sjølvsagt skulle beina gå heilt ned til golvet med skoa på. Resultat: Åletrange jeans, som absolutt ikkje sat bra, som var fullstendig slitt nederst på beina allerede etter første veka. Og dyblaute sokkar på regnværs- og snødagar, når buksa var blaut omtrent til knea. Akkurat slik det skulle vera. Og mobiltelefonar? Min absolutte favoritt var 5110. Den kjøpte eg til fullpris sjølv etter at 3310 hadde komme på marknaden. Og for ikkje å snakka om alle ekstra deksel eg hadde til! :dåne: Takk til høgare makter for at min "moteperiode" berre varte i eit par år, elles hadde eg nok blakka meg fullstendig! Endret 24. januar 2010 av dreia Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anamelona Skrevet 24. januar 2010 Forfatter #2149 Del Skrevet 24. januar 2010 (endret) Ai, det høyrtest særdeles vondt ut! Eg hadde ein skikkelig Miss Sixty-periode, eg. Og sjølvsagt skulle beina gå heilt ned til golvet med skoa på. Resultat: Åletrange jeans, som absolutt ikkje sat bra, som var fullstendig slitt nederst på beina allerede etter første veka. Og dyblaute sokkar på regnværs- og snødagar, når buksa var blaut omtrent til knea. Akkurat slik det skulle vera. Og mobiltelefonar? Min absolutte favoritt var 5110. Den kjøpte eg til fullpris sjølv etter at 3310 hadde komme på marknaden. Og for ikkje å snakka om alle ekstra deksel eg hadde til! :dåne: Takk til høgare makter for at min "moteperiode" berre varte i eit par år, elles hadde eg nok blakka meg fullstendig! Den buksehistorien hørtes skremmende kjent ut! Så dyrt, og allikevel SÅ fillete etter noen dager! Min motetid varte mens jeg jobbet på Shell. Sisteåret på ungdomskolen. På de tre mnd jeg gikk på videregående på hjemstedet var det stort sett uniform. (Yrkesfag) Så flyttet jeg et stykke avgårde og var amøbe i topplokket, så ble jeg sivilisert igjen etter et år og havnet der jeg er nå! Ikke altfor langt fra der jeg bodde og var amøbe. Hehe.. Dekseltiden var tider det.. :rødme: Endret 24. januar 2010 av Anamelona Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anamelona Skrevet 24. januar 2010 Forfatter #2150 Del Skrevet 24. januar 2010 (endret) Åh mobilnostalgi... Jeg hadde så lyst på 3210, men husker at de ikke hadde den inne da jeg kjøpte telefon. Så da endte jeg opp med en kjip, klumpete siemens. Eneste plusspoeng var fargeskjermen da. Klumpete siemens er en uting! Endret 24. januar 2010 av Anamelona Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pleiepike Skrevet 24. januar 2010 #2151 Del Skrevet 24. januar 2010 Dagens Denne bilen må ha en usynlig vegg som omfatter den 40 cm fra alle synlige deler av bilen - ifølge disse damene iallefall! :dåne: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anamelona Skrevet 24. januar 2010 Forfatter #2152 Del Skrevet 24. januar 2010 Youtube har plenty med gullkorn! Hjelpe meg, at det finnes slike sjåfører.. :dåne: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pleiepike Skrevet 24. januar 2010 #2153 Del Skrevet 24. januar 2010 Youtube har plenty med gullkorn! Hjelpe meg, at det finnes slike sjåfører.. :dåne: At det er mulig.. Det var jo plenty av plass der jo! youtube er fantastisk når man trenger en latter!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anamelona Skrevet 24. januar 2010 Forfatter #2154 Del Skrevet 24. januar 2010 At det er mulig.. Det var jo plenty av plass der jo! youtube er fantastisk når man trenger en latter!! Tror jeg skulle klart den der bare ved bruk av speil, helt uten å snu på meg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest faerytale Skrevet 24. januar 2010 #2155 Del Skrevet 24. januar 2010 Tror jeg skulle klart den der bare ved bruk av speil, helt uten å snu på meg! ...og den lille bilen da! Hadde klart den der med vår bil jeg UTEN å bruke annet enn speiler Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anamelona Skrevet 24. januar 2010 Forfatter #2156 Del Skrevet 24. januar 2010 ...og den lille bilen da! Hadde klart den der med vår bil jeg UTEN å bruke annet enn speiler Ikke sant. har en dugelig stasjonsvogn her.. Og det greiene skulle jeg klart lett! Har trumfet meg gjennom mye rart på kjøpesentrene i førjulstider før. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anamelona Skrevet 24. januar 2010 Forfatter #2157 Del Skrevet 24. januar 2010 Klipp og lim fra nettavis: Born, ungdom og godt vaksne har denne helga boltra seg på tjukk og solid skeiseis i vestenden av det milelange og rekorddjupe Hornindalsvatnet. I dag søndag var dei første entusiastane på plass alt frå tidleg føremiddag. Seriøst?? Skeiseis?? Erre muuuuli...? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
dreia Skrevet 25. januar 2010 #2158 Del Skrevet 25. januar 2010 Kva er galt med skeiseis nå då? På ekte dreia-dialekt heiter det å gå på "skjesser". Men i Trøndelag går eg stort sett på skøyter, altså. Trønderar forstår jo ikkje norsk. Og den parkeringsdama - ho er jo verre enn meg, i den etter mi meining altfor lange Passaten vår! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 25. januar 2010 #2159 Del Skrevet 25. januar 2010 Klipp og lim fra nettavis: Born, ungdom og godt vaksne har denne helga boltra seg på tjukk og solid skeiseis i vestenden av det milelange og rekorddjupe Hornindalsvatnet. I dag søndag var dei første entusiastane på plass alt frå tidleg føremiddag. Seriøst?? Skeiseis?? Erre muuuuli...? Skal det være nynorsk, så skal det være nynorsk! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest faerytale Skrevet 25. januar 2010 #2160 Del Skrevet 25. januar 2010 Kva er galt med skeiseis nå då? På ekte dreia-dialekt heiter det å gå på "skjesser". Men i Trøndelag går eg stort sett på skøyter, altså. Trønderar forstår jo ikkje norsk. Er det nynorsk, så heter det vel skeiseis. Men da kjære skulle spørre lillesøs om det var gøy på "skjesser" så hun på ham med to store øyne og svarte - "det har jeg aldri gjort" (og hun hadde nettopp gått på skøyter ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå