Gå til innhold

Anamelona og Melonbarna!

Anamelona

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

For en utrolig "miljøvennlig" datter du har! :fnise:

Goooood bedring til deg! :klemmer:

Ikke sant?? ;)

Takktakk! :klem:

Du slipper nok ei jente som hopper fram og sier "jeg er ikke sint, bare veldig veldig skuffet" som på reklamen for miljøagentene...

God bedring!

..og takk GUD for det! :dåne: De ungene der hadde fått fysisk avstraffelse av meg! :kjefte:

Takk. :)

:ler:

Har du prøvd å laga mat sjølv og tatt over i eit middagsglas? Litt meir miljøvennlig, men ikkje akkurat noko langvarig løysing på problemet. :forvirret: Eller er det den heimelaga maten i seg sjølv ho ikkje likar?

God bedring! :kose:

Det er jo AKKURAT det jeg gjør. Lager alle mulige typer middag og heller på middagsglass! :vetikke: Med den stilen der så vil vel Trulte leve på Fjordland fremover! :ler: Nei, når hun blir stor nok til å forstå (med mindre barnehagen eller vi har fått overbevist henne) så skal hun få enten vanlig mat, eller ingen mat! Så får vi se hvor tøff hun er i trynet da! :lur:

Gooo helg Anamelona !!!

:klemmer:

GOOD HELG!! Akkurat 10 uker til termin nå! :strix:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Huff da :ler:

Hehe.. Jeg for min del skjønner ikke at folk kan skrive noe slikt uten å se at det er NOE som skurrer! :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:ler:

god helg!

God helg ja.. :)

--------------------

Nå sitter jeg her og kjenner at Minstemelona turner.. :rødme:

Idag måtte jeg bakerst i klesskapet og rote frem mamambuksene mine igjen. De gamle begynte å gjøre opprør! :ler: Og guuuud så deilig det var å fjerne det stramme presset under buken. :dåne: Så da er jeg tilbake i mammaklærne mine igjen. :strix: Nostalgiiii. :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dagens

Denne bilen må ha en usynlig vegg som omfatter den 40 cm fra alle synlige deler av bilen - ifølge disse damene iallefall! :dåne:
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det mulig? :hoho: Blir helt matt når jeg ser sånt jeg, det er i grunnen litt skummelt at det finnes sånne folk ute i trafikken! :sjokkert:

Så koselig med mammabukser igjen! De har vel i det minste ikke rukket å gå av moten siden sist.. ;)

Har du en fin lørdagskveld da, Anamelona?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det mulig? :hoho: Blir helt matt når jeg ser sånt jeg, det er i grunnen litt skummelt at det finnes sånne folk ute i trafikken! :sjokkert:

Så koselig med mammabukser igjen! De har vel i det minste ikke rukket å gå av moten siden sist.. ;)

Har du en fin lørdagskveld da, Anamelona?

Hehe.. Ja, det er faktisk litt skummelt at bilen jeg parkerer ved siden av faktisk kan ha en slik eier! *grøss*

Mine mamambukser ser ut som heeelt vanlige dongeribukser - dog litt lange til mine korte bein. :roll: Så de er ikke moteriktige eller motefeil på noe vis. Så lenge jeg ikke går i knallfarger eller tights, så kan moten være samme for meg.. Jeg liker dongeri eller litt ledige bukser som jeg kan gjøre hverdagslige ting med baby(er) på armen(e) i.. Deilig! Det har vært et herk å bøye seg opp og ned i det siste, men etter at mammabuksene kom på; ah..drømmen!

Fin lørdagshelg, tja, skal vel ikke skryte av det. Har nettopp spist smakløs fårikål siden jeg har tett nese, jeg er alene og kommer til å tilbringe resten av kvelden på nett, og gruer meg til å legge meg og puste som en hval igjen. :roll: Men sånn eller er det en fin helg. En dag mindre til UL, Pappamelona som kommer hjem, spahelg og at jeg blir frisk! :nigo:

Der da?? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Godt du har noe å se frem til da, i det minste! :Nikke: Skjønner hva du mener med bukser, jeg bryr meg heller ikke stort om mote. Og det ungdommen nå til dags går rundt i er jo ikke bukser engang.. Synes det er utrolig stygt med tights med altfor korte ting over! Greit nok med en tunika, men vanlige topper som stopper over rumpa, nei det er feil! :fy_fy:

Nå følte jeg meg plutselig som en gammel kjerring.. :sjenert:

Har vel forsåvidt en grei nok kveld jeg. Ikke av de mest spennende, men jeg skal ikke klage.. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Godt du har noe å se frem til da, i det minste! :Nikke: Skjønner hva du mener med bukser, jeg bryr meg heller ikke stort om mote. Og det ungdommen nå til dags går rundt i er jo ikke bukser engang.. Synes det er utrolig stygt med tights med altfor korte ting over! Greit nok med en tunika, men vanlige topper som stopper over rumpa, nei det er feil! :fy_fy:

Nå følte jeg meg plutselig som en gammel kjerring.. :sjenert:

Har vel forsåvidt en grei nok kveld jeg. Ikke av de mest spennende, men jeg skal ikke klage.. ;)

Jammen det er jo sant! Jeg kan skjønne at vi ble ledd av med gigantiske gensere med hengearmer og grelle farger med svære bukser. :roll: Men det de går i nå.. Ganske ofte jeg ser veeeldig unge jenter på godt over idealvekt som flasher cellulitter i tidenes trangeste camel-toe tights med tettsittende topper. :eeeh: Kle seg etter smak og fasong er vel stikkordene! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det er helt klart mange som ihvertfall ikke burde kle seg etter moten.. Men samtidig er det jo litt tøft at de tør da, når de på ingen måte kler det! :vetikke: Kan umulig være gøy å være den eneste som kler seg annerledes, bare fordi man har noen ekstra kilo på kroppen liksom.. ;) Synes uansett ikke det er fint på noen, jeg da. Og ihvertfall ikke sånne sorte, blanke wannabe-skinntights! Grøss..! :filer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det er helt klart mange som ihvertfall ikke burde kle seg etter moten.. Men samtidig er det jo litt tøft at de tør da, når de på ingen måte kler det! :vetikke: Kan umulig være gøy å være den eneste som kler seg annerledes, bare fordi man har noen ekstra kilo på kroppen liksom.. ;) Synes uansett ikke det er fint på noen, jeg da. Og ihvertfall ikke sånne sorte, blanke wannabe-skinntights! Grøss..! :filer:

*grøss*

Hadde fått høyt blodtrykk om jeg jobbet på ungdomskolen tror jeg. :roll: Jeg vil si imot at det er tøft å kle seg sånn fordi man har litt ekstra jeg, for det ser på en måte så innmari desperat ut. :) Tøffe de som tør å skille seg ut og faktisk vet hvordan de selv ser ut, og får til å se ut som siviliserte folk! :Nikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja, der er jeg helt enig med deg! Det er jo knalltøft om de tør, men det er jo ikke så lett når man er 14-15 og gjerne vil være som alle andre.. Det var mitt poeng.. Men jeg er helt enig, det er mye bedre og tøffere å tørre å kle seg litt mer etter fasong! :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, der er jeg helt enig med deg! Det er jo knalltøft om de tør, men det er jo ikke så lett når man er 14-15 og gjerne vil være som alle andre.. Det var mitt poeng.. Men jeg er helt enig, det er mye bedre og tøffere å tørre å kle seg litt mer etter fasong! :jepp:

Joda... Lå vel skrevet litt mellom linjene.. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men det er litt morsomt å se på enkelte jenter i den alderen der, de er jo helt like! De kler seg likt, har samme frisyre og alle har altfor masse sminke. Ikke så veldig pent for å si det sånn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men det er litt morsomt å se på enkelte jenter i den alderen der, de er jo helt like! De kler seg likt, har samme frisyre og alle har altfor masse sminke. Ikke så veldig pent for å si det sånn.

Nettopp! Klorbleket rotete hår, edderkoppøyne, likblekt ansikt og glitremunn! :sjokkert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...