Gå til innhold

Anamelona og Melonbarna!

Anamelona

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg må jo også tippe ;) Jente og 26. juni ;)

God jul og godt nyttår forresten. Har ikke hatt tid til noe i det siste, men i morgen skal mannen på jobb, så nå har både han og vesla lagt seg, og jeg har alene tid ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg må jo også tippe ;) Jente og 26. juni ;)

God jul og godt nyttår forresten. Har ikke hatt tid til noe i det siste, men i morgen skal mannen på jobb, så nå har både han og vesla lagt seg, og jeg har alene tid ;)

GODT NYTTÅR Tussimor!! :strix:

Er det ikke deilig med alenetid vel? ;) Vi er på vei i bingen, Pappamelona og jeg også, jeg skal bare "skru av" datan først! :roll: Første natta på 6 uker vi får sove alene på rommet. Vi har hatt babymelona på rommet siden han kom hjem, da var de andre rommene fulle av gjester, og vi kom hjem fra svigers idag, der var hun på rommet vårt da også. Det er noe eget ved å ligge å snakke litt før man sovner, og det blir lite slikt når det ligger en sovende lita ei rett ved siden av.. :)

Skal notere tippingen nå, så blir det bingen på oss! :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror Babymelona får en lillesøster på selveste St Hans-aften 23.juni! :jepp:

Jo tidligere, (innenfor termin) jo bedre! :nigo: Vi har mye på tapeten denne sommeren og høsten, og jo eldre Minstemelonen er, jo bedre! :lur: Har f.eks lite lyst å reise hele dagen for å dra i bryllup med 2 små, hvor vi må være en helg, og jeg er full av vann, nærmere 90 kg, dautrøtt og lekke pupper i økefasen. :bond:

Forestill deg synet! :skratte: Ei jente i hånda, en baby hengende i puppen, den andre puppen springer lekk, nyfødt-pose-mage, ringer under øynene, grevinneheng på overarmene, håret i alle retninger, og en flott kjole som får meg til å se ut som en surra svinesteik siden jeg har 20 kg vann. :nigo: LEKKERT!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest faerytale
Forestill deg synet! :skratte: Ei jente i hånda, en baby hengende i puppen, den andre puppen springer lekk, nyfødt-pose-mage, ringer under øynene, grevinneheng på overarmene, håret i alle retninger, og en flott kjole som får meg til å se ut som en surra svinesteik siden jeg har 20 kg vann. :nigo: LEKKERT!!

:skratte:

Da vil jeg se bilde :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:sexy:

:hoho:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Godt Nyttår Melonen !!!!

Jeg tipper :babyjente: den 27. juni ;)

:klemmer:

Godt nyttår! :klem: Fører opp på lista nu.. :jepp:

:skratte:

Da vil jeg se bilde :fnise:

Veeeel.. *reservere* :sjenert:

:sexy:

:hoho:

Hehe, høres bra ut ja?? :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:jepp:

Nytt år, nytt målføre ;)

Flotte greier! Er du litt nynorsk, eller kjører du ny stil?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er hotell bestilt. Helgen før Babymelonas første bursdag! :nigo: Gleder meg masse! Stort badeanlegg, flott rom og spa. En spa-dag, en bade-dag, middagsbuffet og barnefri en hel helg!! Kan ikke få sagt hvor masse jeg gleder meg! :nigo:

Jeg og ei venninne pakker bilen og legger i vei på langtur!! :strix:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flotte greier! Er du litt nynorsk, eller kjører du ny stil?

Hadde bokmål som hovudmål på skulen, men syns nynorsk er like greit.

Pratar ein sånn dialekt som ikkje lignar på nokon av målformane :fnise:

Neida, lignar vel helst nynorsk, slik dei fleste dialektar faktisk gjer...

Er ikkje du og litt "nynorsk"? Fekk liksom inntrykk av at du var frå "nynorsk-land"?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Da er hotell bestilt. Helgen før Babymelonas første bursdag! :nigo: Gleder meg masse! Stort badeanlegg, flott rom og spa. En spa-dag, en bade-dag, middagsbuffet og barnefri en hel helg!! Kan ikke få sagt hvor masse jeg gleder meg! :nigo:

Jeg og ei venninne pakker bilen og legger i vei på langtur!! :strix:

Høyres herleg ut!

Kos deg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde bokmål som hovudmål på skulen, men syns nynorsk er like greit.

Pratar ein sånn dialekt som ikkje lignar på nokon av målformane :fnise:

Neida, lignar vel helst nynorsk, slik dei fleste dialektar faktisk gjer...

Er ikkje du og litt "nynorsk"? Fekk liksom inntrykk av at du var frå "nynorsk-land"?

Er fra tildels nynorskland, men er opprinnelig fra utkanten av hovedstaden.. Glad jeg ikke er nedi der lenger! Hehe.. Trivdes ikke litt engang.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er fra tildels nynorskland, men er opprinnelig fra utkanten av hovedstaden.. Glad jeg ikke er nedi der lenger! Hehe.. Trivdes ikke litt engang.

Aha... Nei, godt å komma seg unna då ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...