Gå til innhold

Anamelona og Melonbarna!

Anamelona

Anbefalte innlegg

Koselig med pappa som er overbevist om at det er ei lita jente ;)

Over tolv uker :rødme:

Koselig med en pappa som vil ha jenter da!

Vel, personlig er jeg overbevist om at han tenker at vi har alt vi trenger til ei jente, men må kjøpe masse nytt til en gutt! :ler: Så det er nok det finansielle han heller mot! :roll:

Men jeg tror han blir passelig stolt av en sønn også! :rødme:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Sliter litt med å komme på et fint gutte-dobbeltnavn, og søkte litt rundt.

Jeg kom over denne linken! Og gud bedre, det ser jo ut som en eller annen har voldtatt tastaturet istedenfor å skrive navn!! :klø:

Endret av Anamelona
Lenke til kommentar
Del på andre sider

:kgbaby::babysmokk::blomst::danser:

HURRA FOR MINI-MINI-MELONA!

Får gratulere deg her også=)

Jeg vil også ha ny baby!!

Men må vente litt til. Når jobbsituasjonen er optimal, og mannen er klar, blir det her også. Håper at han blir enig i å slutte med pillene i april/mai=)=)

Gler meg til å høre om familiens reaksjoner=)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:kgbaby::babysmokk::blomst::danser:

HURRA FOR MINI-MINI-MELONA!

Får gratulere deg her også=)

Jeg vil også ha ny baby!!

Men må vente litt til. Når jobbsituasjonen er optimal, og mannen er klar, blir det her også. Håper at han blir enig i å slutte med pillene i april/mai=)=)

Gler meg til å høre om familiens reaksjoner=)

:nigo: Pilleslutt!! :) Får se om du rekker en 2010'er du også! ;)

Hehe, ja det blir spennende! Skal ramme inn bilder fra UL på tirsdag! :fnise: Ett av Babymelona i nissekostyme, og ett UL-bilde, som de sikkert tror er Babymelona! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest faerytale
Men jeg tror han blir passelig stolt av en sønn også! :rødme:

Tror aldri jeg har sett kjære smile bredere enn da vi gikk ut fra UL og han hadde fått vite at det var en liten gutt :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror aldri jeg har sett kjære smile bredere enn da vi gikk ut fra UL og han hadde fått vite at det var en liten gutt :nigo:

:fnise: Ja, det er hipp som happ for meg altså. Virkelig. Men jeg har jo DET nydelige jentenavnet på vent da.. Og jeg klarer ikke å finne noe bra guttenavn... Jeg er så kresen: Ikke skal det slutte på s, ikke skal det være altfor vanlig, det skal være dobbeltnavn, første tostavelse og andre trestavelse. Og helst ikke noen jeg kjenner som skal ha navnet. :roll: Håpløst? Indeed...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:fnise: Ja, det er hipp som happ for meg altså. Virkelig. Men jeg har jo DET nydelige jentenavnet på vent da.. Og jeg klarer ikke å finne noe bra guttenavn... Jeg er så kresen: Ikke skal det slutte på s, ikke skal det være altfor vanlig, det skal være dobbeltnavn, første tostavelse og andre trestavelse. Og helst ikke noen jeg kjenner som skal ha navnet. :roll: Håpløst? Indeed...

...? :sjenert: Jeg er ikke nysgjerrig altså...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest faerytale

Jeg hadde jo også bare jentenavn klart men heldigvis kom kjære på et fint guttenavn ;)

Men jeg er også spent på alternativet ditt da :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Der var det mange photoshoppede mager også...!

Noen av de var helt klart photoshoppet ja, men ganske mange så ekte og grusomme ut! :eeeh:

...? :sjenert: Jeg er ikke nysgjerrig altså...

Blogg da.. :)

Jeg hadde jo også bare jentenavn klart men heldigvis kom kjære på et fint guttenavn ;)

Men jeg er også spent på alternativet ditt da :fnise:

Kjære vil jo ikke finne på guttenavn, for det er jo ei jente! :roll: hehe.. Navn i blogg..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Imorgen kl 0930 skal jeg på sykehuset og hilse på Minstemelona igjen! :strix: Gleder meg jo litt da.. :sjenert: Og onsdag morgen skal jeg hente Pappamelona på ferga borti her! ;) Senere den dagen er det juleavslutning på jobb med god mat, drikke og selskap! :nigo: Når jeg kommer hjem er huset fylt med svigers og pappamelonas søster også! :nigo: Da blir det enda mer god mat utpå kvelden...

Har pyntet svært lite til jul, bare stjerne og stake i vinduet, men jeg har holdt av morgendagen for å få den til å gå fortere! Så da skal jeg hente frem "den store kassen med jul'pynt, og så blir det jul her! :danser:

Og igår kom forresten babymelonas tredje tann! Hun er så skjønn! :rødme:

Endret av Anamelona
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Puh! Her klarer jeg jammen ikke å henge med i svingene, det produseres jo dagbok så det ryker! Men kanskje jeg klarer å bli første innlegg på side 100??

:duskedame: litt i tilfelle :).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...