Gå til innhold

Anamelona og Melonbarna!

Anamelona

Anbefalte innlegg

God bedring til lille Babymelona! Ikke moro med syk baby. :troest:

Takk! :klem:

Det hjalp.

Hun diet seg i søvne igår kveld, og holdt på all maten. Resten av måltidene gikk som vanlig! Litt gulping, og det var det. :jepp:

Må forøvrig justere opp tallene jeg hadde skrevet inn. Bare så ikke barnevernet kommer løpende etter meg. :ler: Hun får mat 9-11 ganger daglig! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Håper babymelona snart er frisk og at alt står bra til ellers!

Er vel nokså frisk nå. Klarte å spy ut seg selv, toppen min og buksa mi nå for et lite øyeblikk siden. :ler: Må vel gå og skifte snart. :sjenert: Hun hadde lagt i seg mer melk enn hva hele mage har kapasitet til da, og så (smart som jeg er) satte jeg henne opp på knærne mine så hun satt litt oppe i høyden og så mot meg. Vi lekte litt, og vips; En god desiliter med spy på oss. :tommelopp:

Men hun holder stor sett på maten sin da, så det var vel bare en dårlig dag! :)

Sånn ellers går det veldig bra. Har kastet meg rundt og begynt intensiv bryllupsplanlegging. Kjøpt inn småting og dekorasjoner til bordene, reservert og bestil catering, kaker, lydanlegg, bestilt bordkort på nettet osv.. Imorgen skal vi til fotografen og velge ut album og sånt! :jepp:

Spennende.....

Med deg da? Skulle ønske jeg rakk å følge med i alles dagbok, men det har jeg ikke! :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så det er her du gøymer deg. Du forsvann berre frå graviditetsbøkene, og då fann ikkje eg deg igjen... :sjenert:

Så artig med dåps- og bryllupsplanlegging. Det er vel ikkje lenge igjen heller. Sjukt kor fort tida går! :dåne:

God bedring til minstemelona. :kose:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så det er her du gøymer deg. Du forsvann berre frå graviditetsbøkene, og då fann ikkje eg deg igjen... :sjenert:

Så artig med dåps- og bryllupsplanlegging. Det er vel ikkje lenge igjen heller. Sjukt kor fort tida går! :dåne:

God bedring til minstemelona. :kose:

:klø: Forsvinner jeg fra listene da?? :klø: Kjipt..

Nei, det går himla fort, og i tillegg har jeg kun halvparten av tida å planlegge på, siden Pappamelona reiser om en uke. :haar: Gruer meg... Så det blir ingen tid til forberedelser da iallefall. Men men. Han kommer hjem 2 juni, og da blir det intensiv planlegging og vips! så er vi gift! :jepp:

Minstemelona er frisk som en dupp! :fnise:

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:klø: :klø: :klø:

Pappamelona gikk ned med Babymelona for å legge henne klokka 2200, jeg skulle varme en flaske mens de gjorde seg klare og skiftet til pysj. Innen jeg kom ned med flaska hadde hun sovnet - og det i senga si!!!

:klø: :klø: :klø:

...sover fortsatt... :klø:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bryllupsplanlegging her også :)

Etter at vi hadde navnefest hvor vi orga alt selv er jeg litt glad for at vi ikke har samme plan for bryllupet. Ble sliten av det der jeg altså... Men litt moro også da.

Må finne brudekjole... :klø:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bryllupsplanlegging her også :)

Etter at vi hadde navnefest hvor vi orga alt selv er jeg litt glad for at vi ikke har samme plan for bryllupet. Ble sliten av det der jeg altså... Men litt moro også da.

Må finne brudekjole... :klø:

Tar meg selv i å ikke helt vite hva vi skal gjøre i en dåp - altså festen - det kan jo ikke kun dreie seg om bryllupet, siden vi kombinerer... Hva ellers kan vi gjøre/pynte med? Skal jo ha dåpskake, gaver selvfølgelig og dåpsbarn-figur og dåpsservietter, men hva sånn utenom disse småtingene gjør man på en dåpsfest? Synging og "tåpelige" sanger kommer ikke på alle. Sånt er ikke helt for noen av oss, og det blir så lite som mulig av slikt når det gjelder bryllupet også. :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tar meg selv i å ikke helt vite hva vi skal gjøre i en dåp - altså festen - det kan jo ikke kun dreie seg om bryllupet, siden vi kombinerer... Hva ellers kan vi gjøre/pynte med? Skal jo ha dåpskake, gaver selvfølgelig og dåpsbarn-figur og dåpsservietter, men hva sånn utenom disse småtingene gjør man på en dåpsfest? Synging og "tåpelige" sanger kommer ikke på alle. Sånt er ikke helt for noen av oss, og det blir så lite som mulig av slikt når det gjelder bryllupet også. :ler:

V hadde jo navnefest nettopp og det var ikke annet enn koldtbord og kaker. Pynta faktisk ikke med typiske dåp/navnedagsting, bortsett fra på kransekaka. Er helt enig i ditt standpunkt ang sanger. Vi har også sagt klart i fra om at noe sånt ikke kommer på tale når vi gifter oss.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

"Nå tar vi den rooosa sangen, dere!" :fnise:

Det var helt uaktuelt i vårt bryllup også :).

:fnise:

Ja, for ikke glemme alle nødrimene og de ekstra stavelsene man presser inn i ei alt for kort tekstlinje.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest imli

Vi har det bra vettu :) Lillebebisen er snart 13 mnd og minibebis er ventet om under 4 mnd :sjokk:

:ler:

Og så har jeg fått nye medisiner, som forhåpentlig kommer til å fungere :jepp:

Moro med bryllup/dåpsplanlegging da! Når er den store dagen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

V hadde jo navnefest nettopp og det var ikke annet enn koldtbord og kaker. Pynta faktisk ikke med typiske dåp/navnedagsting, bortsett fra på kransekaka. Er helt enig i ditt standpunkt ang sanger. Vi har også sagt klart i fra om at noe sånt ikke kommer på tale når vi gifter oss.

Godt å høre det ikke er bare meg/oss.. :sjenert:

"Nå tar vi den rooosa sangen, dere!" :fnise:

Det var helt uaktuelt i vårt bryllup også :).

:spy: Blir dårlig av slikt. :ler:

:fnise:

Ja, for ikke glemme alle nødrimene og de ekstra stavelsene man presser inn i ei alt for kort tekstlinje.

Låt: "Bamsefar i lia" "Nå skal vi feire disse to..." ÆSJ! Jeg takler det bare ikke! :sur:

Men det er virkelig godt å høre at det ikke er kun i min lille verden at det er sånn altså. Tenkte kanskje noen ville bli fornærmet om de ikke fikk lage sanger... :sjenert: Taler, til nød, men sanger... :bond:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vi har det bra vettu :) Lillebebisen er snart 13 mnd og minibebis er ventet om under 4 mnd :sjokk:

:ler:

Og så har jeg fått nye medisiner, som forhåpentlig kommer til å fungere :jepp:

Moro med bryllup/dåpsplanlegging da! Når er den store dagen?

Du har nok å stri med du da... :jepp: Litt spent på hvordan det vil være å ta vare på to småttinger med "vår" helsetilstand når mannen din er på jobb jeg da.. Det må bli en utfordring for deg! :)

Nye medisiner også? Hvilke er det da? Noe nytt på markedet? Etter det som skjedde sist da jeg sendte deg PM så har jeg vært på noen kontroller, og driver nå og legger om til den jeg gikk på før jeg ble gravid. Så ble lege og jeg enige om at vi fikk ta ting som de kommer om/når jeg skulle få lyst på flere barn. :) Vil jo ikke risikere noe mer tull. Det er ganske heftig når det først skjer noe tull her.

Den store dagen er forøvrig 27 juni! :strix:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest imli

Synes det er kjempekoselig med sanger i bryllup og dåp jeg :fnise:

Har begynt på Orfiril faktisk. Iflg nevrolog skulle det gå helt fint etter som jeg var 4 mnd på vei da jeg begynte med den. Gikk jo uten medisiner lenge... Kanskje greit for deg og gå tilbake til utgangspunktmedisinen ja, den hadde vel fungert bra for deg i alle år.

Ikke så lenge igjen til den store dagen da! :strix:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk! :klem:

Det hjalp.

Håper Babymelonen er helt frisk nå! :hug:

Lillegutt har pådratt seg sin tredje forkjølelse, er så lei av at han ikke skal få ha det bra. :sukk: Men ellers så er det kooos med baby da. :rødme:

Lykke til med alle forberedelsene, høres ut som dere har masse å drive med. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:strix: Tantemelona! :strix:

Babymelona skal få et søskenbarn i desember! :hoppe:

Vi var i konfirmasjon i helga og fikk vite det! Så nå krysser jeg alt jeg har for at ting går bra der! :jepp:

Bilder fra konfirmasjonen og Babymelona i bunad kommer.. :lur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...