Gå til innhold

Anamelona og Melonbarna!

Anamelona

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Nå trodde jeg det hadde skjedd noe her! Du må bare holde deg unna du, Tussi! :fnise:

Neida, bare tuller.. Du skal selvfølgelig få oppdatere oss!! Gjerne hele tida! :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

"Babymelona er ikke ute enda. Riene var kraftige, men åpningsfasen gikk litt tregt så de ga meg sovemedisin. Det har tatt seg opp i morgentimene av seg selv, 3-4 cm nå, så de skal sannsynligvis ta fostervannet nå om ikke altfor lenge :) "

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Spennande! :popcorn:

Kjedelig med dårlige prøvar, men flott du er innanfor termin, sånn at Babymelona berre kan komma. :nigo: Og bonusdagar med :babyjente: på utsida av magen før Pappamelona reiser tilbake på jobb er jo ikkje å forakta. :lur:

:duskedame: Stå på Anamelona! Håpar du er i mål snart og får møtt verdens søtaste :babyjente: :rødme:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spennande! :popcorn:

Kjedelig med dårlige prøvar, men flott du er innanfor termin, sånn at Babymelona berre kan komma. :nigo: Og bonusdagar med :babyjente: på utsida av magen før Pappamelona reiser tilbake på jobb er jo ikkje å forakta. :lur:

:duskedame: Stå på Anamelona! Håpar du er i mål snart og får møtt verdens søtaste :babyjente: :rødme:

Slenger meg på denne jeg... Håper det går fint med deg og minimelonen, st fødselen ikke blir for lang og vond...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest kaffedama
Har ikke hørt noe mer siden sist jeg skrev her. Så da får vi bare håpe alt går bra og at babymelona er på god vei.

Jepp! :Nikke:

Nå må du få henne ut, Anamelona, ellers blir jeg før deg! :erter:;)

Neida. LYKKE TIL! Håper det går bra med dere alle sammen! :klemmer::duskedame:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Endelig!! :hoppe: Et perfekt lite nurk, høres det ut til! :strix: Sikkert verdens nydeligste også! :jepp:

Gratulerer, Anamelona!!! :) Kos dere som nybakt familie på tre! Gleder meg til å høre mer! :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...