Anamelona Skrevet 14. februar 2009 Forfatter #1021 Del Skrevet 14. februar 2009 Berre ein tur innom for å stjela (låna?) tickeren din. SE DER!!! :strix: GRATULERER SÅ MASSE! Jeg må også låne den litt til, hun er ikke helt ute enda skjønner du. Men denne gangen sitter spiren din godt fast altså! 2009-bebiss!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Grafica Skrevet 14. februar 2009 #1022 Del Skrevet 14. februar 2009 Kan skje saker og ting når som helst nå Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anamelona Skrevet 14. februar 2009 Forfatter #1023 Del Skrevet 14. februar 2009 Kan skje saker og ting når som helst nå ...håper jeg! Kebab ikveld, kanskje det er det som skal til for å få igang ting?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
spinnvil Skrevet 14. februar 2009 #1024 Del Skrevet 14. februar 2009 ...håper jeg! Kebab ikveld, kanskje det er det som skal til for å få igang ting?? Jeg har ei tante som sier at vindusvask er tingen. Men jeg tror nok det er mer behagelig å spise en sterk kebab... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anamelona Skrevet 14. februar 2009 Forfatter #1025 Del Skrevet 14. februar 2009 Jeg har ei tante som sier at vindusvask er tingen. Men jeg tror nok det er mer behagelig å spise en sterk kebab... Vil jo ikke gjøre kjedelige ting. Selv om det kanskje hadde vært på tide med en vask. Meeen, unnskyldningen må bli: "Det er for kaldt til å vaske ute, der det trengs" Og kebab er godt! Fysisk aktivitet får jeg prøve når lungene mine har kommet seg etter influensaen. Hveser og piper og hoster og harker.. Ikke noe særlig med mer aktivitet enn å kle på seg nå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusilus Skrevet 14. februar 2009 #1026 Del Skrevet 14. februar 2009 nyt kebaben Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anamelona Skrevet 15. februar 2009 Forfatter #1027 Del Skrevet 15. februar 2009 nyt kebaben I diiiid. Men ingen bebiss.. Jaja, vi har god tid! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
dreia Skrevet 15. februar 2009 #1028 Del Skrevet 15. februar 2009 SE DER!!! :strix: GRATULERER SÅ MASSE! Jeg må også låne den litt til, hun er ikke helt ute enda skjønner du. Men denne gangen sitter spiren din godt fast altså! 2009-bebiss!! Du må berre låna den litt til. Men snart vil eg ha han for meg sjølv, altså! Må litt for innanfor termin-dama. Nå skjer det sikkert noko snart! Kjedelig med rusk i prøvane, men kor betryggande at du blir følgd så godt opp! Fint å sjå at det fungerer såpass bra i Helse-Norge. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusilus Skrevet 15. februar 2009 #1029 Del Skrevet 15. februar 2009 skjer det noe her a? Har Babymelona flyttet ut? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anamelona Skrevet 15. februar 2009 Forfatter #1030 Del Skrevet 15. februar 2009 Du må berre låna den litt til. Men snart vil eg ha han for meg sjølv, altså! Må litt for innanfor termin-dama. Nå skjer det sikkert noko snart! Kjedelig med rusk i prøvane, men kor betryggande at du blir følgd så godt opp! Fint å sjå at det fungerer såpass bra i Helse-Norge. Du skal få den heeelt for deg selv innen kort tid! Ja, helse-norge har masse dårlige rykter på seg, men for min del så går det ganske bra. *Bank i bordet* Ingenting å klage på! skjer det noe her a? Har Babymelona flyttet ut? Har nok ikke vist noen tegn til å ville flytte ut enda nei. Så her er det vel bare tålmodighet som hjelper. Håper jeg unngår statistikken som sier at man vanligvis går over termin med første barnet! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusilus Skrevet 15. februar 2009 #1031 Del Skrevet 15. februar 2009 (endret) bare innom for å sjekke. Spent jeg Synes at babymelona kan komme nå jeg Endret 15. februar 2009 av pusilus Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tussi! Skrevet 15. februar 2009 #1032 Del Skrevet 15. februar 2009 Synes at babymelona kan komme nå jeg Helt enig. Jeg er kjempeklar for å sladre Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nótt Skrevet 15. februar 2009 #1033 Del Skrevet 15. februar 2009 Nå trodde jeg noe var skjedd siden siste innlegget var fra deg Tussi. Er klar for at Babymelona kommer jeg også kjenner jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tussi! Skrevet 15. februar 2009 #1034 Del Skrevet 15. februar 2009 Nå trodde jeg noe var skjedd siden siste innlegget var fra deg Tussi. Er klar for at Babymelona kommer jeg også kjenner jeg. Godt å se at det ikke bare er jeg som tenker sånn i disse fødeklare dagbøkene Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nótt Skrevet 15. februar 2009 #1035 Del Skrevet 15. februar 2009 Godt å se at det ikke bare er jeg som tenker sånn i disse fødeklare dagbøkene Du er nok ikke alene om det nei. Og nok en gang tenkte jeg: "Kanskje nå?!" Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tussi! Skrevet 15. februar 2009 #1036 Del Skrevet 15. februar 2009 Du er nok ikke alene om det nei. Og nok en gang tenkte jeg: "Kanskje nå?!" Jeg lærer i hvert fall etter første gang.. Og ikke si du tenkte det igjen nå :gjeiper: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nótt Skrevet 15. februar 2009 #1037 Del Skrevet 15. februar 2009 Jeg lærer i hvert fall etter første gang.. Og ikke si du tenkte det igjen nå :gjeiper: Nei nå tenkte jeg det ikke. :gjeiper: Men det er på tide at hun kommer altså. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest itla Skrevet 16. februar 2009 #1038 Del Skrevet 16. februar 2009 Håper babyen kommer før termin! Lykke til når det skjer! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
^^Sunny^^ Skrevet 16. februar 2009 #1039 Del Skrevet 16. februar 2009 Huff, nå er det lenge siden jeg har vært innom Men det er ikke så mange andre heller som får besøk av meg da Håper snart babymelona er klar til å komme ut :rødme: ÅÅååååå, tenk, snart er du mamma og sitter der med ei lita tulle i armene Masse til deg !! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tussi! Skrevet 16. februar 2009 #1040 Del Skrevet 16. februar 2009 :hoppe: Nå skjer det ting Anamelona har vært på kontroll i dag og alle verdier hadde blitt høyere, så nå er hun lagt inn og skal settes i gang. Da får hun sannsynligvis hilse på lille melonen i løpet av 1-3 dager Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå