Gå til innhold

Anamelona og Melonbarna!

Anamelona

Anbefalte innlegg

Snart permisjon på deg ja. Så rart og fort tiden har gått. Synes ikke det er så lenge siden du fikk positiv test.

Synes igrunn ikke det er så innmari lenge siden selv, men allikevel føles det som jeg har gått gravid i ett og et halvt liv! :klø:

Har oppdaget en del strekkmerker nå også. :sjenert: De er på undersiden av magen, et område jeg ikke har sett på laaang tid. :ler: Men nå er altså merkene der. Heldigvis er de fortsatt svake. Det er ingen røde og sjenerende merker, så det går så bra atte! :jepp: Litt "memories" må man jo ta med seg ut av svangerskapet! :lur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nå er pappamelona ute og gjør manneting; vasker bil. :ler: Det gadd ikke jeg å være med på, så da blir det atter en tur på KG!

Jeg prøver å få tiden til å gå, for kl 1800 skal vi på sykehuset på omvisning på føden! Det blir sikkert artig! :jepp:

Kanskje jeg risikerer å høre noen som banner?? :bond:

:ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje jeg risikerer å høre noen som banner?? :bond:

Hvis ikke får du slenge inn noen kraftuttrykk selv, bare sånn at de vender seg til det før fødselen. :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spennende med omvisning på føden i kveld.

Tenk om du får høre noen som banner. Du får løpe inn og be dem be i såfall. :ironi:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis ikke får du slenge inn noen kraftuttrykk selv, bare sånn at de vender seg til det før fødselen. :fnise:

Jepp! Får ta en skikkelig Gordon Ramsey-samtale med dem! :ler:

Tenk om du får høre noen som banner. Du får løpe inn og be dem be i såfall. :ironi:

Må vel nesten det ja. Kan ikke ha slike ufyseligheter der det skal skje slike vakre ting! :skratte:

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -

Heldigvis var det ikke "mitt" sykehus det gjaldt! Det var det andre som er her i distriktet! :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må vel nesten det ja. Kan ikke ha slike ufyseligheter der det skal skje slike vakre ting! :skratte:

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -

Heldigvis var det ikke "mitt" sykehus det gjaldt! Det var det andre som er her i distriktet! :jepp:

Jeg synes du skal ta deg tid til en skikkelig kjeftepreken om du opplever noe sånt ja. :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg synes du skal ta deg tid til en skikkelig kjeftepreken om du opplever noe sånt ja. :fnise:

hehe.. Det hadde vært skikkelig moro å få muligheten til en skikkelig utblåsning. For er det noe som provoserer meg, så er det andre som skal "velte" sine interesser over på andre på en slik måte.

Jehovas på døra - ok!

Overreligiøse som kommer etter meg på gata med infobrev og dommedagsvarsel - ok.

Men å prakke slikt på ei som ligger og føder?? :riste: Det får virkelig være grense på måte på!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt enig med deg, folk må få lov til å tro på det de vil så lenge de ikke prakker det på meg eller mine eller andre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du skal få ta over tickeren igjen når jeg er ferdig med den. Om noen uker... Har vi en deal? Så sier jeg bare takk for lånet. :lur:

Eg kunne gjerne tenkt meg å overta den allerede om ca ei veke, men... :sjenert:;)

Korleis gjekk omvisninga? Sprang det jordmødre rundt med Bibel til dei fødande? :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var omvisningen grei?

Var det noen som bannet :ler:

Omvisningen gikk kjempebra den! :jepp: Det var mye fram og tilbake rundt i gangene, fikk se på oversikter over det ene og det andre. De har til og med en oversikt over fullmåner slik at de kan sjekke om det er noen sammenheng med fødsler! :fnise:

Pappamelona sa i ettertid at han holdt på å svime av da det ble snakk om klippin. :skratte: Stakkar vennen min. men som jordmora sa; de går ikke rundt og vifter med saksa.. Den blir skjult godt for uvitende øyne! :lur:

Både han og jeg kommer nok til å overleve!

Ingen banning der nei! Gikk rolig for seg der, selv om 2 av fødestuene var opptatt hørte jeg ingen lyder i det hele tatt...

Eg kunne gjerne tenkt meg å overta den allerede om ca ei veke, men... :sjenert:;)

Korleis gjekk omvisninga? Sprang det jordmødre rundt med Bibel til dei fødande? :ler:

Værsågod! Du skal få den når du trenger den! :jepp:

Ingen av jordmødrene hadde bibel, men pratesalige var de.. :fnise: heldigvis ikke noe religionsrelatert eller noe slike ting.....

Men vi fikk se en herlig liten nyfødt bebiss som var bare noen timer gammel! :rødme: Sååå skjønn da!!!

Er innom og leser hver dag, men ikke så flink til å legge igjen spor.

Ha en fin dag! :vinke:

Samme her. Kikker innom hos deg hyppig, men flink til å legge igjen spor er jeg egentlig ikke.. Bare iblant! :sjenert: Det er så mye skriving rundt omkring i dagbøkene for tiden at jeg blir alldeles forvirret, men jeg må jo holde meg oppdatert! :jepp:

Og influensaen min har enda ikke sluppet taket, så det blir til at jeg sitter bare litt om gangen...

Ha en fin dag du også!!

--------------------------------------

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De har til og med en oversikt over fullmåner slik at de kan sjekke om det er noen sammenheng med fødsler! :fnise:

Det trur eg dei har på enkelte andre sjukehus også? Ei venninne av meg fødde nettopp ved fullmåne, og det var visst mange fødslar den dagen - mange rosa og blå tegnestiftar på fødelista :fnise: - og skikkelig travelt. :jepp:

Værsågod! Du skal få den når du trenger den! :jepp:

:nigo: Håpar eg får tatt den i bruk snart. :hoppe: Er skikkelig kvalm nå, men det er vel berre ønsketenkning. :skratte:

Men vi fikk se en herlig liten nyfødt bebiss som var bare noen timer gammel! :rødme: Sååå skjønn da!!!

:hjerter:

Endret av dreia
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest kaffedama

Husker hvor rart det var å være på omvisning og se små bebiser som ble trillet rundt i "plastkasser", og tenke "om noen uker ligger MIN baby i en sånn kasse" og hvor rørende det var når man faktisk hadde sin egen lille mageboer på utsiden hvor man kunne beundre h*n hele tiden...

:hjerter_rundt: Åååå, jeg gleder meg!!! :rødme:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det trur eg dei har på enkelte andre sjukehus også? Ei venninne av meg fødde nettopp ved fullmåne, og det var visst mange fødslar den dagen - mange rosa og blå tegnestiftar på fødelista :fnise: - og skikkelig travelt. :jepp:

:nigo: Håpar eg får tatt den i bruk snart. :hoppe: Er skikkelig kvalm nå, men det er vel berre ønsketenkning. :skratte:

:hjerter:

Kanskje det er en sammenheng med fullmåne?? Når er neste tro? :klø:

Ønsketenking hadde jeg også, men jeg var da vitterlig gravid! :fnise: Håper det er tilfellet hos deg. Vært på kontroll idag og fått påvist høyt blodtrykk! :vetikke: Enten er det noe på gang, eller så er det vel noe rusk i systemet. Spennende å se om noe skjer i løpet av noen dager iallefall. Ny kontroll på mandag! Du skal få ta over tickeren med en gang isåfall! :ler:

Husker hvor rart det var å være på omvisning og se små bebiser som ble trillet rundt i "plastkasser", og tenke "om noen uker ligger MIN baby i en sånn kasse" og hvor rørende det var når man faktisk hadde sin egen lille mageboer på utsiden hvor man kunne beundre h*n hele tiden...

:hjerter_rundt: Åååå, jeg gleder meg!!! :rødme:

Men denne lå ikke i en plastkasse en gang.. Den lå sammenkrøllet som den bylten h*n var mens en jordmor gikk og bar og bysset på den.. :rødme: Mamman lå vel kanskje og sov litt, og fikk avløsning.. Til og med en liten rap presterte den lille å servere oss. :hjerter_rundt:

Gleder meg til å bysse Babymelona... :strix:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
"ferske" babyer er så herlige :rødme:

vil ha jeg også

:sjenert:

Den kommer, den kommer... :jepp: Fikk skikkelig lyst på veer da jeg så den. :ler:

edit: Måtte endre fargen på siste setningen din. :)

Endret av Anamelona
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den kommer, den kommer... :jepp: Fikk skikkelig lyst på veer da jeg så den. :ler:

edit: Måtte endre fargen på siste setningen din. :)

:legrine:

Får vel :duskedame: litt på veene dine jeg da :fnise: Si i fra om det hjelper ;)

Endret av pusilus
Lenke til kommentar
Del på andre sider

:legrine:

Får vel :duskedame: litt på veene dine jeg da :fnise: Si i fra om det hjelper ;)

Da blir et Tussi som oppdaterer her isåfall! :lur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...