Gå til innhold

Anamelona og Melonbarna!

Anamelona

Anbefalte innlegg

Kjempefin kjole!! :Nikke:

Jeg har ikke noen fine bilder av kjolen min jeg... :sukk:

Bare stygge?? :fnise: Nei, sorry.. Skal ikke tulle jeg. Finnes det virkelig ingen fine bilder?? :klø: Da får jeg bare vente i spenning til de skulle dukke opp da. :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

:ler: Ikke sånn da! Men bildene som ligger på nettet er så dårlige at man ikke ser noe annet enn at det er en hvit kjole.. Bare se her!
Lenke til kommentar
Del på andre sider

:ler: Ikke sånn da! Men bildene som ligger på nettet er så dårlige at man ikke ser noe annet enn at det er en hvit kjole.. Bare se her!

Men man ser jo litt da, og den var jo helt nydelig såvidt jeg kan se. :jepp:

Er jo helt klart å foretrekke at man får se detaljer og hva slags snitt det er.. men den gir meg ihvertfall inntrykk av hvordan den er; fasong og figur.

Jeg ELSKER fasongen iallefall, og den hadde vært en favoritt hos meg. :lur:

Du kommer til å bli knallfin! :strix:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her går jeg rundt og sier at jeg "bare kikker inoom" fordi jeg har så mye å gjøre. Og sannheten er jo den at jeg kikker innom, men kanskje litt for mye mellom slagene. :fnise:

Etter dagens shopping og fikse-runder har dagen gått slik:

- Lufte hund, KG, sette på vaskemaskin, KG, rydde ut dagens innkjøp, KG, lage middag, KG mens det putrer, spise, KG, lufte hund, KG, rydde opp etter mat og sette på oppvaksmaskin, KG, henge opp tøy, KG, organisere litt rot i gang og på bad, KG, sjekke TV2 Nyhetskanalen for hva som skjer i verden, KG, lufte hund, KG, kose hund, KG, prate med Pappamelona, KG.

:dåne:

For et givende liv igrunn! :roll: Jammen bra Pappamelona kommer og mer eller mindre "tar over" dataen snart. :ler: Da blir det iallefall begrenset hvor mye jeg kan kikke innom her! Jeg sa BEGRENSET, jeg stikker jo ikke av! :riste: Kan jo ikke det når det nærmer seg termin.

Men nå skal jeg ta med meg Babymelona og gå og legge meg - snart! Så alle får ha en god natt!

:klemmer:

Endret av Anamelona
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hah - livet mitt er ikke noe mer interessant! Går i å ta meg av bebis og slappe av meg KG eller lesing mellom slaga.

Ha en fin dag :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hah - livet mitt er ikke noe mer interessant! Går i å ta meg av bebis og slappe av meg KG eller lesing mellom slaga.

Ha en fin dag :klem:

:ler: Godt det ikke er bare meg som er så avhengig. Blir jo ekstra mye i helgene når jeg er hjemme alene uten Pappamelona da.. :roll: Spesielt søndagene er kjiiipe! Har satt igang en vaskemaskin da, så da får jeg sitte her til den er ferdig iallefall, før jeg går og henger opp tøy og setter på en ny maskin med sengetøy! Ah, ingenting er så herlig som nyvasket sengetøy! Og idag skinner sola, selv om det er kaldt ute, så det skal henges ut... :strix:

Søndags :klem:

Søndags :klem: tilbake på pusilusen!

Her krysses det som krysses kan fram til IKM! :lur:

Heier masse på deg og Sunny her nå... :jepp:

Endret av Anamelona
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 fullgått måned: 4+3

2 fullgåtte måneder: 9+0

3 fullgåtte måneder: 13+2

4 fullgåtte måneder: 17+4

5 fullgåtte måneder: 22+0

6 fullgåtte måneder: 26+2

7 fullgåtte måneder: 30+2

8 fullgåtte måneder: 34+4

9 fullgåtte måneder: 38+6

Frem til termin: 40+2

Da er jeg iallefall offisielt høygravid! Er godt inne i min 9de måned, og om bare noen uker er jeg ferdig med den! :dåne:

Det magiske ved graviditetenes 10 mnd... :fnise: (9,5 da.. men det blir midt i 10de mnd) :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

sambo

Er grunnen til at jeg ikke får kjæreste

Uten skorper

:skratte:

Klipp og lim fra "siste fra forum"

Helt herlig å se kombinasjoner fra titler.. Også disse tre da.. :ler: Det var nesten litt vittig... :fnise:

Trøtt humor igjen ja.. Men jeg har jobbet hardt idag altså! Finnes knapt husarbeid igjen! Til og med babystøvet er tørket vekk! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For en fin kjole=)

Jeg skal ikke gifte meg med det første, så derfor har jeg ingen bilder å sende til deg :ler:

Blir jo litt kg på meg også da, spesielt etter at jeg kapitulerte, og tok opp vogna i leiligheta. Da kan jeg vugge mini i søvn (legger seg ikke på egenhånd på dagen nemlig), og surfe samtidig! :lur::skratte:

Høygravid! herregud så spennende=) 40dager igjen til termin!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For en fin kjole=)

Jeg skal ikke gifte meg med det første, så derfor har jeg ingen bilder å sende til deg :ler:

Blir jo litt kg på meg også da, spesielt etter at jeg kapitulerte, og tok opp vogna i leiligheta. Da kan jeg vugge mini i søvn (legger seg ikke på egenhånd på dagen nemlig), og surfe samtidig! :lur::skratte:

Høygravid! herregud så spennende=) 40dager igjen til termin!!

:klem:

Ja, den er bare herlig! Og så kan jeg modifisere kjolen litt som jeg vil! Ingenting er bedre enn det. :lur: Du får dukke opp og inspisere når den tid kommer. :fnise:

Genialt å bruke vogna inne da, og "lure" mini samtidig som du får surfet litt :ler: Det er jo som de sier: "Kvinnfolk klarer å gjøre flere ting på en gang!" :) Eller noe i den dur.... Håper jeg finner skikkelig teknikk på det der selv. Her har vi planer om å ha senga nede, og ei vugge oppe (ved dataen) til daglig sovetid! Tror nok det er enklest. Slik jeg ser det nå..man vet jo aldri..! Senga er til natta, og vugga og vogna er til dagen. Får håpe Babymelona skjønner det. :jepp:

Tror faktisk jeg er mer enn høygravid også.. :jepp: *sjekkesjekke*

33 dager igjen til termin!! :strix::hakeslepp: :dåne:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høygravid :strix: Bare noen bittesmå uker igjen!

Først noen delmål, så tiden går fortere:

Onsdag: Pappamelona kommer hjem.

Fredag om 2 uker: Permisjon starter! Og fødsel blir ikke regnet for prematur.

Fredag om 3 uker: Innenfor termin. (Pluss minus to uker)

Fredag om 5 uker: Termin! :strix:

Dette blir så bra atte! :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det nærmer seg med stormskritt jo!! :hoppe: :hoppe: Greit å ha noen delmål, for da går tida kanskje litt fortere.. Tenker det skal bli godt å få Pappamelona hjem! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det nærmer seg med stormskritt jo!! :hoppe: :hoppe: Greit å ha noen delmål, for da går tida kanskje litt fortere.. Tenker det skal bli godt å få Pappamelona hjem! :)

Heeerlig! Da blir han hjemme til Babymelona er ute, og vel så det! :strix:

Merkelig å tenke på at neste gang han drar så er det ikke bare meg og hunden her.. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ikke noen fine bilder av kjolen min jeg... :sukk:

Skulle til å si noe i samme duren.. De bildene jeg har hvor kjolen kommer godt frem er fotografbilder og har dem ikke på data.

Dem jeg har som viser godt kjolen så ser jo JEG helt på tryne ut :fnise:

Kan jo ikke sende ut hva som helst :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Skulle til å si noe i samme duren.. De bildene jeg har hvor kjolen kommer godt frem er fotografbilder og har dem ikke på data.

Dem jeg har som viser godt kjolen så ser jo JEG helt på tryne ut :fnise:

Kan jo ikke sende ut hva som helst :ler:

Luringer! :lur:

Klarte å få et bilde av kjolen til Mazilla da, og det var langt fra så ille som hun skulle ha det til. Fikk et godt inntrykk og fasong og utseende, selv om bildet var på avstand og detaljene var vanskelige å få med seg. men du får si fra om det dukker opp et bilde du har lyst å dele med meg/oss her inne da! :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Luringer! :lur:

Klarte å få et bilde av kjolen til Mazilla da, og det var langt fra så ille som hun skulle ha det til. Fikk et godt inntrykk og fasong og utseende, selv om bildet var på avstand og detaljene var vanskelige å få med seg. men du får si fra om det dukker opp et bilde du har lyst å dele med meg/oss her inne da! :jepp:

Luring jeg :klø: :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:forkjola:

SHIT! jeg tror jeg brygger på noe.. Halsen er vond, nesa kjennes ut som den pleier før forkjølelsen kommer, og hoven i halsen! :sur: Jaja, hvis det er dette som må til så... :sukk: Jeg har verken tid eller ork til å ligge syk nå! Gravid-nesesprayen har jo bare placebo-effekt for meg.. Så hvis jeg nå blir syk da blir det Otrivin!! Jeg kan ikke snorke mer eller bli mer tungpustet enn jeg allerede er.. :sjenert:

Jammen bra jeg er i sluttfasen nå, for forkjølelse på toppen av det hele vil ihvertfall ikke føre til at jeg føler meg bedre... Heldigvis kommer jo kjære snart hjem. Krysser fingrene for at jeg ikek er smittefarlig lenger da. han kan jo ikke bli syk! Han må jo hjelpe meg! :jepp:

I mellomtiden får jeg fortsette å poppe curamed og c-vitamintabletter!!

Endret av Anamelona
Lenke til kommentar
Del på andre sider

uffda.. Så kjedelig at du begynner å bli syk !!!

:fy_fy: Ingen basselusker må komme her å tulle med Anamelona nå !!! :sinnatagg: Kjefte litt på dem slik at de stikker av igjen !!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...