Mazilla Skrevet 29. november 2008 #421 Del Skrevet 29. november 2008 Tulling! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Grafica Skrevet 29. november 2008 #422 Del Skrevet 29. november 2008 melona, du spiser for to! Du må spise frokost! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tussi! Skrevet 30. november 2008 #423 Del Skrevet 30. november 2008 Må passe på å spise frokost ja Men bra at det du klarte og forhindre det da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anamelona Skrevet 30. november 2008 Forfatter #424 Del Skrevet 30. november 2008 Tulling! melona, du spiser for to! Du må spise frokost! Må passe på å spise frokost ja Men bra at det du klarte og forhindre det da. Uuunnskyld.. Joda, planen var å kjøpe meg noe spiselig når jeg kom dit, men der var jeg altså noen sekunder for sent ute gitt. Jeg hadde det litt travelt (dårlig forsvar) men trodde da det skulle gå å kjøpe en baguett eller noe der borte... Har ikke merket slikt før jeg altå... Men idag har jeg spist egg&bacon samt litt avocado til frokost. Og drukket masse vann. Blir vel ikke bedre enn det?? Uansett; Babymelona sparkes og romstrerer som bare det, og imorgen skal jeg få se henne igjen.. Så ingen skade skjedd.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anamelona Skrevet 1. desember 2008 Forfatter #425 Del Skrevet 1. desember 2008 Oppdatering etter UL: Jeg fikk ingen bilder med hjem, men det går bra. Var bare sånn "enkel" UL-undersøkelse, og jeg så ikke akkurat masse detaljer, bortsett fra da vi fokuserte på hjertet - forskjellige hjertekamre - og "der" , den fjerde sjekken; STILL A GIRL!!! :rødme: Herlige lille jenta mi. Nå er det vel bare å vente i spenning fram til termin med å få se henne igjen, om ikke noe lugubert skulle dukke opp som krever enda en UL. Satser på at det går bra... Men for min del kan jeg godt vente til hun kommer ut... Lenge siden sist da, om ikke annet.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SkumGummi Skrevet 1. desember 2008 #426 Del Skrevet 1. desember 2008 Oppdatering etter UL: Jeg fikk ingen bilder med hjem, men det går bra. Var bare sånn "enkel" UL-undersøkelse, og jeg så ikke akkurat masse detaljer, bortsett fra da vi fokuserte på hjertet - forskjellige hjertekamre - og "der" , den fjerde sjekken; STILL A GIRL!!! :rødme: Herlige lille jenta mi. Nå er det vel bare å vente i spenning fram til termin med å få se henne igjen, om ikke noe lugubert skulle dukke opp som krever enda en UL. Satser på at det går bra... Men for min del kan jeg godt vente til hun kommer ut... Lenge siden sist da, om ikke annet.. Så herlig det sikkert var å se henne igjen :rødme: Det går jo ganske fort frem til termin nå da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anamelona Skrevet 1. desember 2008 Forfatter #427 Del Skrevet 1. desember 2008 Så herlig det sikkert var å se henne igjen :rødme: Det går jo ganske fort frem til termin nå da? Jeg håper det ja.. Det er alltid like moro å få se henne på skjermen. :rødme: Mindre enn 3 mnd igjen nå. Gjett om jeg gleder meg til den dagen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 1. desember 2008 #428 Del Skrevet 1. desember 2008 Så koselig!! :rødme: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anamelona Skrevet 2. desember 2008 Forfatter #429 Del Skrevet 2. desember 2008 Går mye rundt meg selv og kjeder meg.. Det er i disse sykemeldingstider at jeg virkelig kjenner hvor kjipt det er å være gressenke... Hadde det ikke vært for venner, mobil (sms ), hunden min og KG så hadde jeg nok :dåne: Da hadde jeg hengt oppned etter taket tror jeg... Energinivået mitt er jo så lavt som det kan få blitt, så det blir liksom ikke mye husarbeid heller. Jeg har prøvd å pakke julegaver, men det er så stort prosjekt at det må jeg ta på gulvet.. Og etter 15 minutter med beina i hver sin retning og ryggen bøyd framover, måtte jeg bare gi opp. Jeg har iallefall pakket inn Pappamelona sin, så da kan han ta de andre uten å risikere å se pakken sin. Er bare en stor igjen som ikke er pakket inn da, men jeg frykter at den kan bli et stort prosjekt å pakke inn, og jeg med min hormon-tålmodighet tror jeg gir faen! For å si det pent. Også må jeg ta å banke den som har laget tråden "MMmmmm fenalår" som nå står på lista "siste fra forum" Jeg har et i skapet, som jeg ikke får røre. Klarer ikke tanken på å verken steke eller koke det etc for å kunne spise det. Hørtes bare ekkelt ut... (Kutter den opp, lagrer den fint og tar med på fødestua tenker jeg.. ) Det var dagens oppdatering iallefall. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 3. desember 2008 #430 Del Skrevet 3. desember 2008 Uff da... Godt det snart er jul da, sånn at andre også har fri! Når jula er over er det jo plutselig ikke lenge igjen i det hele tatt, så kommer plutselig Babymelona! Skal mannen være hjemme i jula eller må han jobbe? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anamelona Skrevet 3. desember 2008 Forfatter #431 Del Skrevet 3. desember 2008 Uff da... Godt det snart er jul da, sånn at andre også har fri! Når jula er over er det jo plutselig ikke lenge igjen i det hele tatt, så kommer plutselig Babymelona! Skal mannen være hjemme i jula eller må han jobbe? Det har du rett i... Da er det bare legekontroller og litt styr og stell - forberedelser av småting vi trenger - og så vips, så er hun ute. Han er HJEMME I JULA!!! :strix: HURRA!!! Veldig glad det ikke blir masse smell og greier på nyttårsaften. Klarer meg helt fint uten. Litt skeptisk til ting som suser gjennom lufta, brenner og eksploderer. Ikke liker voffen min det heller så.... Men håper, og regner med, at det blir kjempebra uansett. Familie, julemat, julemusikk og ikke minst julegodt!!! Går med Mazillan da?? Prøver å kikke innom disse dagbøkene dine, "..litt seriøse tøysebok" f.eks, men det skjer ting så fort der at jeg knapt rekker å oppdatere meg før det er 3 nye sider... :dåne: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 3. desember 2008 #432 Del Skrevet 3. desember 2008 Ja, det går visst unna der! Går greit med Mazzien, men det skal bli godt med juleferie! Har eksamen den 17., og har absolutt ikke kontroll... Men snaaart er det juleferie og vi skal hjem!! Jeg liker forresten heller ikke ting som smeller og brenner osv, så jeg holder meg gjerne innendørs rundt midnatt på nyttårsaften! Er gjerne ute for å skåle/klemme/alt det der, men så må jo noen gå inn igjen for å passe stearinlys osv! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anamelona Skrevet 3. desember 2008 Forfatter #433 Del Skrevet 3. desember 2008 Ja, det går visst unna der! Går greit med Mazzien, men det skal bli godt med juleferie! Har eksamen den 17., og har absolutt ikke kontroll... Men snaaart er det juleferie og vi skal hjem!! Jeg liker forresten heller ikke ting som smeller og brenner osv, så jeg holder meg gjerne innendørs rundt midnatt på nyttårsaften! Er gjerne ute for å skåle/klemme/alt det der, men så må jo noen gå inn igjen for å passe stearinlys osv! Hehe.. Stå på! Lesingen går sikkert bra skal du se, og så lenge du kjenner til basic i faget, så er det overraskende hvor mye som kommer av seg selv når du først begynner å skrive!! (Om du har lest tidligere/fulgt med i timen vel å merke ) Juleferien er der på et blunk, og da er det bare å legge pugging og eksamener bak seg. Bare nyte juletiden med venner og familie! Jeg melder meg alltid som stearinlysvakt. Og så må jeg jo inn og "sjekke til hunden" Selv om jeg ikke er så begeistret for å la fulle folk holde på med raketter rundt meg, så vil jeg helst ikke gå fra de heller. Som samboern for noen år siden, full som en dupp, og skulle bare sende én rakett (har ikke skjedd siden ) og det gikk nesten skeis. Den datt over ende og kom mot oss. Har ikke vært så sint og gal siden tenåra jeg altså.. Så nå kan jeg iallefall ta det med ro. ..har jo hatt den episoden friskt i minnet hvert år siden dengang... Bare tre uker til julaften!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 3. desember 2008 #434 Del Skrevet 3. desember 2008 Sant det! Det kommer til å gå kjempefort! Hvordan feirer du julaften da, Melonamor? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anamelona Skrevet 3. desember 2008 Forfatter #435 Del Skrevet 3. desember 2008 Sant det! Det kommer til å gå kjempefort! Hvordan feirer du julaften da, Melonamor? I år blir det til at vi reiser til samboerns familie. Med tilhørende julegoder. Svigermor er en gud i å stelle istand til jul; musikk, fyr i peisen, blomster, godterier, klementiner, matlukt i hele huset, Disney-jule-tv, gløgg, lys, og PLENTY med julepynt. Vel, mamma er jo minst like ivrig da. Det er deilig å være et sted hvor gamle og fine tradisjoner blir tatt vare på... Det vannes liksom litt ut her hos oss, i og med at vi prioriterer babyting og bryllup framfor mer julepynt og innkjøp til ditt og datt.. Så det blir bare litt julepynt som vi fikk ifjor, etter vi hadde flyttet inn i huset vårt, så det er litt stemning her, men that's it liksom... Men men... Det blir så koselig atte! Gleder meg massemasse! Og du reiser til dine foreldre eller? Skal du feire med Mazzimannen i år?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusilus Skrevet 3. desember 2008 #436 Del Skrevet 3. desember 2008 Melder meg alltid som stearinlys vakt eller hundepasser når rakettene sendes opp Synes raketter er finest på laaaaaaang avstand Er du sykemeldt lenge? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anamelona Skrevet 3. desember 2008 Forfatter #437 Del Skrevet 3. desember 2008 Melder meg alltid som stearinlys vakt eller hundepasser når rakettene sendes opp Synes raketter er finest på laaaaaaang avstand Er du sykemeldt lenge? Ut uka, så er det jobb igjen på mandag!! Gleder meg til å bli litt sosial igjen!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tussi! Skrevet 3. desember 2008 #438 Del Skrevet 3. desember 2008 Jeg står alltid lengst inne i ett hjørne og koser meg med stjerneskuddet mitt. Også blir jeg plutselig så kald og tørst, så jeg baare må inni varmen og blande en ny drink Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anamelona Skrevet 3. desember 2008 Forfatter #439 Del Skrevet 3. desember 2008 Jeg står alltid lengst inne i ett hjørne og koser meg med stjerneskuddet mitt. Også blir jeg plutselig så kald og tørst, så jeg baare må inni varmen og blande en ny drink Hehe... Høres ut som meg ja. Bortsett fra drinken.. Klarer meg med gløgg eller kakao jeg.. Det mest avanserte "fyrverkeriet" jeg har fyrt opp er enten fakkel eller stjerneskudd.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 3. desember 2008 #440 Del Skrevet 3. desember 2008 Reiser hjemover ja. Julaften skal jeg og han godeste være sammen med mamma og broren min. Heldigvis er vi fra samme sted, så vi får med oss juleselskaper på begges kant, koselig! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå