Anamelona Skrevet 7. september 2008 Forfatter #141 Del Skrevet 7. september 2008 Ååhåååh Så artig at du kan kjenne babymelona Jaaa... Gleder meg til bevegelsene blir mange og tydelige! Åh... Så herlig at du kan kjenne babymelona :rødme: :rødme: Var en herlig førstegangsopplevelse.. Var like før jeg løp inn på dataen for å oppdatere her. Men trøttheten var for sterk. Hehe.. Oi, både mage og bevegelser! Så gøy!! Babymelona begynner å bli stor! Babymelona er jo over 15 cm lang.. :dåne: Gleder meg til ca 50 cm altså.. Så gøy og kjenne liv Nå er det på tide og få se magen her altså Ja.. Hadde jeg fått til å legge inn bilder på dataen så skulle jeg lagt ut. Akkurat nå er det ingen måte å få lagt over bilder fra mobil til data... Men de kommer.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anamelona Skrevet 9. september 2008 Forfatter #142 Del Skrevet 9. september 2008 Trallalla... Kjøpt meg mammabukse idag... GUUUD så behagelig å gå med denne etter de derre magemorderne jeg har gått med i det siste... Føles iallefall som magemordere for tiden.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ilja** Skrevet 9. september 2008 #143 Del Skrevet 9. september 2008 Ajajaj, grattis med første mammabukse, gleder meg til magebildene kommer! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anamelona Skrevet 9. september 2008 Forfatter #144 Del Skrevet 9. september 2008 Ajajaj, grattis med første mammabukse, gleder meg til magebildene kommer! Takk.. Ja, de kommer så fort jeg finner ut en lur måte å bearbeide bilder. (Beskjære, klippe, forme osv) uten å ha det programmet på dataen.. :klø: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 9. september 2008 #145 Del Skrevet 9. september 2008 Så gøy med mammabukse!! Er den sånn du kan ha helt til slutt, eller må du ha større og større..? Er ikke helt inni dette med mammaklær jeg! Tenk før når det "eneste" som fantes av mammabukser var snekkerbukser! Åssen er formen for tida? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anamelona Skrevet 9. september 2008 Forfatter #146 Del Skrevet 9. september 2008 Så gøy med mammabukse!! Er den sånn du kan ha helt til slutt, eller må du ha større og større..? Er ikke helt inni dette med mammaklær jeg! Tenk før når det "eneste" som fantes av mammabukser var snekkerbukser! Åssen er formen for tida? Eller 70-talls slageren: helfigur-dress.. Jeg er ikke helt inne i dette med mammaklær selv, så jeg måtte spørre dama, og denne kunne jeg visstnok bruke hele svangerskapet... Var non knapper for å løse opp etterhvert +++. Men jeg skal nok kjøpe 2-3 til.. Har vært litt kjipt å bare ha en eneste bukse å forholde seg til altså.. Formen er god, for 3de dagen på rad, håper det er over og ut med kvalme for min del inntil eventuell neste gang. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 9. september 2008 #147 Del Skrevet 9. september 2008 Ei bukse i månedsvis er kanskje litt i drøye laget ja! Håper kvalmen er borte for denne gang og at resten av tida med Babymelona i magen bare blir fantastisk!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anamelona Skrevet 9. september 2008 Forfatter #148 Del Skrevet 9. september 2008 Ei bukse i månedsvis er kanskje litt i drøye laget ja! Håper kvalmen er borte for denne gang og at resten av tida med Babymelona i magen bare blir fantastisk!! Jaaa. Synes nettopp jeg kjente en ny antydning til bevegelse der inne.. As we speak.. :hjerter_rundt: :hjerter_rundt: :hjerter_rundt: Jadda, mannen også.. Men melodien jeg siktet til........ :rødme: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
spinnvil Skrevet 10. september 2008 #149 Del Skrevet 10. september 2008 Kan jo være greit med mer enn en bukse resten av svangerskapet ja. Er jo morsomt med nye klær, så jeg syns du har en god unnskyldning for å gå litt bananas med shopping Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anamelona Skrevet 11. september 2008 Forfatter #150 Del Skrevet 11. september 2008 Kan jo være greit med mer enn en bukse resten av svangerskapet ja. Er jo morsomt med nye klær, så jeg syns du har en god unnskyldning for å gå litt bananas med shopping Absolutt! Men har bryllup, hus, bil og masse utgifter i tillegg til alt den lille skal ha, så jeg må virkelig passe på hva jeg bruker her altså.. Men men... Kommende besteforeldre er jo allerede i full gang med shopping og maling av seng vi skal få etc.. Og ønske oss ting til jul kan vi også gjøre.. Egentlig litt praktisk å ikke skulle vite kjønn, for da går jeg ikke amok... Bare kjøpe litt hvite klær som det går mye av f.eks, og handle inn i respektable farger når Babymelona har kommet ut.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 12. september 2008 #151 Del Skrevet 12. september 2008 (endret) :strix: 16 uker!!! :strix: Endret 12. september 2008 av Mazilla Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anamelona Skrevet 12. september 2008 Forfatter #152 Del Skrevet 12. september 2008 :strix: 16 uker!!! :strix: :strix: JAAAAAAA!!! :strix: Åh, så deilig det er at jeg kommer lenger og lenger uti svangerskapet... Når jeg tenker over det, så er jeg ikke mange ukene unna å være halvveis.. :dåne: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tussi! Skrevet 12. september 2008 #153 Del Skrevet 12. september 2008 Gratulere så mye med 16 uker, tida flyr jo Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anamelona Skrevet 12. september 2008 Forfatter #154 Del Skrevet 12. september 2008 Gratulere så mye med 16 uker, tida flyr jo Takk.. Ja, ikke sant? Jeg skal jo ikke gå rundt med dårlig samvittighet (lært av erfaring i en annen situasjon) men jeg føler uansett et bittelite stikk på dine vegne for hver lille milepæl jeg når.. Det er merkelig hvor mye jeg engasjerer meg for folk her inne som jeg kanskje har gått forbi på gata, men aldri har møtt.. :klø: Så du skal vite at jeg unner deg virkelig at det slår til for deg fort og brutalt denne nye prøverperioden altså! Om ikke nærme termin, så SKAL vi ha bebisser i 2009. Ikke sant?? Begge to... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anamelona Skrevet 13. september 2008 Forfatter #155 Del Skrevet 13. september 2008 Jeg er så nysgjerrig jeg... Noen dager føler jeg at det er en liten gutt der inne, andre dager er det ei jente.. Så er det en gutt.. Men så... Nei, det er ei jente.. :dåne: Kan ikke dere hjelpe meg å tippe da? Så jeg kan skaffe meg en liten anelse?? Oppretter tippeliste på side 1 i denne dagboka etterhvert som eventuelle forslag måtte komme inn.. Skriv enten her, eller PM... *håpe på svar* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ilja** Skrevet 13. september 2008 #156 Del Skrevet 13. september 2008 Må jo selvfølgelig tippe! Jeg tror du får en liten guttepjokk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anamelona Skrevet 13. september 2008 Forfatter #157 Del Skrevet 13. september 2008 Må jo selvfølgelig tippe! Jeg tror du får en liten guttepjokk Det er min følelse (idag) også... Den forandrer seg ofte vet du... Takk! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Grafica Skrevet 13. september 2008 #158 Del Skrevet 13. september 2008 Skrev i sofagris-tråden, men kan jo skrive her og (om ikke annet, så for å legge til tråden i mine innlegg!) og jeg tror på jente Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anamelona Skrevet 13. september 2008 Forfatter #159 Del Skrevet 13. september 2008 Skrev i sofagris-tråden, men kan jo skrive her og (om ikke annet, så for å legge til tråden i mine innlegg!) og jeg tror på jente Hehe, ja, du må jo titte innom her iblant også.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusilus Skrevet 13. september 2008 #160 Del Skrevet 13. september 2008 Alle vet jo at babyMelona er ei lita jente *smiler fint og blafrer litt med øyevippene* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå