Gjest Gjest_mim_* Skrevet 17. februar 2009 #381 Skrevet 17. februar 2009 Frokost Firkorn m hakkede mandler, eplebiter, kanel skummet kulturmelk noen ostebiter kaffe Mellom 1 banan Lunsj 2 rugbrødskiver m pepperoniost 2 små epler 1 iskaffe latte Middag 1 porsjon kremet kyllingsuppe m mais og vårløk peppermakrell og tomat 1/2 kopp kakao Kvelds: trolig go`morgen blåbær m melk eller havregrøt kanskje litt kakao:)
Gjest Gjest Skrevet 17. februar 2009 #382 Skrevet 17. februar 2009 Frokost: 3 skiver brød, med ost, skinke og kyllingsalat Lunsj /middag: 2 pølser i lompe, 1 uten noe. Og en kvikklunsj. Så vurderer jeg noe mat nå.. Har vært på skitur i nesten 4 timer
yggdrasil Skrevet 17. februar 2009 #383 Skrevet 17. februar 2009 (endret) Frokost: 1 knekkebrød (sport+) m/hvitost, 1 kopp kaffe, 2 glass vann (omega3 kapsel= Formiddag: 1 eple, 1/2 pære, 1 liten gulrot, ca 10 druer, litt ananas, en liten bit melon, 1 hvetebolle, 1 kaffe latte, 1 glass melk, 1 glass vann Middag: Stekt laks, brokkoli 1 glass vann Ettermiddag: 5 ruter helnøttsjokolade, 1 glass melk, 1 glass vann 1/2 mango (Kveld: regner med at det blir en brødskive m /leverpostei) edit: leif Endret 17. februar 2009 av yggdrasil
Gjest Mea Culpa Skrevet 17. februar 2009 #384 Skrevet 17. februar 2009 (endret) Frokost: Svart te med soyamelk og sukker. Mellom1: Salatblader, en tomat, litt agurk og skinke. Salatene man kan velge mellom paa jobben er kjipe greier ... Lunsj: Speilegg, skinke og curly fries. Cola light. Mellom2: Banan. Svart te med soyamelk og sukker. Middag: Groennsaksgryte bestaaende av gulerot, selleri, loek, hvitloek og hermetisk tomat. Quorn kyllingbiter, brokkoli og black-eyed peas. 1 glass roedvin. Mellom3: 1 eple og 1 banan. Kvelds: Fruktsalat med soyayoghurt og honning. Litt sjokolade. Endret 18. februar 2009 av Mea Culpa
Gjest Gjest_Ella_* Skrevet 17. februar 2009 #385 Skrevet 17. februar 2009 Frokost: To havreknekkebrød, en banan Lunsj: ett polarbrød (havre), halv gulrot, appelsin, lett youghurt Mellom: eple, halv gulrot, to knekkebrød Middag: en laksefilet, en gulrot, halv rødløk. Ellers vann og en kopp kaffe.
venus_ Skrevet 17. februar 2009 #386 Skrevet 17. februar 2009 Jepp, vi er flinke å dele -- Frokost: 2 ryvita med avokado og kalkunskinke, 1 ryvita med blåmuggsmøreost. 1 glass melk. Lunsj: To kanelboller og en kopp rett i koppen sjokolade. Middag: Fiskeform med hysefilet, spinat og ostesaus, poteter. Vann til. Så skal jeg straks spise gresk yoghurt med frukt og honning. Ellers: Et lite glass cola, 1 glass iskaffe lett og mye vann.
Skatt :) Skrevet 17. februar 2009 #387 Skrevet 17. februar 2009 Skal vi se: Frokost:2 knekkebrød, sukkerfri saft,kaffe Lunsj: , 1 rundstk. og et kyllinglår Middag: Et grovt rundstykke med skinke og ost,Gomorgen yoghurt. Mellom: 1 svele,sjokoladepuddig(pittelitt) Kveldsmat: 3 skiver med ost/skinke
Gjest CookieMonster Skrevet 18. februar 2009 #388 Skrevet 18. februar 2009 Frokost/lunch: litt dream mintis. Middag: en liten tallkerken med spaghetti og salat. Kvelds/kos: 1 hjemmelaget hvetebolle med sjokoladebiter i. Jeg er syk, så da får jeg litt spesial behandling når matlysten ikke er på topp. Det er kanskje ikke veldig sunt, men jeg har jo ikke spist så mye, så da unner jeg meg det :gjeiper:
Gjest Pippip Skrevet 18. februar 2009 #389 Skrevet 18. februar 2009 Frokost: 3 grove knekkebrød med grov leverpostei, og ett glass appelsinjuice Lunsj: kyllingsandwich, med kylling, salat, paprika, mais Middag: hjemmelaget fiskegrateng med potet og grønnsaker Kveldsmat: 3 grove knekkebrød med brunost, ett glass appelsinjuice Eple og banan som mellommåltid.
venus_ Skrevet 18. februar 2009 #390 Skrevet 18. februar 2009 - 2 grove brødskiver med avokado og røkt kalkunskinke. 1 glass melk og 1 kopp rett i koppen sjokolade med kaffe. - En kanelbolle. - Tikka masala med villris. - En kanelbolle, et stort glass smoothie, en liten neve mandler og noen knaskerøtter. + mye vann og noen biter konfekt.
Gjest Gjest Skrevet 18. februar 2009 #391 Skrevet 18. februar 2009 Frokost: 1 Brødskive makrell 1 Brødskive med cottage cheese 1 liten kopp kaffe Lunsj: 1 risi frutti to boller Middag: Pizza ristorante Kvelds: Vanilje yoghurt med ''god dag'' Herregud, dette var usunt.. må få endret på kostholdet
Safira Skrevet 18. februar 2009 #392 Skrevet 18. februar 2009 Frokost: Et rugsprø med philadelphia + vann Mellom: En banan + vann Lunsj: Et rugsprø med brunost og litt tørket mango + kaffe Middag: Litt fullkornsspagetti og kjøttdeig og salat + vann Tja, det var bedre enn i går hvertfall, da ble det to knekkebrød og en pakke dent.
Gjest Gjest_meg_* Skrevet 18. februar 2009 #393 Skrevet 18. februar 2009 Frokost Firkorn m hakkede mandler, eplebiter og skummet kulturmelk kaffe Lunsj 2 rugbrødskiver m peanøttsmør 2 små epler kaffe m masse skummet melk Mellom 1 pakke Ifa Middag 1 porsjon suppe, en mager kjøttpølse, 2 tomater 1 kopp kakao, 4 smågodtsjokolade biter Mellom 1kopp kakao Kvelds 2 knekkebrød m ost 1 rugsprø m peanøttsmør 1 kopp kakao Har hatt dilla på kakao i dag :gjeiper:
Mangomadness Skrevet 19. februar 2009 #394 Skrevet 19. februar 2009 Frokost: Et eple, en yoghurt, noen druer, en kopp grønn te og et glass granateplejuice Lunsj: En vaffel, en brødskive med sjokoladepålegg og to kopper grønn te Middag: Litt wok med svinekjøtt + en brødskive med smør Kveldsmat: Et freia-påskeegg og et glass smoothie
Safira Skrevet 19. februar 2009 #395 Skrevet 19. februar 2009 Frokost: Et rugsprø med gulost og en banan En rute Lindt trufa fondant (Mamma kjøpte sjokolade da hun var i Spania) og to seigmenn Lunsj: En halv omelett av to egg, litt solsikkefrø, tre skinkeskiver og masse pepper og en kopp kald te Middag: Kyllingfilet, stekte potetskiver og løk, og salat + et glass fanta free apple and pear Dessert: En porsjon dream mint og sjokolade Jeg har vært skikkelig usunn de siste dagene, men de er ikke så lett når man har ferie
Gjest Gjest_meg_* Skrevet 19. februar 2009 #396 Skrevet 19. februar 2009 Frokost Go`morgen axa blåbær m hakkede mandler, eplebiter og skummet kulturmelk Kaffe Lunsj 2 rugbrødskiver m mager kjøttpølse i skiver 1 eple, rosiner kaffe m melk Etter trening 1 rugbrødskive m peanøttsmør og banan masse vann Middag 1 laksefilet m litt søt chilisaus 1 appelsin 1 kopp kakao Ute m venner o,33 l øl Kvelds Havregrøt m skummetmelk og eplebiter
Gjest Gjest Skrevet 19. februar 2009 #397 Skrevet 19. februar 2009 Ingen slår meg i dårligst mat idag! Frokost kl 6.30: God Dag axa frukt med litt 0 % blåbær youghurt Lunsj ca kl 11: En calzone med ost/skinke Middag kl 15: En chicken meny fra Mc Donalds med chips og farris. Kvelds kl 20: Kyllingvinger Mellom: Maaange sjokolade nøtter (Men har vært i sverige så, dette er ikke vanlig)
venus_ Skrevet 19. februar 2009 #398 Skrevet 19. februar 2009 - En kopp rett i koppen sjokolade. - Et halvt rundstykke med hvitost og et halvt med mager baconost. 1 glass skummet melk. - En yoplait blåbær med fedonmüsli. Vann - En stor bit kålrot og et glass appelsinjuice. 3 biter kokesjokolade. - Hjemmelagde kjøttkaker i brunsaus, ertestuing kokt kålrot og kokte poteter. Vann - Fruktsalat med vaniljekesam. - To ryvita med avokado og røkt kalkunskinke. 1 glass melk. Ellers: 1 lite glass sjokomelk, et lite glass iskaffe lett, 3 biter konfekt, noen mandler, noen knaskerøtter og mye vann.
Jane F. Skrevet 19. februar 2009 #399 Skrevet 19. februar 2009 - Laupe med brunost og juice - en bit energirundstykke med eggsalat - 2 liter saft! :o - en spareribbsbit - en halv grandiosa uten paprika (måtte bare prøve den:P) - litt kjeks med ost og druer - en grov ciabatta med salami og 4 ganger så mye agurk - 1 liter saft! "og nå må jeg pisse igjen!"
Gjest CookieMonster Skrevet 20. februar 2009 #400 Skrevet 20. februar 2009 I går: Frokost: 1 banan, 1 appelsin, 1 kiwi. "Lunch": en liten sjokoladebolle samt et par sjokoladebiter ved siden av. Middag: litt bali kyllinggryte med ris og kokte grønnsaker. Mellom: 1/2 kvikklunsj Kveldskos: ca 100 g med royal vaniljeis :gjeiper:
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå