stjernekyss Skrevet 15. februar 2009 #361 Skrevet 15. februar 2009 Frokost: Havregrøt med kruskakli, eple, nøtter og honning + kosttilskudd Brunsj: Brødskiver med rød pesto, hvit castello og paprika + eplejuice Mellom: Acai Lunsj: Brødskiver med peanøttsmør og syltetøy + eplejuice Middag: Pastaputer med tomatbasert grønnsakssaus Kveldsmat/Snacks: Vet ikke enda
venus_ Skrevet 15. februar 2009 #362 Skrevet 15. februar 2009 Mellom: Acai Hva er det? -- Sen frokost: 3 ryvita med avokado og røkt kalkunskinke. 1 glass melk. Mellom: En liten neve paranøtter. 1 glass appelsinjuice Middag: Kalkunfilet med linsepure, kokte gulrøtter, litt kokt potet og bretagne saus. Vann Mellom: Fruktsalat med vaniljekesam. Kvelds: Blir sikkert 2 ryvita eller en yoplait med fedonmüsli. + 1 glass iskaffe lett, litt smågodt, noen knaskerøtter. Og kjenner jeg fikk lyst på et lite glass sjokomelk nå
Gjest Gjest Skrevet 15. februar 2009 #363 Skrevet 15. februar 2009 * 1 pizza Orginiale Milano (tok den ut av ovnen altfor tidlig, så ingen positiv matopplevelse) * 1 dobbel 0% vaniljeyoghurt * 1 dobbel 0% vaniljeyoghurt med 0,5 dl. havregryn * 45 g. sjokolade
Gjest CookieMonster Skrevet 16. februar 2009 #364 Skrevet 16. februar 2009 Frokost: 2 grove brødskiver med kalkun og hvitost, 1 yoplait dobbel 0% blåbær og solbær + 1 stort glass vann. Lunch: 1 tykk grov brødskive med kalkun og vann. Til middag blir det en fyldig god tomatsaus med masse hvitløk(begynner å bli forkjølet) og diverse grønnsaker som jeg har oppi sausen. Har ikke noe kjøtt, så da blir det bare grønnsaker. 1 glass pepsi max. Resten av dagen/kvelden: en fruktsalat(fersk ananas, kiwi, pære og eple), 1 yoplait dobbel 0% bringebær og en sans cottage cheese jordbær.
Gjest Frosk Skrevet 16. februar 2009 #365 Skrevet 16. februar 2009 Frokost: smoothie av banan, 1/2 mango og ferskpresset appelsinjuice (med en dæsj linfrøolje i). Havreknekkebrød med Tartex og cherrytomater. Og B12-vitaminer Mellom: Kiwi. Soyayoghurt. Valnøtter. Lunsj: Rester av gårsdagens kikertsalat med et pitabrød til. Te. Til middag blir det lettstekte grønnsaker og cashewnøtter i lime-chili-hvitløk-soyasaus. Ris til, tror jeg. Seinere blir det sikkert et pitabrød eller to med hummus og cherrytomater. Og sikkert noe frukt. Og mer valnøtter, kanskje.
Gjest Raptuza Skrevet 16. februar 2009 #366 Skrevet 16. februar 2009 Foreløpig: Frukost: 2 skiver med leverpostei. Te. 2 skeier tran. Lunsj: 2 skiver med leverpostei. Meir te. 20 g paprikachips. Middag:1 lite glas vatn. Ris, kylling, tomater og kyllingsaus. Ettermiddag: 6 dl vatn.
yggdrasil Skrevet 16. februar 2009 #367 Skrevet 16. februar 2009 Frokost: 1 knekkebrød m/hvitost (omega-3 kapsel), 2glass vann 1 kopp kaffe Formiddag: fruktbeger (1/2 eple, 1/2 pære, 1/2 kiwi, appelsinbåt litt melon og litt annanas) 1 kopp kaffe +noen ruter melkesjokolade 1 glass ekstra-lett melk Middag: Kyllingbryst m/ris og 1 ovnsbakt paprika Ettermiddag / kveld: 1/2 mango + 1 båt honningmelon 1 brødskive m/ hvitost 1 glass melk ca 4 glass vann fordelt utover formiddag -ettermiddag
Gjest Gjest_meg_* Skrevet 16. februar 2009 #368 Skrevet 16. februar 2009 Frokost Firkorn m hakkede mandler, kanel og litt sukker skummet kulturmelk kaffe Mellom 1 banan Lunsj 2 rugbrødskiver m pepperoniost 1 klementin 1 cappucino uten sukker Middag (ikke så fornuftig i dag men:p) 3 grove knekkebrød m pepperoniost og tomat 1 lite eple litt kornblanding m skummet kulturmelk 1 bixit kjeks kaffe m melk Etter trening 2 små epler Kvelds masse babymais, babygulerøtter og grønne bønner 1 liten porsjon havregrøt m skummetmelk, kanel og hakkede mandler te m skummet melk
Jane F. Skrevet 16. februar 2009 #369 Skrevet 16. februar 2009 (endret) Frokost: Havregrøt med litt sukker og en yoghurt Lunsj: En halv grov baguett med kylling og litt eggsalat Lite stykke marsipankake (da en på jobb hadde bursdag) Middag: Restene av sursøtwok fra i går og isberg, paprika og agurk med fetaost. Dessert: litt gele fra valentines som jeg nektet å la ligge i kjøleskapet for å trekke til seg løklukta Kveldsmat:musli med litt syltetøy og melk Edit :glemte å si at jeg har drukket et glass cola og et glass juice Endret 16. februar 2009 av Jane F.
venus_ Skrevet 16. februar 2009 #370 Skrevet 16. februar 2009 Frokost: 3 ryvita med avokado og røkt kalkunskinke. 1 glass skummet melk. 1 kopp rett i koppen sjokolade. Lunsj: 1 ryvita med taffelost med vårløk og urter. Vann Middag: Pinnekjøtt med mør, rullepølse, rotmos og kokte poteter Så blir det snart en iskaffe sjokolade og noen nybakte kanelboller
Tabris Skrevet 16. februar 2009 #371 Skrevet 16. februar 2009 Frokost/lunch: Et stekt egg med stekte grønnsaker Middag: Tomatisert grønnsaksform. Cola Zero og en eventyrsjokolade Mellommåltid: En pakke småsulten (rosiner og nøtter) og vann Kveldsmat: Hjemmelaget müsli (4-korn, solsikkefrø, linfrø og mandler) med yoghurt naturell Kunne nok kanskje sløyfet den brusen og sjokoladen.
Safira Skrevet 16. februar 2009 #372 Skrevet 16. februar 2009 Frokost: En brødskive med kokt egg + vann Lunsj: Et rugsprø med philadelphia og en pære + vann Middag: En Karbonade og salat + et glass cola zero Mellom: Et par biter godt og blandet Kvelds: Et halvt pizzastykke og en appelsin
Gjest Mea Culpa Skrevet 16. februar 2009 #373 Skrevet 16. februar 2009 (endret) Frokost: Havregryn, gresskarkjerner, toerkede tranebaer, soyamelk, frukt og masse kanel. 1 glass appelsinjuice. Middag: Groennsaksgryte bestaaende av gulerot, selleri, loek, hvitloek og hermetisk tomat. Hadde Quorn kyllingbiter, 1/2 potet, 1/2 avocado og brokkoli til. Dessert: Mango, eple og banan med naturell soyayoghurt, honning og kanel. 1 glass roedvin. 1 skive hjemmelaget glutenfritt broed. Mellom1: 1 skive hjemmelaget glutenfritt broed. Kveldsmat: Tomatboenner, speilegg, 3 skiver og litt agurk. Har vaert hjemme fra jobb i dag og ikke gjort mye saa jeg har ikke spist like mye som vanlig. Endret 17. februar 2009 av Mea Culpa
Gjest Gjest Skrevet 16. februar 2009 #374 Skrevet 16. februar 2009 * 2 Multigrain knekkebrød med 1 1/2 porsjons-makrell-i-tomat * 2 karamell Nutrilett-barer * 2 Multigrain knekkebrød med lettere Norvegia * 2 Delikatesse sesam knekkebrød * 1 sjokolademelk fra Q-meieriene (lettere) * 1 eple * 1 Yoplait drikkeyoghurt 0%
Gjest Gjest Skrevet 17. februar 2009 #375 Skrevet 17. februar 2009 Frokost: 1 skive med salat, gulost, paprika og agurk + 1 knekkebrød med smør og brunost + 1 glass eplejuice Lunsj: samme som frokost
Jane F. Skrevet 17. februar 2009 #376 Skrevet 17. februar 2009 Frokost: Makaroni og kjøttdeig (uten noe slags saus ) Mellom: Gulrøtter Lunsj: havregrynsgrøt
Gjest ~Fantabulous_kitten~ Skrevet 17. februar 2009 #377 Skrevet 17. februar 2009 (endret) Hva jeg har spist hittil idag: Frokost: en liten blåbæryoughurt (fra den "vinterpakken") Lunsj: en skive grovbrød med rekesalat på ....glemte å legge til den literen med pepsi max jeg hadde drukket.... Endret 17. februar 2009 av ~Fantabulous_kitten~
Gjest Frosk Skrevet 17. februar 2009 #378 Skrevet 17. februar 2009 (endret) Frokost i dag: smoothie av banan, frosne blåbær, ferskpresset appelsinjuice (og en dæsj linfrøolje). B12-vitaminer. Havreknekkebrød med hummus, tomat, paprika. Mellom: Kiwi. Valnøtter og mandler. Lunsj: To spinat & løk-piroger fra fryseren. En liten neve cherrytomater. En Lohengrin sjokolade Til middag i dag har jeg lyst på suppe; tomat & grønne linser - med en brødskive til. Endret 9. mars 2009 av Alice Ayres
Marinella Skrevet 17. februar 2009 #379 Skrevet 17. februar 2009 (endret) Tilfeldig rekkefølge: - 1 cup proteinpulver og 2 dl. skummet melk - 250 g. frukt (galia- og cantalopemelon og ananas) - 24. g melkesjokolade - 1 sjokolademelk fra Q-meieriene uten tilsatt sukker - 1 vaniljeyoghurt 0% fra Yoplait med havregryn - 2 vaniljeyoghurter 0% fra Yoplait Resten er ikke planlagt. Endret 17. februar 2009 av Marinella
Gjest CookieMonster Skrevet 17. februar 2009 #380 Skrevet 17. februar 2009 Frokost/lunch/middag: en liten bolle pasta med en lettkremet saus med skinke. Tror det blir en yoghurt og en fruktsalat senere i dag. Har blitt forkjølet så jeg har null matlyst
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå