hjema Skrevet 12. februar 2009 #341 Skrevet 12. februar 2009 Frokost: 1 og 1/2 brødskive med skinke/leverpostei+salat/paprika/agurk+1 glass melk+1 skje tran trening: 2 timer klassisk langrenn Lunsj: salat med picnicskinke, minimais, tomat, agurk og paprika Middag: 2 pannekaker (1 med smårettsbacon og 1 med blåbær) Trening: 10 minutter styrke Mellom: 1 appelsin+te Kvelds: 4 knekkebrød med skinke/skinkeost/leverpostei/gomme+1 glass skummet melk+1 eple med kanel+te Ellers drukket endel vann, te og pepsi max.... :gjeiper:
Miss Pandora Skrevet 12. februar 2009 #342 Skrevet 12. februar 2009 Frokost: 1 hardkokt egg, te med melk og 1,5 havre polarbrød med ost og kaviar. Lunch: Te med melk, 1,5 havre polarbrød med skinke og paprika. Middag: 2 elgkarbonader med 2 speilegg, stekt potet og tomat. Og nå: 1 kvikklunch og Søppeldynga drops!! Nam nam...
Gjest MB Skrevet 12. februar 2009 #343 Skrevet 12. februar 2009 Frokost: Kaffe og en baguette ( halve med kaviar, halve med bare smør ) Lunch: Baguette med ost og skinke og cola Middag: Frossenpizza med 4 forskjellige oster ( typen fant ENDELIG pizzaen han har leita etter i 1 år siden de nesten ikke selger den lenger ) og 2 glass vann Kvelds blei det lite på meg i kveld siden det blei sein middag. Men en kopp te har det blitt hvertfall
Glynis Skrevet 12. februar 2009 #344 Skrevet 12. februar 2009 Frokost: En stor porsjon havregrøt med linfrø og både soyamelk, skummet melk og vann med kanel. Appelsinjuice. Mellommåltid: Omelett med to egg og en tomatsalat ved siden av. Appelsin. Melonyoghurt. Kaffe. Lunsj: Grovt rundstykke med brie, spekeskinke og grønt. Melk. Middag/kvelds: Kylling og kikerter i tomatsaus med squash, paprika, hvitløk, urter og masse brokkoli. Mellommåltid (selv om det ikke er mellom noe..): fire paranøtter og en pose knaskerøtter. Småbalansert dag, om jeg får si det selv.
Gjest rabrabara Skrevet 13. februar 2009 #345 Skrevet 13. februar 2009 I går: Frokost: Tre wasa husmann med salami Lunsj: Salat m. kylling, pasta og hvitløksdressing Mellom: en wasa med hvitost og en kopp te med melk Middag: to pannekaker med to skiver mager bacon, sukker og blåbærsyltetøy Kvelds: mellomgrov skive med salami og majones, te og en riskake me magerost Et lite glass lettøl Føler det år en del salami for tiden, hadde glemt hvor godt det er.
Gjest CookieMonster Skrevet 13. februar 2009 #346 Skrevet 13. februar 2009 Frokost: 2 små grove brødskiver med kalkun og agurk. Lunch: bittelit hjemmelaget lasagne. Mellom: fruktsalat(1/2 banan, 1 kiwi, litt druer + litt pære og eple og gulrot). Middag: blir peppes i kveld
AnAnAss Skrevet 13. februar 2009 #347 Skrevet 13. februar 2009 frokost: to skiver med skinke og ost lunch: to skiver syltetøy så nåer det 8 timer siden jeg har etet, fordi jeg ikke har vert hjemme eller hatt tilgang til mat. så nå er jeg så inni heeeelvete suuuuulten at jeg skal ete dritmye :D:D
Agurk Skrevet 13. februar 2009 #348 Skrevet 13. februar 2009 Frokost: 1 skål med allbran, melk og fruktose Mellom: 1 rugkjeks med peanøttsmør og 1 sans yogurt Lunch: 1 marinert laksefilet med grønnsaker og litt bulgur Mellom: te latte og 1 eple Middag: eggerøre med bacon, purre og litt ost Dessert: kokesjokolade og litt mandler ( i mangel på annen sjokolade, men godt var det ) Utover kvelden blir det litt rødvin og sikkert litt peanøtter
Gjest Gjest_milla_* Skrevet 13. februar 2009 #349 Skrevet 13. februar 2009 2 knekkebrød + kaffe i luna md kylling + juice i pølse (bare gnavla en kald vinerpølse) 1 knekkebrød 2 kiwi nå er jeg sulten å lyst på no godt..
Safira Skrevet 14. februar 2009 #350 Skrevet 14. februar 2009 I går: Frokost: Et rugsprø med gulost og paprika Lunsj: Salat av salat, paprika, tomat, agurk og litt spekeskinke Mellommåltid: En kopp kaffe med en og en halv ts regia lettkakaopulver, og ca 10g bocca 70% Middag: Kylling og grønnsaker i god saus "kvelds": Masse is (dream isen med kirsebær og sjokolade, nam) og litt cashewnøtter I dag: Frokost: Et rugsprø med philadelphia (urter og hvitløk) med paprika Lunsj: En skive franskt rugbrød med philadelphia Middag: Det blir taco av: fullkorn wraps, kyllingkjøttdeig, lettrømme, mais, tomat, salat, agurk, tacosaus, ananas og ost. Og så blir det vel noe snacks i kveld, siden jeg skal til en venninne.
Gjest Gjest_meg_* Skrevet 14. februar 2009 #351 Skrevet 14. februar 2009 Frokost Havregrøt (lagd m skummet melk), m hakkede mandler, lettsyltetøy og kanel 1 glass skummet kulturmelk Noen osteskiver vita hjertegod ost kaffe Lunsj (på skitur:) 2 rugbrødskiver m brunost 1 eple 1 kopp kakao Middag 1 laksefilet 1/2 agurk 1/2 kopp kakao Blir nok mer senere, men frokosten mettet lenge:) I kveld blir det vin hvertfall!
Gjest CookieMonster Skrevet 14. februar 2009 #352 Skrevet 14. februar 2009 Frokost: 2 grove brødskiver med kalkun og agurk. et stort glass med ekstra lettmelk. Middag: ovnsbakt kyllingfilet med ris, kokte grønnsaker og en fløtebasert saus med løk, hvitløk, sopp og bacon. Knallgodt 1 glass pepsi max. Ellers i dag har det blitt litt snop siden det er lørdag. Blir nok enda litt mer snop på kino i kveld :gjeiper:
Gjest Gjest_H Skrevet 14. februar 2009 #353 Skrevet 14. februar 2009 Frokost: 1 grov vita rundtstykke med salatbla, ruccola, tomat og fiskekake. Lunsj : Ostehorn med salatblad, reker og sitronsaft Middag: Kyllingfile, ris, sauterte grønnsaker og Bali kyllingsaus. Kvels: Snop og pottitgull ( det er jo lørdag )
Gjest Gjest Skrevet 14. februar 2009 #354 Skrevet 14. februar 2009 Altfor lite. To pizzastykker fordelt på hele dagen, og masse vann. Har ingen matlyst og føler ingen sult. Er ikke syk eller noe, og tåler nok en periode med lite mat. Vart nesten en uke nå.
Gjest dfg Skrevet 14. februar 2009 #355 Skrevet 14. februar 2009 Frokost: Ett fjellbrød med speilegg, to skiver med paprika og stekt chamignon Et gladd ekstra lett melk Mellommåltid: Ett eple og risi frutti Middag: Kylling med poteter og salat Kvelds: Appelsin Tre Maryland kjeks, To trekantformede brødstykker med cottage cheese
venus_ Skrevet 15. februar 2009 #356 Skrevet 15. februar 2009 Frokost: Tre skiver loff med italiensk salat og paprika. 1 glass melk og en kopp rett i koppen sjokolade. Lunsj: Et stort glass smoothie. Middag: Taco. Cola Kvelds: En loffskive med italiensk salat. 1 glass melk. + Mye vann og en del smågodt (tilbud på Europris ) Uff, liker ikke at jeg spiser loff, men her hjemme hos foreldrene mine selger de en så god loff som har blitt tradisjon på lørdager. Så da er det greit!
sistesjanse68 Skrevet 15. februar 2009 #357 Skrevet 15. februar 2009 2 brødskiver med kokt skinke, kaffe 1 activia torsk m/paprika spinat potetstappe og smør popcorn-masse eple og appelsin
Gjest Gjest Skrevet 15. februar 2009 #358 Skrevet 15. februar 2009 Frokost - 2 ryvita rye med lett kaviar Lunsj - 1 cappuchino fra narvesen Deretter endel øl...
Gjest CookieMonster Skrevet 15. februar 2009 #359 Skrevet 15. februar 2009 Frokost/lunch: fruktsalat(1 kiwi, fersk ananas, 1/3 banan) og 1 yoplait dobbel 0% blåbær og solbær + 2 store glass med vann. Til middag blir det laks med fullkornspasta, kokte grønnsaker og en hjemmelaget saus(vet ikke helt hvilken enda). 1 glass pepsi max Kvelds: 1 yoplait dobbel 0% bringebær og 1 grov brødskive med leverpostei og agurk. Ellers utover dagen blir det også mye vann.
Safira Skrevet 15. februar 2009 #360 Skrevet 15. februar 2009 Frokost: et rugsprø med makrell i tomat, og et med philadelphia hvitløk og urter med paprika + vann Mellom: En eske dent salty og noen peanøtter med skall Sen lunsj: Viltgryte med ris og salat + cola zero Kvelds: Tre biter toblerone og en halv appelsin + vann
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå