Gjest CookieMonster Skrevet 23. februar 2009 #421 Skrevet 23. februar 2009 Frokost: 2 grove brødskiver med kalkun og hvitost samt en neve nøtter. Lunch: 1 liten grov brødskive med samme pålegg + 1/2 liter med 24 sjokolademelk. Middag: 2 kokte egg, en salat ved siden av + litt druer. Kvelds: 1 yoplait dobbel 0% bringebær, 1 applesin, 1 eple. Har ellers drukket vann og litt pepsi max.
Safira Skrevet 23. februar 2009 #422 Skrevet 23. februar 2009 Frokost: Et grovt rundstykke med gulost + vann Lunsj: To rugsprø, ett med glulost og ett med skinke, en knaskerot + vann Mellom: En pakke dent salty Midag: Salat (salat, agurk, paprika, og tomat), litt kyllingfilet og ca tre spiseskjeer (kokt) grov ris. + vann med litt sitron Mellom: En kopp te Kvelds: Mulig jeg tar en yoplait dobbel 0%
Glynis Skrevet 23. februar 2009 #423 Skrevet 23. februar 2009 Frokost: Stor porsjon havregrøt med linfrø og kanel. Appelsinjuice. Kaffe. Lunsj: To helkornbrødskiver med avokado og spekeskinke. Middag: To glass oboy, to knekkebrød med avokado, appelsin, tre paranøtter og en pakke rosiner. Jeg er skikkelig mett etter 'middagen' fordi den var så utrolig random og jeg pleier aldri å drikke oboy eller spise rosiner (fikk en gratis reklamepakke), jeg pleier å ha et stort varmt måltid, men nå orker jeg ikke det enda jeg har kylling, grønnsaker og ris klart.
Gjest Sandbekken Skrevet 23. februar 2009 #424 Skrevet 23. februar 2009 Hmm.. jeg har spist to skiver med kalkunservelat.. og så ostepopp
Gjest Frosk Skrevet 23. februar 2009 #425 Skrevet 23. februar 2009 Frokost: havregrøt med gresskarkjerner og en banan. Appelsinjuice. Mellom: valnøtter, cashewnøtter, kiwi Lunsj: tre fullkornsknekkebrød med hummus og tomat. Appelsinjuice. Middag: kikertcurry med ris. Seinere blir det sikkert noe frukt, eller knekkebrød
Gjest Gjest_meg_* Skrevet 23. februar 2009 #426 Skrevet 23. februar 2009 Frokost Musli m skummet kulturmelk 1 banan kaffe Mellom 1 banan Lunsj 2 rugbrødskiver m peanøttsmør 1 eple 1/2 kopp kakao Mellom 1 appelsin Middag 2 rugbrødskiver, 1 mager kjøttpølse 1/2 banan, litt tørket frukt kaffe m skummet melk Kvelds Masse brokkoli tunfisk i currysaus Senkvelds blir 1/2 kopp kakao og litt mer tørket frukt
Agurk Skrevet 23. februar 2009 #427 Skrevet 23. februar 2009 Frokost: 2 fiberrik med majones, egg og agurk Mellom: Atkinsbar Lunch/middag: 2 kyllinglår og blandet grønn salat Mellom: 2 rugkjeks med peanøttsmør Kvelds: 2 fiberrik med fårepølse og gulost. 1 kokt egg
venus_ Skrevet 23. februar 2009 #428 Skrevet 23. februar 2009 - 2 skiver dansk rugbrød med 2 kokte egg og kaviar. 1 glass melk. - 1 banan - 3 skiver dansk rugbrød med røkt kalkunskinke. Vann - 1 skive grovbrød med syltetøy og gulost. 1 cortado. - Pinnekjøtt stekt i sirupsmør, kokte poteter, kålrabistappe. Vann. - 1 yoplait vanilje med en skive ananas. 1 glass fp cola uten sukker. - En halv iskaffe lett. - Kvelds blir nok noen knekkebrød.
Mangomadness Skrevet 23. februar 2009 #429 Skrevet 23. februar 2009 Frokost: En brødskive med gulost + et glass melt Lunsj: En brødskive med gulost, en tomat og en yoghurt + en kopp grønn te Mellom: Et halvt rundtstykke med tunfisk og en halv cookie + en glasscola Middag: Spaghetti med parmesan Kvelds: En banan
Gjest Mea Culpa Skrevet 23. februar 2009 #430 Skrevet 23. februar 2009 (endret) Frokost: Groennsaksgryte med boenner, kylling, salat. Lunsj: Groennsaksgryte med boenner, en boks tunfisk i vann. Mellom1: To gf pannekaker, banan, soyayoghurt, honning. Middag: Stekt ris med kjoett og reker. Mellom2: Eple. Kvelds: Kornblanding, noetter, banan, toerkede aprikoser, soyayoghurt. Appelsinjuice. Endret 23. februar 2009 av Mea Culpa
Marinella Skrevet 23. februar 2009 #431 Skrevet 23. februar 2009 - 2 Nutrilettbarer peanøtt - 1 0,5 liter 24-sjokolademelk - 1 pakke steinfrie druer - 1 Husman knekkebrød med 1 skivet Synnøve Finden hvitost - 1 banan - 2 Repsils - 1 Godt for hjertet (kapsel)
Gjest Gjest Skrevet 23. februar 2009 #432 Skrevet 23. februar 2009 2 svart kaffe. 1 banan, 1 yogurth med multer. 1 knekkebrød m/skinkeost. 1/2 proteinbar. 1 appelsin. Vann.
Gjest Shelob Skrevet 24. februar 2009 #433 Skrevet 24. februar 2009 Så langt i dag: 1. frokost, i bilen kl 07.00: 1 eple 2 lomper 1 halv neve mandler kaffe 2. frokost/lunsj kl 10.30: 1 gulrot 2 skiver grovbrød med fiskepudding 2 dl biola
Tabris Skrevet 24. februar 2009 #434 Skrevet 24. februar 2009 Så langt på meg: Frokost: 2 fullkorn knekkebrød med smør og ost Lunch: Bønner og egg Middag blir nok grønnsaker og panert torsk.
Safira Skrevet 24. februar 2009 #435 Skrevet 24. februar 2009 Frokost: Et rugsprø med gulost + vann Lunsj: Et rugsprø med gulost + kaffe Mellom: To paranøtter Middag: 6 kylling- og kalkunkjøttboller, grønnsaker, litt ris + vann Kvelds: Blir nok et rugsprø med philadelphia light urter og hvitløk, eller en pære Og så må jeg bare si at jeg har vært flink og trent i en time i dag ^_^
Glynis Skrevet 24. februar 2009 #436 Skrevet 24. februar 2009 Uansett, min dag: Frokost: To helkornskiver med ost og tomat, melonyoghurt med økologisk müsli, appelsinjuice, kaffe. Lunsj: Grovt rundstykke med eggerøre av to egg, cherrytomater. Melk. Appelsin. Middag: Kylling tikka masala med fullkornsris, brokkoli og blomkål. Nektarin. Kvelds: Skogsbæryoghurt med økologisk müsli. Eple.
Helly Skrevet 24. februar 2009 #437 Skrevet 24. februar 2009 Idag har jeg spist: * En STOR skål med coco pops og melk * Drukket mye saft og appelsinjuice * En porsjon pasta di parma og to skiver * Sur supermix godteri :D
Vulpes Skrevet 24. februar 2009 #438 Skrevet 24. februar 2009 Har spist litt lite i dag, vært i dårlig form. Frokosten ble risengrynsgrøt laget med havre- og rismelk. Så spiste jeg fire knekkebrød, tre med most avokado, agurkskiver uten skall, salat, ruccola og kalkun/kyllingfilét, og det siste med noen dråper rapsolje og ekte geitost. Så spiste jeg havregryn og 4-korn med havremelk. Og til kvelds vet jeg ikke ennå hva det blir...
Gjest Mea Culpa Skrevet 24. februar 2009 #439 Skrevet 24. februar 2009 (endret) Frokost: Svart te med soyamelk. Mellom1: Salat med skinke(hvis man naa kan kalle en tallerken med noen salatblader, en tomat, litt agurk og noen skiver skinke for en salat ...) Lunsj: Curly fries(glemte aa ta med niste gitt). Mellom2: Mer te og en banan. Middag: Quorn kyllingbiter, to poteter, 1/2 avocado, tomatsaus. Ett glass appelsinjuice. Og saa blir det nok ett eller to maaltider til senere. Endret 9. mars 2009 av Alice Ayres
Agurk Skrevet 24. februar 2009 #440 Skrevet 24. februar 2009 Frokost: 2 fiberrik med tunfisk, egg, purre, agurk og majones. Salt og pepper. Lunch: 2 rugkjeks med peanøttsmør. 1 yougurt. Mellom: 1 neve mandler og et eple Middag: Tunfisksalat med egg Kvelds: 2 ryvita med gulost og fårepølse. 1 kokt egg Kvelds 2: 1 neve mandler og 1 kopp kakao laget på bakekakao og fruktose.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå