Gå til innhold

dama er i kreta


Gjest Gjest_anonym_*

Anbefalte innlegg

En forutsetning for å være utro, er selvsagt å få sjangs på noen. Men det virker som enkelte her tror at nesten ingen kvinner/jenter klarer å motstå slike tilbud. De fleste attraktive kvinner får ofte tilbud på byn her i Norge også. De springer ikke til sengs med en ny en etter hver bykveld fordiom. De fleste kvinner er faktisk ikke så desperate at de MÅ hoppe til køys med noen, bare fordi de fikk sjangs på dem.

Enig. Ut fra beskrivelsene her av forholdene i syden skulle man tro norske kvinner så på disse greske mennene som drømmemenn sammenlignet med norske menn. Dette kan jeg vel ikke helt tro er tilfelle :)

Jeg tror det er større sjanse for at en dame er utro med en som hun har et mer fortrolig forhold til - en kamerat eller en kollega.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det er ikke mye logikk i alt dere sier her.. Men det er forskjellig fra person til person når det gjelder erfaringer også. Ut ifra mine egne erfaringer er jeg mest enig med waco.

Jeg var veldig frustrert da jeg valgte å starte denne tråden. Jeg trenger egentlig ikke råd fra folk jeg ikke kjenner, for dere vet jo ikke mye om verken meg eller henne, og da blir det bare feil bli veiledet av noen som har opplevd kanskje det samme, men fortsatt noe helt annet. Likevel takker jeg for alle svar og meninger i denne tråden, selv fra de "uskyldige" jentene som mener at det er feil av meg å mistenke noe sånt og ikke stole på henne osv. Det skal VELDIG mye til for å kunne stole 100 % på en kjæreste. Og det dumme er at når du faktisk er så trofast, blir du bare enda mer såra når det skjer noe slikt.

Jeg tror dette er noe jeg må løse selv, for det handler om mine følelser for denne jenta og ditto. Å sutre på et kvinneforum er ikke helt min greie...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du kan ikke være 100% sikker på at ei jente er trofast. Slik er det bare. Men hvis man konstant skal gå rundt å være redd for at dama skal være utro (for hun KAN faktisk være utro på jobb, skole, den lokale puben osv), så må man jo få det helt forferdelig med seg selv. Men det er heldigvis opptil hver enkelt hvordan man ønsker å ha det. Hvis man ønsker å gå rundt å bekymre seg for ting som kanskje aldri kommer til å skje, så værsågod.

Men som du selv skriver. Du kjenner dama di bedre enn oss. Og siden at du bruker det som argument, så går jeg utifra at du "visste" at dama di kom til å gjøre noe dumt, pga ting hun har gjort (eller nesten gjort) tidligere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ville ihvertfall aldri valgt menn med samme syn på kvinner som Waco og trådstarter. Disse mennene tiltrekker seg kvinner som oppfører seg på den måten de forventer; med utroskap. Det blir en selvoppfyllende profeti.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ville ihvertfall aldri valgt menn med samme syn på kvinner som Waco og trådstarter. Disse mennene tiltrekker seg kvinner som oppfører seg på den måten de forventer; med utroskap. Det blir en selvoppfyllende profeti.

1. dette var forferdelig usaklig

2. du legger skylda for evt utroskap på feil person, og ikke der den hører hjemme, nemlig hos utøveren. Mener du at dama på kreta er unnskyldt fordi mannen var redd hun kunne være utro der?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1. dette var forferdelig usaklig

2. du legger skylda for evt utroskap på feil person, og ikke der den hører hjemme, nemlig hos utøveren. Mener du at dama på kreta er unnskyldt fordi mannen var redd hun kunne være utro der?

Jeg snakket ikke om skyld. Jeg mener at hvis man forventer å møte en dame som er trofast, og selv er tillitsfull, er det større sjanse for å møte en trofast dame, enn om man ikke forventer det. Man tiltrekker seg det man forventer. Loven om tiltrekning.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg snakket ikke om skyld. Jeg mener at hvis man forventer å møte en dame som er trofast, og selv er tillitsfull, er det større sjanse for å møte en trofast dame, enn om man ikke forventer det. Man tiltrekker seg det man forventer. Loven om tiltrekning.

Det er fint at noen faktisk får meg til å le litt ^^ Det har jo ikke en dritt med saken å gjøre xD ? Tror du virkelig jeg går rundt og forventer at jeg skal møte en dame som ikke er trofast :D?

Jeg tenker aldri om henne slik når hun er i norge. Her har jeg på en måte "kontroll" . Jeg får veeeldig fort vite det om hun hadde gjort noe dumt. Men siden hun er "fri" der borte i kreta, og jeg ikke kunne fått vite noe av noen annen enn henne selv, var jeg veldig redd for at noe slikt skulle skje. Og jeg hadde vel rett. Det har ikke skjedd noe i nærheten av dette før, så det har ingenting med mine mistanker å gjøre.. Men det at hun faktisk fortalte meg dette med EN gang og sa hvor mye hun angrer har fått meg til å tenke litt. Hun har spamma innboksen min helt.. orker ikke å skrive ned ALLE meldingene akkurat.. Nå må jeg bare vente til hun kommer tilbake, for å kunne vurdere om jeg vil dumpe henne eller ikke.. Det jeg håper på, er at hun har tatt dette som en erfaring, og skjønt at hun ikke vil ha noen andre enn meg (høres kanskje litt egoistisk ut eller noe :S) .. men dere skjønner nok hva jeg mener ..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest "trådstarter"

btw: jeg er ikke enig med ALT det waco har sagt, men han sier mye jeg kan si meg enig i, i forhold til de fleste andre her. Men SOM SAGT, dette er nok fordi han kanskje har erfart noe av det jeg erfarer nå og har litt like meninger som meg. Og alle har forskjellig meninger og synspunkter..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest "trådstarter"

Nå vil jeg gjerne at denne tråden blir slettet, hvis det er mulig ? : )

det var godt å skrive ned noe av det jeg har tenkt i denne tråden. føler meg faktisk litt bedre, og vet hva jeg skal gjøre ! : ) igjen; takk for at dere har delt deres meninger og synspunkter !

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg snakket ikke om skyld. Jeg mener at hvis man forventer å møte en dame som er trofast, og selv er tillitsfull, er det større sjanse for å møte en trofast dame, enn om man ikke forventer det. Man tiltrekker seg det man forventer. Loven om tiltrekning.

Jeg har ikke hørt om "loven om tiltrekning" :)

Og tror heller ikke det er noen slik sammenheng. Det blir litt naivt for meg. Det er bare å lese her inne om verdens snilleste menn som blir bedratt. De er både tillitsfulle og trofaste, men damene har møtt en annen som virkelig er sjelevenn og ihvertfall mer spennende. Eller om damer som ikke aner noen ting om at mannen deres har seg på jobb.

Jeg tror en må se etter verdier og holdninger hos den andre, være våken og oppmerksom på hvordan den andre er. Jeg tror alle mennesker kan gjøre feil, selv om de ikke mente det, og selv om de er møtt med tillit og forventning om trofasthet. Det betyr ikke at det er greit, men at man er realistisk. At man vet at det KAN skje.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Nedfall
Så utrolig mange usikre og sjalu mennesker man treffer på dette forumet.

Er man selvsikker og ved godt mot, pleier man kanskje ikke å stille så mange spørsmål heller?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest virvelvind
Er det verste man kan gjøre mot kjæresten sin å kysse en annen???

I min verden er det mye som er verre enn det.

Fysisk sett er det verre ting man kan gjøre, men et kyss er også en form for utroskap, om enn litt svak (i mangel på bedre ord) og dermed et tillitsbrudd.

Personlig tror jeg ikke jeg ville lagt så alt for masse i et kyss. Blitt sint ja, men saken hadde helt klart hvert en annen om de faktisk hadde hatt sex.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

HELVVETTTTEEE !!!! akkurat det jeg var redd for, skjedde nå : ( .. jeg har det så jævlig vondt ... hun sendte meld "Jeg gjorde noe veldig dumt. Fy faen, jeg angrer. Jeg har aldri angra så mye på en ting før. Vi har blitt venn med en som heter George, og an kyssa meg. Jeg dytta han ikke akkurat bort, og jeg vet FAEN ikke hvorfor jeg ikke gjorde det. Jeg er SÅ dum, og du aner ikke hvor vondt jeg har inni meg. Vær så snill og ikke gjør det slutt! Jeg angrer SINNSYKT mye, og jeg vil BARE ha deg! Jeg elsker deg FORFERDELIG mye, og jeg har det altfor vondt nå <'3 :'("

jeg vet ikke hva jeg skal gjøre : ( ... hun sendte to meldinger til ...

"Jeg vil virkelig ikke miste deg! :'( "

"Jeg vet virkelig ikke hva som gikk av meg :( Det betydde INGENTING! Jeg lover! Unnskyld, jeg mener det. Ikke gi meg opp, gi meg en sjanse. Jeg elsker deg virkelig høyt, og jeg angrer så sinnsykt mye. Vær så snill Pedram, jeg ELSKER deg!

huff da :( Vet du hva, jeg synes du bare skal prøve å glemme det, og bare late som det ikke skjedde. Jeg vet godt hvor vanskelig det er, tro meg! Typen min var utro for noen mnd siden, men vi har det fortsatt kjempebra sammen, nettopp fordi han fortalte meg om det med en gang, og at han viste tydelig at han angret... Og det gjør tydeligvis kjærsten din også...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest "trådstarter"
huff da :( Vet du hva, jeg synes du bare skal prøve å glemme det, og bare late som det ikke skjedde. Jeg vet godt hvor vanskelig det er, tro meg! Typen min var utro for noen mnd siden, men vi har det fortsatt kjempebra sammen, nettopp fordi han fortalte meg om det med en gang, og at han viste tydelig at han angret... Og det gjør tydeligvis kjærsten din også...

Dette svaret er det eneste som har fått meg til å føle meg veeeldig mye bedre : ) Ikke frekt ment ^^

Det er utroolig godt å høre at det er noen andre som har opplevd nesten det samme, men fortsatt er sammen og har det kjempe bra :) tuusen takk !

jeg gjentar: KAN DENNE TRÅDEN BLI SLETTET NÅ ?!?! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jada, Waco generaliserer.

Men det er ikke til å komme fra at damer har et større utvalg, og dermed også bedre sjans til å ha sex i "syden" enn menn har. En trenger ikke sikre kilder eller faktalinker for å se dette, det er bare å tenke selv.

Damer har de andre turistene + de lokale heltene å velge mellom. Menn har de andre turistjentene å velge blant, men de har også hard konkurranse fra de lokale heltene. Derfor har menn faktisk mindre sjans til å ha sex når de er i "syden" enn hjemme.

De lokale damene er som regel ikke ute på livet, og ihvertfall ikke blant turistene.

Det er jo ganske stor forskjell på å ha masse sjanser til å ha sex og det å virkelig ha sex! Det er jo da trofastheten blir satt på prøve. Har selv vært i syden med venninner mange ganger, og sjansene florerer, men vi har styrt unna. Er faktisk en god følelse å være trofast! Mange av de guttene som prøvde seg hadde jo kjæreste hjemme så.....

Skal ikke uttale meg så bestemt om gutta er verre enn jentene eller omvendt, men man må kunne stole på hverandre som kjærester synes jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er jo ganske stor forskjell på å ha masse sjanser til å ha sex og det å virkelig ha sex! Det er jo da trofastheten blir satt på prøve. Har selv vært i syden med venninner mange ganger, og sjansene florerer, men vi har styrt unna. Er faktisk en god følelse å være trofast! Mange av de guttene som prøvde seg hadde jo kjæreste hjemme så.....

Skal ikke uttale meg så bestemt om gutta er verre enn jentene eller omvendt, men man må kunne stole på hverandre som kjærester synes jeg.

Ingen som sier noe annet. Det jeg påpekte, og som var tema akkurat da var MULIGHETEN og UTVALGET.

ok?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Bare til orientering.

Av de innleggene som blir skrevet på kvinneguiden hvorav dama har reist til sydenland og gutten har blitt igjen hjemme har dama vært utro i nitti prosent av tilfellene. I hundre prosent av tilfellene har deltagerne på kvinneguiden skrevet at dama mest sannsynlig ikke kommer til å være utro.

Når skal dere lære?

Dersom det viser seg at dama har vært utro når hun kommer hjem fra kreta så synes jeg dere allesammen skylder trådstarter en uforbeholden unnskyldning.

Å oppmuntre gutter mot bedre vitende er løgn mot ærlighet, dere vet jo selv at dere holder gutter for narr.

Si det heller som det er, ja det er sannsynlig at jenter uten kjæresten sin puler når hun er i syden, det er fordi at du som kjæreste vet dette bedre enn noen andre.

Veit ikke hvor du får dine data fra, men det høres bare helt idioti ut. Herregud har vært på ferie me venninner uten typen selv, var det noen av oss som havna i køya me noen? Nei! Vi hadde det gøy festa og kosa oss, drita full blei jeg og, men jeg glemte ALDRI kjæresten min, og den uka unna ham gjorde bare at jeg blei kjempeglad for å se ham igjen.

I de fleste tilfeller noen er utro gutt som jente, er a man er misfornøyd me noe i forholdet, ikke nødvendigvis fordi de reiser til syden...Dersom man er glad i hverandre så forvinner ikke den følelsen om man kryseser landegrenser!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Man kan jo vri litt på det, så det blir litt mer rettferdig:

Hvor stor prosent av "opptatte" som får sextilbud i syden, er utro? (Menn vs. kvinner)

Jeg nekter å tro at kvinner topper DEN statistikken!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Man kan jo vri litt på det, så det blir litt mer rettferdig:

Hvor stor prosent av "opptatte" som får sextilbud i syden, er utro? (Menn vs. kvinner)

Jeg nekter å tro at kvinner topper DEN statistikken!

Og hvorfor ikke?

Kvinner er da vel så utro som menn, generelt sett? Hva er det som får deg til å tro at menn er verre enn kvinner på det området? Er det noe du VIL tro fordi du alltid har trodd det?

For min del tror jeg kvinner topper den statistikken du tenker på. Når menn som gruppe ikke mottar særlig mange sextilbud i syden i motsetning til kvinner, er det vel selvsagt at andelen utro toppes av de som faktisk får mange tilbud. Eller tror du alle opptatte menn hiver seg på hva som helst, og kvinner generelt takker nei?

Innse at dette ikke er kjønnsavhengig men personavhengig.

Endret av Nabodama
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...