Gå til innhold

dama er i kreta


Gjest Gjest_anonym_*

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Ja uff og uff, det er så forferdelig å ha rett noen ganger, særlig når man har mistanke mot kvinners moral så har man oftest rett, og det er noe som straffer seg i lengden.

Nei fy flate, kyssa hun ham på tissen eller var det natta? Gjorde hun det for å sjekke grensen til andre gutter og eller var det til deg?

Og vil vi høre en liten omforlades fra kvinneoptimistene på tråden, eller vil de bare neglisjere sine egne villedene råd som hadde ført til mer ugagn en godt?

Nå synes jeg dere burde gi trådstarter en liten unnskydning for at dere forsøkte å misvise ham

Lenke til kommentar
Del på andre sider

HELVVETTTTEEE !!!! akkurat det jeg var redd for, skjedde nå : ( .. jeg har det så jævlig vondt ... hun sendte meld "Jeg gjorde noe veldig dumt. Fy faen, jeg angrer. Jeg har aldri angra så mye på en ting før. Vi har blitt venn med en som heter George, og an kyssa meg. Jeg dytta han ikke akkurat bort, og jeg vet FAEN ikke hvorfor jeg ikke gjorde det. Jeg er SÅ dum, og du aner ikke hvor vondt jeg har inni meg. Vær så snill og ikke gjør det slutt! Jeg angrer SINNSYKT mye, og jeg vil BARE ha deg! Jeg elsker deg FORFERDELIG mye, og jeg har det altfor vondt nå <'3 :'("

jeg vet ikke hva jeg skal gjøre : ( ... hun sendte to meldinger til ...

"Jeg vil virkelig ikke miste deg! :'( "

"Jeg vet virkelig ikke hva som gikk av meg :( Det betydde INGENTING! Jeg lover! Unnskyld, jeg mener det. Ikke gi meg opp, gi meg en sjanse. Jeg elsker deg virkelig høyt, og jeg angrer så sinnsykt mye. Vær så snill Pedram, jeg ELSKER deg!

Hun kunne da ha spart seg å sende deg de meldingene. Og hun kunne latt være å besvare kysset.

Jeg skjønner ærlig talt ikke hvorfor det skal være så vanskelig å motstå andre enn kjæresten sin, jeg... :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_Jenta_*

Det er jo tydelig at hun angrer veldig og på meldingene så virker det jo som om det hvertfall aldri skjer igjen!

Men du må jo selv velge hvor mye du kan tillate, fordi det er jo et stort tillitsbrudd. Men hun forsto hvertfall det.

Det at hun fortalte det så raskt viser jo å at hun er ærlig og ikke klarer å lyve, og for meg personlig er det viktig.

Du må hvertfall snakke med henne syntes jeg.

Du kan jo be henne kutte all kontakt med han George feks. Nå må hun jo bare prøve å bygge opp tilliten din igjen, hvis du lar henne gjøre det...

Virker jo som du elsker henne høyt, så kanskje gi henne en liten sjanse?

Hun angrer jo som sagt veldig ser det ut som... Håper det ordner seg.

Jeg tror du kan klare å tilgi det....?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror du ikke han derre george bare har satt igang opplegget? "dont be a fool, lonely beatiful, george is here to hunt loneliness away", drink another vodka redbull and you will forget! george is here!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg unnskylder ingenting. Jeg har aldri sagt at dama til "Gjest" ikke kom til å være utro. Det er mange som er sjalu uten grunn, "Gjest" kunne vært en av dem.

Om dama til "Gjest" angrer, kan jeg ikke uttale meg om. Kanskje Gjest_Jenta_* vet noe jeg ikke vet? Og angrer hun så mye at hun kommer til å være snill resten av turen? Livet? Eller kommer hun til å ligge med George senere i natt, og sende en enda mer angrende SMS? Eller kanskje hun har lært seg å holde kjeft om det, nå, om hun skal ha en pitteliten sjangs for å beholde deg?

Jeg går utifra at dere snakker sammen når hun kommer tilbake, og at du finner ut av hva du kan klare å tilgi, og om du kommer til å klare å stole på henne igjen. Husk at ikke alle jenter ville gitt etter for en slik "George", men jeg tror ikke jeg ville ha sluppet denne jenta løs på en ny veninne-sydentur, for å si det sånn...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jade, bare huske til neste gang så kan vi prøve ikke være så bestemt på at det er trådstarter som skal se seg selv i speilet og spørre hvorfor han ikke stoler på damer.

Er det så rart at man kanskje har litt problemer med å stole på jenter?

Alle de jentene jeg vet om har litt mindre tillit til kvinnfolk enn de har til menn, akkurat som jeg stoler mer på eldre folk enn yngre, uten noen spesiell grunn enn erfaringer egentlig.

Før i tiden stolte dem enda mindre på damer, da telte en manns vitnemål det samme som to kvinners, kanskje de var nærmere virkeligheten enn vi er i dag?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jade, bare huske til neste gang så kan vi prøve ikke være så bestemt på at det er trådstarter som skal se seg selv i speilet og spørre hvorfor han ikke stoler på damer

Så vidt jeg kan se, så har ikke TS skrevet noe som helst om at dama ikke var til å stole på. Med mindre TS er synsk, eller dama var troendes til å være utro (utifra tidligere erfaringer), så mener jeg at sjalusi kun ligger hos en selv. Det er ikke 90% sjangs for at jenter alene i syden er utro. Uansett hva slags erfaringer TS eller andre har.

Selvsagt må TS få lov til å være bekymret for at dama skal være utro, uten at TS er en dårlig person for det. Det hadde gjerne jeg også vært hvis jeg var han. Men hvis det går så langt som at dama (uten annen grunn enn sjalusien) får kjeft på forhånd eller underveis fordi hun sikkert skal til syden for å ligge med en masse grekere, eller ikke får lov til å reise på ting - eller feste - uten han, så har det gått for langt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jammen herregud da? Bare fordi at jeg tilfeldigvis hadde rett (basert på tidligere erfaringer angående kvinneviljen vel og merke) så skal det plutselig bli en debatt vedrørende mitt privatliv?

Hvordan kan vi lære av slike tilfeller når dette skal bli en diskusjon om mine forhold? er ikke det å ødelegge meningsutvekslingene kanskje? burde vi ikke ta litt lærdom og kanskje huske på hva vi skal si neste gang en trådstarter spør om råd omkring damer i syden eller skal vi bare avspore debatten og snakke litt om waco og hvorfor waco tenker det han tenker?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jammen herregud da? Bare fordi at jeg tilfeldigvis hadde rett (basert på tidligere erfaringer angående kvinneviljen vel og merke) så skal det plutselig bli en debatt vedrørende mitt privatliv?

Fordi dine utsagn ikke er basert på fornuft. De er basert på følelser, og disse følelsene stammer 100% sikkert fra erfaringer du har gjort.

Hvordan kan vi lære av slike tilfeller når dette skal bli en diskusjon om mine forhold? er ikke det å ødelegge meningsutvekslingene kanskje? burde vi ikke ta litt lærdom og kanskje huske på hva vi skal si neste gang en trådstarter spør om råd omkring damer i syden eller skal vi bare avspore debatten og snakke litt om waco og hvorfor waco tenker det han tenker?

Det er ingenting å lære av slike tilfeller. Sjansen for at menn er utro i utlandet er like stor som at sjansen for at kvinner er det. Men siden både menn og kvinner er frie vesener, er det ingenting man kan gjøre for å forhindre slike situasjoner. Man kan ikke nekte kjæresten å dra til utlandet, så det eneste valget man har er å stole på vedkommede. Med mindre man ønsker å gå rundt og plage seg selv med masse fæle bekymringer, som mest sannsynlig er ubegrunnede (de fleste er trofaste, selv om dine triste erfaringer peker på noe annet).

Endret av Furstina
Lenke til kommentar
Del på andre sider

utroskapen er like sannsynlig som kvinner og menn i syden??!!

Hallo, du kan ikke følge mye med. Av gutter som reiser til syden så er det få som blir pult. La oss si en guttegjeng på ti tolv stykker, - kanskje to eller tre finner en pulepartner i syden, som regel en norske eller dansk eller svensk jente.

Om ti tolv jenter reiser til syden så får kanskje åtte ni ti av dem pult, tre fjerdedeler med andre skandinaviske gutter, og to tredjedeler med innfødte.

at dere jenter ikke ser de forskjellene selv, nei det tar jeg bare til etterretning.

Du skjønner selv gjest at det du spekulerer i angående meg bare blir svada så lenge du ikke har bakkekontakt selv.

Likt mellom kvinner og menn, fysj og fysj haha.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

utroskapen er like sannsynlig som kvinner og menn i syden??!!

Hallo, du kan ikke følge mye med. Av gutter som reiser til syden så er det få som blir pult. La oss si en guttegjeng på ti tolv stykker, - kanskje to eller tre finner en pulepartner i syden, som regel en norske eller dansk eller svensk jente.

Om ti tolv jenter reiser til syden så får kanskje åtte ni ti av dem pult, tre fjerdedeler med andre skandinaviske gutter, og to tredjedeler med innfødte.

at dere jenter ikke ser de forskjellene selv, nei det tar jeg bare til etterretning.

Du skjønner selv gjest at det du spekulerer i angående meg bare blir svada så lenge du ikke har bakkekontakt selv.

Likt mellom kvinner og menn, fysj og fysj haha.

Har du noen kilder som kan backe opp disse latterlige påstandene? Forstår du virkelig ikke selv at tankegangen din er farget av bitterhet og hat mot kvinner, eller er du rett og slett så dum at du tror det tullet du kommer med her et fakta?

Du gjør deg selv til latter, ved å spy ut all den sårede bitterheten din på et kvinneforum. Ironisk i grunn, at du tilbringer så mye tid på et forum berenget på damer, når det er damer som gjort at du har blitt en slik hatefull liten stakkar.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det sånna at jeg hater damer bare fordi jeg poengterer at det er litt lettere for jenter i syden og få seg mannepenis enn det er for gutter i syden og få seg kvinnevagina?

Er jeg bitter fordi jeg påpeker noe så åpentlyst?

Når du faktisk påstår at det stiller seg helt likt mellom kvinner og menn er jeg da uansvarlig når jeg mener at du må nyansere det littegranne?

Dere kvinner har den derre ansvarsfraskrivelsen fra virkeligheten og det er det som gjør at det blir så vanskelig å diskutere meningsfylt med dere når dere ikke vil hengi dere til realitene men driver å fantaserer om påstått likestilling i sjekkemarkedet i syden!?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er det sånna at jeg hater damer bare fordi jeg poengterer at det er litt lettere for jenter i syden og få seg mannepenis enn det er for gutter i syden og få seg kvinnevagina?

Er jeg bitter fordi jeg påpeker noe så åpentlyst?

Når du faktisk påstår at det stiller seg helt likt mellom kvinner og menn er jeg da uansvarlig når jeg mener at du må nyansere det littegranne?

Dere kvinner har den derre ansvarsfraskrivelsen fra virkeligheten og det er det som gjør at det blir så vanskelig å diskutere meningsfylt med dere når dere ikke vil hengi dere til realitene men driver å fantaserer om påstått likestilling i sjekkemarkedet i syden!?

"Dere kvinner"... Greier du å skrive ETT innlegg uten å generalisere? Det eneste du har å støtte deg til er denne generaliseringen du er så fan av. Hadde du hatt sikre kilder, dvs FAKTA, hadde du ikke behøvd å bruke generalisering (som i en kritisk lesers øyne uansett blir latterlig og useriøst) som virkemiddel. Du driter deg ut, og jeg prøver bare å hjelpe deg til å innse det.

Hvorfor du er bitter driter jeg i. Jeg antar bare at det er er pga en kvinne, siden du tilsynelatende lever for å skrive dritt om kvinner. Jeg vet det er flere enn meg som hadde vært takknemlige hvis du sluttet å la ditt patetiske liv og erfaringer få utløp i skjul av kvinnehatende innlegg på dette forumet.

Mennesker som generaliserer havner som regel i sin egen felle. De forsøker å få andre til å fremstå som dumme, men ender som regel opp med å fremstå slik selv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvem av oss to er fordomsfull mener du, meg eller deg? Jeg prøver bare å belyse kjønnsforskjellene og da blir jeg anklaget for at jeg generaliserer? Det er jo forskjell på gutter og jenter i syden, det er bare du som mener det ikke er det, at det er den absolutte likestilling at det er like mange grekerjenter, spanjolerjenter og italierjenter som er like pågående som skandinaviske jenter i syden.

Tror du ikke jeg også skulle ønske det var helt likt? at sannsynligheten for å bli pult i syden var like stor blant gutter som jenter? Er det jeg som er bitter og hatfull og slem og trist og lei og utakknemlig bare fordi jeg påpeker disse gigantiske forskjeller du ikke evner å se en gang?

Trist og leit er det hvis det er slik kvinner forstår seg på kontruktiv kritikk.

Forresten er jeg ikke motstander av jenter, skjønner ikke hvor du har det fra? Jeg skulle ønske dere så de samme ulikhetene som oss gutter slik at vi kan snakke om de samme ting, uten at du skal bli personangripende?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat her, må jeg faktisk si meg enig med Waco... Jeg har vært jente i syden mange ganger, og det er nesten vanskeligere å ikke få seg noe, enn omvendt. Jeg ble forsøkt overtalt til å være utro mot kjæresten min mange, mange ganger daglig. Og det sto linet opp gratis drinker hvor enn jeg beveget meg.

Virket ikke som den mannlige delen av turistene slet så fælt med å holde damene unna...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

"Dere kvinner"... Greier du å skrive ETT innlegg uten å generalisere? Det eneste du har å støtte deg til er denne generaliseringen du er så fan av. Hadde du hatt sikre kilder, dvs FAKTA, hadde du ikke behøvd å bruke generalisering (som i en kritisk lesers øyne uansett blir latterlig og useriøst) som virkemiddel. Du driter deg ut, og jeg prøver bare å hjelpe deg til å innse det.

Hvorfor du er bitter driter jeg i. Jeg antar bare at det er er pga en kvinne, siden du tilsynelatende lever for å skrive dritt om kvinner. Jeg vet det er flere enn meg som hadde vært takknemlige hvis du sluttet å la ditt patetiske liv og erfaringer få utløp i skjul av kvinnehatende innlegg på dette forumet.

Mennesker som generaliserer havner som regel i sin egen felle. De forsøker å få andre til å fremstå som dumme, men ender som regel opp med å fremstå slik selv.

Jada, Waco generaliserer.

Men det er ikke til å komme fra at damer har et større utvalg, og dermed også bedre sjans til å ha sex i "syden" enn menn har. En trenger ikke sikre kilder eller faktalinker for å se dette, det er bare å tenke selv.

Damer har de andre turistene + de lokale heltene å velge mellom. Menn har de andre turistjentene å velge blant, men de har også hard konkurranse fra de lokale heltene. Derfor har menn faktisk mindre sjans til å ha sex når de er i "syden" enn hjemme.

De lokale damene er som regel ikke ute på livet, og ihvertfall ikke blant turistene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Jente_23

En gang utro, alltid utro.. Hun elsker deg ikke høyt nok til å ikke være utro.. Hun har jo gjort det verste mot deg man kan gjøre mot kjæresten sin.. Mitt råd, av egen erfaring, er å ikke tilgi det.. Det finnes SÅ mange flotte jenter der ute, som i tillegg er TROFASTE! :) Lykke til med valget!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En gang utro, alltid utro.. Hun elsker deg ikke høyt nok til å ikke være utro.. Hun har jo gjort det verste mot deg man kan gjøre mot kjæresten sin.. Mitt råd, av egen erfaring, er å ikke tilgi det.. Det finnes SÅ mange flotte jenter der ute, som i tillegg er TROFASTE! :) Lykke til med valget!

Er det verste man kan gjøre mot kjæresten sin å kysse en annen???

I min verden er det mye som er verre enn det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En forutsetning for å være utro, er selvsagt å få sjangs på noen. Men det virker som enkelte her tror at nesten ingen kvinner/jenter klarer å motstå slike tilbud. De fleste attraktive kvinner får ofte tilbud på byn her i Norge også. De springer ikke til sengs med en ny en etter hver bykveld fordiom. De fleste kvinner er faktisk ikke så desperate at de MÅ hoppe til køys med noen, bare fordi de fikk sjangs på dem.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...