Gjest Grafica Skrevet 4. september 2008 #101 Del Skrevet 4. september 2008 DRITKULT! Åååh jeg digger folk som gjør sånt as. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Marc Spector Skrevet 4. september 2008 Forfatter #102 Del Skrevet 4. september 2008 Ja, ikke sant?! Kult at du likte det! I utgangspunktet ville jeg trodd disse møblene sjelden ville blitt omtalt som "konevennlige" da.. Men de er kanskje hakket bedre enn salongbordet jeg har ønsket meg lenge som består av et par formel-1 dekk med en glassplate oppå... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Grafica Skrevet 5. september 2008 #103 Del Skrevet 5. september 2008 (endret) Jeg er designnerd deluxe, har utdanninger både innenfor interiør og grafisk design og har rett og slett designdilla... Ikke type merke-design, men design som er nytt, kult, annerledes. Eller rett og slett bare bra gjort. Hva er helgeplanene da, Marc? :D Endret 5. september 2008 av Grafica Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 5. september 2008 #104 Del Skrevet 5. september 2008 (endret) Morsomt med kreativt anderledes tenkende mennesker - jeg er et slikt et selv. I tillegg har jeg massevis av fantasi og så umiddelbart at det salongbordet faktisk var en gjeng med plankpussede spene-melkere, oppned. Vi sier: tilbake til naturen!!! hehe... Endret 5. september 2008 av Margareth Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ulva35 Skrevet 5. september 2008 #105 Del Skrevet 5. september 2008 Måtte bare inn å titte. Ble nysgjerrig på denne mannen med dagbok. Så flott Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Marc Spector Skrevet 5. september 2008 Forfatter #106 Del Skrevet 5. september 2008 Jeg er designnerd deluxe, har utdanninger både innenfor interiør og grafisk design og har rett og slett designdilla... Ikke type merke-design, men design som er nytt, kult, annerledes. Eller rett og slett bare bra gjort. Hva er helgeplanene da, Marc? :D Sikkert kjempekult å jobbe med design da! Selv har jeg absolutt ikke evnene, men jeg har da meninger om hva jeg liker da! Helgen går med til å "designe" soverommet.. Dvs. male tak og vegger. Vet ikke hvilken farge ennå da.. Først blir det hvit grunning og så får jeg se om jeg får noe inspirasjon etterhvert. I tillegg har jeg massevis av fantasi og så umiddelbart at det salongbordet faktisk var en gjeng med plankpussede spene-melkere, oppned. Vi sier: tilbake til naturen!!! hehe... Til info så var det brennkammerne i motoren til en F-4 Phantom som var brukt der, men bra tenkt! :-D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Marc Spector Skrevet 6. september 2008 Forfatter #107 Del Skrevet 6. september 2008 Har pause i malinga og spiser lunsj og ser på Formel1-kvalifisering. Go Kubica! Ut å kjøpe mer maling etterpå. Gjør dere noe spennende i helgen da jenter? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Grafica Skrevet 6. september 2008 #108 Del Skrevet 6. september 2008 Er på besøk hos svigers! Skal være her til mandag, minst, kanskje helt til onsdag. De bor bare en time unna, og det er så kos å besøke de! Hvilken farge falt valget på? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Marc Spector Skrevet 6. september 2008 Forfatter #109 Del Skrevet 6. september 2008 Hørtes hyggelig ut! Det ble litt blandings... Det er en vegg som har stående panel og så er resten malt glassfiberstrie. Panelveggen maler jeg Egghvit, mens de andre veggene var jeg litt modigere med.. og gikk for en relativt mørk gråfarge kalt Valmuefrø. Jeg ville helst ha litt mørke farger da det jo er mest behagelig når man skal sove. Samtidig lyser jo den hvite veggen opp veldig da så det ikke blir helt utrivelig. Tenkte også å lyssette den hvite veggen på et vis så den blir indirekte lyskilde til resten av rommet. Ser for meg sort seng og noen bilder på veggen i sorte rammer. Da fargene er helt nøytrale kan jeg jo også sprite opp med litt fancy sengetøy og annet tilbehør i valgfrie farger. Ikke helt fornøyd med gulvet der inne da, men tror ikke det blir til at jeg gjør noe med det nå. (Og da blir det aldri gjort... ) Det er gulvbelegg i type furu. Æsj Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 6. september 2008 #110 Del Skrevet 6. september 2008 Næmmen! I det soverommet blir det sus i serken, med andre ord?!? Dyprødt sateng-sengesett er farlige greier, hehe..... --- Hva jeg skal? Æh...jeg skal teste formen min på trimsykkelen i morgen i alle fall. Såpass er klarlagt. Ellers har jeg vært på lang skogstur i dag, selv om det regnet forskrekkelig! Det var alikevel en nydelig opplevelse. Så fine, rene og dype farger der ute, når alt er vått! Jadda, jeg ER et naturbarn i mitt hjerte. --- Kvelden her og nå er av det stille og rolige slaget - jeg taster litt på nett og forbereder meg på å logge av om litt. Her skal kvelden fylles med helt andre ting. Program om Abba på Nrk1, for eksempel. Her skal der mimres og synges i stua. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Marc Spector Skrevet 6. september 2008 Forfatter #111 Del Skrevet 6. september 2008 (endret) Hihi. Kan jo drømme om litt "turbulens" .. --- Trimsykkel, som i ergometersykkel eller? Eller skal du ut i skogen og teste formen? --- Kos deg med ABBA! Jeg må nok en tur på soverommet igjen. Skal se om ikke det finnes noe ABBA på iPod'en jeg, så kan vi synge sammen. (Vel.., du kan synge, og så kan jeg lage lyder. ) EDIT: Hadde bare A-Teens på iPod'en, og det nekter jeg å sette på.. Satte på litt piano-pop med Vanessa Carlton isteden jeg. Utrolig flink! Endret 6. september 2008 av Marc Spector Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 7. september 2008 #112 Del Skrevet 7. september 2008 (endret) Nettet er skummelt. Storebror (og hele familien hans) ser deg, og ikke minst hører deg, når du trodde du var i trygg avstand fra mikrofoner... *lytte til gammelt opptak fra i går, hvor MS lager mumle/nynne/gryntelyder i umiskjennelig og rytmisk pop-drakt, mens han tok noen lette dansetrinn i pur skaperglede* Vi setter stor pris på underholdningen, hehe... Endret 7. september 2008 av Margareth Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Marc Spector Skrevet 7. september 2008 Forfatter #113 Del Skrevet 7. september 2008 Håper ikke webkameraet stod på også der jeg svingte meg syngende med penselen i bar overkropp .. (!) Bare kom med en pris så kjøper jeg tilbake det opptaket!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Marc Spector Skrevet 7. september 2008 Forfatter #114 Del Skrevet 7. september 2008 Jeg må definitivt slutte å se på kjærlighetsfilmer!!! Håpløs figur! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 8. september 2008 #115 Del Skrevet 8. september 2008 Cam`en sto på ja! --- Og det der med gråting og kjærleiksfilmar; det vitner om at man har god kontakt med sitt følelsesliv. Slett ikke noe å gremme seg over det. Tror nok de fleste damer vil foretrekke en slik kar, fremfor en macho-hunk med steinansikt. Nemlig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Grafica Skrevet 8. september 2008 #116 Del Skrevet 8. september 2008 Mannfolk som griner av film er DRITKULE! Jeg og min satt og hulka i kor når vi så Løvenes Konge her om dagen. Og forrige søndag kom jeg hjem fra gåtur og fant sambo sittende i sofaen med armene rundt en pute og tårer nedover ansiktet. Han så på ekstrem oppussing... Søtt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Marc Spector Skrevet 8. september 2008 Forfatter #117 Del Skrevet 8. september 2008 Takk for det jenter. Ekstrem oppussing kan være vanskelig å se på ja, og Ghost Whisperer har jeg ikke sjans til å komme meg gjennom "med æren i behold".. ...Og Animal Channel kan jeg like gjerne si opp abonnementet på! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 8. september 2008 #118 Del Skrevet 8. september 2008 (endret) Jeg innrømmer: i går kveld satt jeg og så en film jeg har hatt stående usett i hylla mi veldig lenge. Har utsatt den nettopp fordi jeg følte det ville bli for hard kost for meg. Jeg så "Giganten" - filmen om Erik Bye - og den var fantastisk - HAN er STOR! Tårene trillet innimellom, og jeg tenkte store tanker om livet/kunsten og døden....og alt som ellers måtte poppe opp av slike tanker. Fin film. Anbefales. Endret 8. september 2008 av Margareth Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Marc Spector Skrevet 9. september 2008 Forfatter #119 Del Skrevet 9. september 2008 Må innrømme at den filmen neppe hadde blitt sett med det første her, men hvis du tar den med når du svinger innom så kan vi jo grine litt sammen.. Jeg er nok litt "lavkulturell" når det kommer til film. Lar meg lett imponere av effekter og skrekk og gru. En finurlig thriller er heller ikke å forakte. Ett sted jeg derimot misliker hollywood, er måten de lager bilfilmer/ biljaktscener. De makter ikke å formidle fart uten å klippe opp filmen i tusen nanosekund lange klipp, og det eneste de oppnår hos meg er stress og irritasjon. Franskmenn derimot ser ut til å takle dette bedre, med relativt mye lengre sekvenser og en mye mer troverdig stil. Taxi-filmene av Luc Besson er et must om man liker litt bilkjøring. Vroom!! (De kan med stor suksess sees av andre også da det er humor på høyt nivå :-D ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 11. september 2008 #120 Del Skrevet 11. september 2008 Mhm...bilkjøring kan gjøres bra, eller veldig bra på film. Drømmer om èn gang i dette livet, å kunne få prøvd meg som rally-sjåfør....det ser veeeldig morro ut! Det bor en liten kontrollert fartsdjevel i mitt høyre bein! :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå