Gjest Miso Skrevet 8. oktober 2008 #121 Del Skrevet 8. oktober 2008 nå er det ikke mange dagene igjen :strix: takk, er veldig fornøyd med valg av marsjer :rødme: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 8. oktober 2008 #122 Del Skrevet 8. oktober 2008 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Miso Skrevet 8. oktober 2008 #123 Del Skrevet 8. oktober 2008 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lille Blåklokke Skrevet 8. oktober 2008 Forfatter #124 Del Skrevet 8. oktober 2008 (endret) Nåh så søte dere er Vil gjerne se bildene jeg også med meg med poppkorn i nesa Håper de bildene snart kommer i mine hender, så jeg kan dele med dere JAAAAAAAAAAAAAA tenk bare 17 dager igjen nå. Føler jeg har så mye å gjøre og ikke nok tid Presten ringte i sta. Vi skal møte han neste Tirsdag Gru gleder meg til det jeg.... Men mest gleder meg Endret 8. oktober 2008 av Bambi85 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Miso Skrevet 8. oktober 2008 #125 Del Skrevet 8. oktober 2008 begynner virkelig å nærme seg nå snart er du fruuuuuu Gleder meg også til å se bilder, venter i spenning blir spennende å møte presten vi skal treffe vår imorgen, spent!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lille Blåklokke Skrevet 8. oktober 2008 Forfatter #126 Del Skrevet 8. oktober 2008 begynner virkelig å nærme seg nå snart er du fruuuuuu Gleder meg også til å se bilder, venter i spenning blir spennende å møte presten vi skal treffe vår imorgen, spent!! Oi i morra alt Så spennende. Må få referat etter dere har vært der Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 8. oktober 2008 #127 Del Skrevet 8. oktober 2008 Så spennende Tenk 17 dager bare... det er jo helt vilt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Miso Skrevet 8. oktober 2008 #128 Del Skrevet 8. oktober 2008 17 Dager er ett knips!! snart er du bambifru skal gi referat.. selvsagt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Muffin! Skrevet 8. oktober 2008 #129 Del Skrevet 8. oktober 2008 Det er ikke lenge i det hele tatt! Det er faktisk veldig kort tid til!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Miso Skrevet 8. oktober 2008 #130 Del Skrevet 8. oktober 2008 *poff* så er du der Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Muffin! Skrevet 8. oktober 2008 #131 Del Skrevet 8. oktober 2008 og da er du plutselig kone! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 8. oktober 2008 #132 Del Skrevet 8. oktober 2008 *poff poff* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lille Blåklokke Skrevet 8. oktober 2008 Forfatter #133 Del Skrevet 8. oktober 2008 Hihi dere er så søte at jeg vil strø dere på vanniljeis og spise dere Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 8. oktober 2008 #134 Del Skrevet 8. oktober 2008 (endret) Kanke spise oss.. Da er det ingen som er søte igjen.. Endret 8. oktober 2008 av dinedama Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lille Blåklokke Skrevet 8. oktober 2008 Forfatter #135 Del Skrevet 8. oktober 2008 Det har du helt rett i Dinadama. :slår: FY MEG! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lille Blåklokke Skrevet 8. oktober 2008 Forfatter #136 Del Skrevet 8. oktober 2008 (endret) Må ha lista mi litt lenger bak i boka. Hær kommer den igjen Har ordnet ferdig Kirke Lokalet Kjole (maggie sottero--->Nathalie) Kaken (mamma betaler den ) Mat (koldtbord som min mor ordner) Musikk (må bare lage spillelista) Solist (She og close to u av carpenters) Pynt (hjerter til å strø på bordene samt vaser og speilplater osv) Duker (hvite papir duker fra løyten lys) Løper (fra løyten lys) Servietter (både middag og kaffe fra løyten lys) Stearinlys Bordkortholdere (søte små sølvhjerter fra løyten lys) Bordkort (laget selv) Sko Tiara Jakke (til å ha utpå brudekjolen når jeg er ute) Bordkort Bryllupsreisen (til thailand)(Hele reisen er betalt nå ) Suite til bryllupsnatta Forlovere (min bestevenninne og hans bestevenn) Bukett (lager selv) Knappehullsblomster 3 stk. (lager disse selv også) Frisør og sminke (min tilkommende svigersøster er frisør, og ordner meg gratis Noen til å pakke opp gavene (ei god venninne av meg) Toastmaster (Søstra mi) Kaketopp (laga selv av cernit) Handla inn brus tre brett brus på boks fra sverige) Handla inn noe kjøttpålegg til koldtbordet Kjøpt meg øredobber Kjøpt meg armebånd Hatt prøvetime for hår Prøvelaget buketten og knappehullsblomst (ble fint) Ordnet dressen til kjære (henger på soverommet) Hentet ringene Hentet kamera Handla inn nesten all maten Samtale med kantor Handlet strømper til å ha under brudekjolen Bestillt profesjonell sminking til meg og forlover på den store dagen Handlet inn ting til baren (sugerør,plastglass osv) Kjøpt slips kjøpt små lapper til gavene Samtale med presten 14 oktober Printet ut bilettene til Thailand Handla alkohol Kjøpt underskjørt bestillt blomster Ikke ordnet enda Hente Blomster til festen og bukett samt silkebånd tape osv. Handle inn snack og blandevann Lage spilleliste Lete fram lade ledning til kamera Lage buketten og knappehullsblomster Pakke til sove borte natt Endret 17. oktober 2008 av Bambi85 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 8. oktober 2008 #137 Del Skrevet 8. oktober 2008 Har du ikke bestilt blomster enda?? Bør du ikke gjøre det itilfelle de må bestille inn noen blomster som de kansje ikke har inne til vanlig? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lille Blåklokke Skrevet 8. oktober 2008 Forfatter #138 Del Skrevet 8. oktober 2008 Var å snakka med ho blomster dama, ho sa jeg skulle komme inn en uke før og si hva jeg trenger. Det er mester grønn og de kan ikke forhåndsbestille noe annet enn det som står på listene de har Skal bare ha hvite og røde roser, noen strå, kanskje hvite nellik og brudeslør samt noe blader. Det er sånn de alltid har på listene så om jeg gir beskjed om hvor mye jeg trenger og hva, så ordner de det til meg. Men er litt redd det ikke blir så hvite roser som jeg vil ha. Ho kunne ikke love meg noe ang det. Men sa at de har nå en periode hvor rosene de har fått er store og hvite. Uff. Nå fikk jeg litt panikk hær Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 8. oktober 2008 #139 Del Skrevet 8. oktober 2008 Åjja akkurat Men da fikser de det sikkert da Er ikke noe å få panikk for da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tusle Skrevet 9. oktober 2008 #140 Del Skrevet 9. oktober 2008 Oi! Her går det unna i en rasende fart Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå