Gå til innhold

::Minnie om nett-etikette::

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg har nå sluttet med kursiv og lys rød. Jeg bruker heller mørk rød. Det er ikke for at noen ikke skal si det er teit at jeg bruker det osv, men jeg vil jo gjerne at folk skal lese innleggene mine slik at jeg kan få svar på det jeg evt lurer på osv.. Hva er poenget med at jeg er her hvis ingen gidder lese det jeg skriver?? :o

Det var mine tanker, iallfall...

Lillian

Videoannonse
Annonse
Gjest Minnie Emmerdale
Skrevet

Ærlig talt, sånne uhørte spekulasjoner kan du da ikke komme med. Bare se på den dypt seriøse måten Lott@ svarer mitt siste innlegg på, så skjønner du at hennes engasjement i denne tråden overhode ikke har noe med person å gjøre.

HiHiHiHiHiiiii :sjarmor: Nå gjorde du kvelden min ett hakk bedre Ragnhild!

Minnie

Gjest Embla s
Skrevet

Ærlig talt, sånne uhørte spekulasjoner kan du da ikke komme med. Bare se på den dypt seriøse måten Lott@ svarer mitt siste innlegg på, så skjønner du at hennes engasjement i denne tråden overhode ikke har noe med person å gjøre.

Næmmen fysjamegsen da Ragnhild, du driver vel ikke å insinuerer at jeg skulle insinuere at Lott@ insinuerer at eh, jeg glemte hva jeg skulle fram til jeg :wink:

Skrevet

Lillian, velkommen inn i de internet-savvy's rekker :D

Og du har helt rett, mest av alt handler tekst om formidling av et budskap, ikke at man synes det er så innmari morro å taste. Da vil man gjerne at folk leser budskapet - man tilrettelegger *bombombombooom*

Skrevet

Oi oi oi, dette engasjerte. Litt rart, synes jeg, at mange ser ut til å hisse seg opp over å bli minnet på at det faktisk er noe som heter nett-etikette...

Jeg orker i alle fall aldri lese innlegg som er skrevet på dialekt. Slitsomt, synes jeg. Og etter min mening ser det bare dumt ut.

Hvorfor enkelte velger å bruke fete typer, kursiv ol når man gang på gang blir fortalt at dette gjør innleggene vanskeligere å lese er et mysterium for meg. Mest for å være sta kanskje?

Smileyer er koselig - med måte. Og feil bruk av smileys ødelegger det som ellers kunne vært et bra innlegg.

Men altså, man må gjerne gjøre som man vil. Men velger man bevisst å bryte det som betraktes som god nett-etikette må man også tåle at folk reagerer (akkurat som man ville fått reaksjoner dersom man gikk rundt og ga f.. i å vise god folkeskikk irl). Som Lillian sier er det vel et poeng at folk leser det man skriver. Da lønner det seg også å følge det som oppfattes som god nett-etikette.

Gjest Minnie Emmerdale
Skrevet
Oi oi oi, dette engasjerte. Litt rart, synes jeg, at mange ser ut til å hisse seg opp over å bli minnet på at det faktisk er noe som heter nett-etikette...

Det er ikke det minste rart- det var jo jeg som startet diskusjonen :wink:

Minnie

Skrevet

Det er ikke det minste rart- det var jo jeg som startet diskusjonen :wink:

Minnie

He he, det kan være forklaringa ja. Skille sak og person, hva er det?

:ler:

Gjest Minnie Emmerdale
Skrevet

He he, det kan være forklaringa ja. Skille sak og person, hva er det?  

Jeg aner ikke :briller:

Minnie

Gjest Anonymous
Skrevet

Jeg gir blanke blaffen i hvem, hva eller hvor eller hvorfor noen har skrevet denne tråden. Jeg synes det er viktig med nettikette, i stort sett alle sammenhenger, men hvis vi skal ta så forferdelig på vei med svææært liten bruk av ikoner, farger og forskjellige fonter her, og slå så hardt ned på det, så mener jeg det er usaklig i forhold til heller det å finpusse litt på oppførselen vår her alle mann, og tenke før vi snakker.

På jobb og i all kommunikasjonssammenheng ellers, så er jeg svært korrekt. Ellers skjønner jeg ikke hvorfor alle blåser seg så opp ang dette på KG.

Men smak og behag.

Mener kun at det basiske og grunnleggende, som altså er våre ord og uttrykk , det vi mener og skriver, som er viktigst. Jeg personlig skjønner ikke at folk gidder å bruke tiden på å "kjefte" på andre brukere fordi de skriver med fet skrift, eller blått og rødt....

- Nå kan steiningen begynne...... -Jeg er klar :kul:

Diva.....the dareful

Gjest Anonymous
Skrevet

Si meg, Diva - hvorfor er du her fortsatt når du sa du skulle gi opp KG? Da skjønner ikke jeg helt poenget, ass............... Kunne like godt hatt din tidligere profil, da, vel?

Just asking..... :)

Gjest Anonymous
Skrevet

Hva bryr det deg ?

Er det deg, eller er det en annen ? Bare spør.... :wink:

Jeg har gitt opp brukerprofilen her, men jeg har ikke sagt at jeg er borte for alltid. Kanskje jeg skal sette meg opp som en bruker her igjen og irritere deg / dere ytterligere ?

Dessuten så er innlegget ditt på feil sted.

God dag til dere ass :lol:

- Patetisk...... :roll::roll:

Tror du pent kan logge deg inn selv jeg -pyse!

Skrevet

... *nynner: så var vi på han igjen... påan igjen.. påan igjen.. påhan igjeeeen..* :Gjesp:

Gjest Anonymous
Skrevet

Ja, unnskyld så meget da.

Herreguuuud!

MÅ man bry seg ?

:evil:

Gjest Anonymous
Skrevet
Hva bryr det deg ?

Er det deg, eller er det en annen ? Bare spør.... :wink:  

Jeg har gitt opp brukerprofilen her, men jeg har ikke sagt at jeg er borte for alltid. Kanskje jeg skal sette meg opp som en bruker her igjen og irritere deg / dere ytterligere ?

Dessuten så er innlegget ditt på feil sted.

God dag til dere ass :lol:  

- Patetisk...... :roll:  :roll:  

Tror du pent kan logge deg inn selv jeg -pyse!

Det er meg, ja! :wink:

Hvis mitt innlegg er på feil sted, så er vel ditt svar til meg også det, da? :-? Eller hur??? :D

Dessuten - jeg har ingen brukerprofil her enda, så å logge seg inn.....?

Forresten vet jeg ikke om du er den rette til å kalle andre patetisk akkurat..... kan du fortelle meg hva som er forskjellen på å være innlogget og på å være gjest og fortsatt vise til ditt gamle nick? Alt jeg spør om er det - enkelt og greit! :roll:

Ingen grunn til å fly i taket....? Dessuten har du ikke rukket å irritere meg, og for å være helt ærlig så tror jeg neppe du greier det heller! :wink:

Skrevet

Diskusjonen om hvem som er her og hvorfor, får dere ta et annet sted.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...