Gå til innhold

Lillemor og pondus

pondusa

Anbefalte innlegg

Gjest Mayamor

Nydelig jente du har. :hjerter:

Tusen takk for koselig velkomsthilsen i den nye dagboken min.

Savnet etter Kg blir stort når en ikke har muligheten til å stikke innom.

Tar litt tid å oppdatere seg i alles liv.

Så jeg har måttet ta det litt etter litt.

Har ikke like mye tid nå som tidligere.

Det merkes...

Masse klemmer fra Mayamor

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

På denne dagen, for 2 år siden, satt jeg hjemme i leiligheten i Bodø og ventet på at sambo skulle komme hjem fra besøk hos en kompis.

Jeg satt rett ut i sofaen og lo og gråt om hverandre. Tankene svirret omkring i alle retninger, fornuftige som ufornuftige.

Jeg hadde 1 år igjen av utdannelsen og sambo var nesten ferdig med sin, men arbeidsledig.

Hvorfor ventet jeg på han??

FORDI JEG NETTOPP HADDE FÅTT 2 BLÅ!!!!(hadde tatt en test for å utelukke ev graviditet, siden jeg tok p-piller...)

Da sjokket hadde lagt seg litt, fant vi ut trass omstendighetene, at dette var det største som kunne skjedd oss!! :hjerte::hjerte:

Ble litt småsentimental her nå, måtte liste meg inn på soverommet å se på min lille engel som sover så godt i senga. Snorker litt der hun ligger på skjeve, uten sokker og med bamsen i armkroken. :hjerter:

Tusen takk for hilsner Kipa, Tyttebæret og Mayamor!!

I dag har vi ikke gjort så mye, rusla en tur til byen da lillemor skulle sove og så har jeg vasket stue + kjøkken. I ettermiddag var pappa her med gressklipperen og tok plenen vår. Var overgrodd av løvetann og blomster. Siden vi leier, orker vi ikke stelle mer enn nødvendig.. :tunge1:

I kveld så jeg et program på nrk1, "Når storken svikter", var om 5 danske par som alle skal adoptere hver sin unge. 1 av 5 programmer.

:grinele: hele programmet jeg... :oops: Merkelig hvor lettrørt jeg har blitt etter at lillemor kom til verden. :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sitat hentet fra den forrige dagboka mi, dato 25.5.02:

Sitter her med kjempemange sommerfugler i maven. Har nemlig funnet ut at jeg er gravid.

Egentlig er det litt rart fordi jeg har gått på p-pillen yasmin, så dette var ikke helt planlagt!

Skal på min første legetime 24. juni. Tror det skal bli godt å få svar på noen spørsmål, men jeg vet ikke hva jeg lurer på.

Alt er litt kaos inne i det lykkelige hodet mitt!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mayamor

Var glad jeg leste mer enn bare den store skriften... :ler:

Jeg trodde først du var gravid igjen jeg... :oops:

Men det er kjekt å se tilbake på gamle dagbøker - minnene kommer tilbake... :hjerter:

Klem fra Mayamor :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Godt å mimre litt ja :hjerter:

I dag er det faktisk akkurat 3 år siden jeg testet positivt.

Det var veldig planlagt og etterlengtet.

Husker at hele meg skalv da jeg krøp oppi senga til mannen for å fortelle den lykkelige nyheten.

Sukk, nå ble jeg fryktelig sentimental her :grinele:

Ønsker deg en fin dag!

:klem: fra Murmel!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hurra for dagboken til pondusa!

Hurra for 2 blå kryss for 2 år siden!

Hurra for gode KG-venner!

Hurra for pondusa!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk, Tyttebæret. Føler meg smigret... :ler:

Har vært på nok en husvisning i dag, og dette var faktisk et hus jeg vil at vi skal by på:

Huset er fra 1970, ligger i barnevennlig og rolig strøk. Utsikt over skipsleia.

Takk og sørvegg + noen vinduer er skiftet. Stor tomt (1,4 mål) med godt opparbeidet hage. God plass til å bygge ut litt for større kjøkken og bad.

2.etg: 2 store soverom, bad(litt lite), kjøkken(litt lite), stor stue.

1.etg: 1 lite soverom, peisestue m/peis, matbod, vaskerom, 3 andre store boder.

Lite minus: Mye teppebelegg på golv, må skiftes. Ellers stort sett bare malingsarbeide som trengs.

Vil dere gjette takst??? 900.000 :)

Skal ringe i neste uke for evt ny visning, for nå tror jeg sambo kommer hjem i løpet av helgen!!

3. dagen med høy temp, så ff-charten har endelig kommet opp med sannsynlig el.

Hatt vonde knip i magen flere ganger i dag, endt opp med fryktelig løs mage... :oops: :oops:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spennende med husjakten deres, og solid tomtestørrelse også! For ikke å si hage! :sjarmor:

Kjekt å høre at tempingen går bra! Når kommer mannen hjem igjen? :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så spennende med husjakt!

Det høres ut som bra pris på kjempetomt! Lykke til!

God pinse! :kul:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tusen takk for hilsner Veronal, Murmel og Tyttebæret!!

I dag var jeg en snartur trillende i byen, gjorde div småærender.

Etterpå rusla jeg formiddagstur men lillemor sov i vogna, stakk innom noen venner med en liten baby på 4 uker. Gjett om det røska i eggstokkene.... :hoho: :oops:

Litt senere på dagen ringte bestemoren min, jeg og lillemor ble invitert med på middag på en kro i morgen, i anledning bestefars bursdag. De bor ikke her i byen, men er bare her i helgen, så da inviterte de hele familien med på middag! :)

Venter sambo hjem rett over helgen. Skal bli godt!

Jeg har kanskje tidligere nevnt at jeg fikk jobb fra 1.juni, 35% som ped.leder i bhg. Jeg trodde dette skulle komme i tilleg til de 60 % jeg allerede har som ass. (midlertidig kontrakt til 31.mai). Men nå har jeg misforstått eller noe, for fra 1.august har jeg bare jobb 2 dager i uka. :veldigsur: Ikke akkurat det jeg hadde beregnet. Jeg hadde fått det for meg at den midlertidige kontrakten bare var prøvetid, og at jeg skulle få fortsette med dem til jul. Men det var altså ikke tilfelle, bare dumme meg som ikke hadde spurt og fått det avklaret... :oops:

Så nå er sambo litt gretten over det...

Vet jo ikke om vi har råd å kjøpe hus nå da...

Han mener jeg liksågodt kunne gått arb.ledig, men det har jeg ikke tjent nok til...

Noe jobb må jeg tross alt ha, og nå har jeg fått en fot innom. All annsinitet teller jo...

Jeg er nok mer opptimist enn han, og tror at alt ordner seg til slutt. :roll:

Sliter fortsatt med jeksel nr.2, har en kjempekul nede på gommen. :cry:

Kan vel hilse Dag 1 velkommen i dag... Etter over 2 år siden sist!

Nå skal det bli orden på syklusen!! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva sier ff-charten da??

Atdu har en kjempekort lutealfase?

Eller trakk de tilbake el-strek?

Det er vel egentlig en lettelse å få en mens nå, så du kan være sikker på syklusdag, og begynne å få orden på dette...!?

Ammer du mye?

Ha noen tine rød-dager :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Hva sier ff-charten da??

At du har en kjempekort lutealfase?

Eller trakk de tilbake el-strek?

Hihi, den kom opp med 5 dagers lutealfase... :ler: Men dette blir den første, ordentlige syklusen siden jeg starter den med mens.

Det er vel egentlig en lettelse å få en mens nå, så du kan være sikker på syklusdag, og begynne å få orden på dette...!?

Ammer du mye?

Ha noen tine rød-dager :klem:

Ja, skal bli godt å få styr på dette nå, lei av å ikke vite noe som helst.

Ammer fortsatt litt om natta :oops: (fordi lillemor er fryktelig plaget med tenner nå), og en 4-5 ganger resten av dagen ca... :ler:

Dag 2 for fullt...... :oops:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må bare teste ut noe...

FF-chart

(dette er den første "prøve og komme igang med FF-charten, startet jo ikke med mens.)

Fikk ikke legge til den nye charten, har bare menset i 3 dager.. :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hm...

Lurer på hva som gjør at din chart vises med hele tideler

(36,0 - 36,1 - 36,2 osv).

Eller vises min også slik, når andre enn jeg ser på den? :sjenert:

Jeg frykter at min chart kommer til å se ut ca sånn som din, med en usannsynlig kort lutealfase :-? Har jo egentlig ikm idag...

Jeg gleder meg til å følge med på din nåværende chart. Hvis den blir offentlig da... :wink: Har dilla jeg nå... Og så trenger jeg erfaring!! :-)

Nå skal jeg lage meg en liste over antall dager i syklusene mine. Alt for å ikke lese på eksamen ... :ler2::roll:

Ha det bra så lenge, Pondusa! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Pondusa!

Takk for hyggelig hilsen i dagboken min (jeg prøvde å skrive en hilsen til deg i går, men maskinen min var dessverre lite samarbeidsvillig...) Lykke til med prøvingen - du er jo heldig som allerede har en vidunderlig liten en å kose deg med og det er sikkert morsomt og nytt for deg å faktisk måtte prøve iom at dere traff før første forsøk forrige gang. :ler: Skal følge med på deg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...