Gå til innhold

Lillemor og pondus

pondusa

Anbefalte innlegg

YES YES YES, Kjartan vant idol!!! :kul:

Har reg. meg på FF lillen, men det var urlite vanskelig å skjønne noe av de sidene. Jeg begynte jo å tempe på onsdagen, men aner jo ikke hvor og når i syklusen jeg er....

Tasta inn siste dagers res, men kom ikke opp noe mer... Kanskje får jeg opp et skjema etterhvert?? :roll:

Dersom jeg virkelig hadde el forleden dag, burde jeg være rundt CD 15 nå... :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har du ikke hatt menstruasjon ennå?

Merkelig at du ikke får opp noe skjema...

:sjenert:

Jo, fikk opp skjemaet i dag, plottet inn alt på nytt og da kom det... :oops:

Ang mens, så hadde jeg to dager i slutten av mars, men det minnet mest om litt blodig utflod. :roll:

Siste ordentlige mens var 19.april 2002.... :o

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsatt skikkelig oppblåst i magen....Selv når jeg holder inne magen aner jeg en liten kul... :o :o

Men dette er 3-4 gangen dette skjer, så jeg vet nok at en evt test vil bli negativ... (men noe er annerledes nå......) :roll:

Til opplysning måtte jeg begynne med mammabukser i uke 10 med lillemor, fordi magen ploppa ut med en steiking! :ler: Umulig å skjule at jeg var gravid da... :hoho:

I dag rusla vi en tur til byen. Henta en pakke fra sparkjøp til lillemor, div bodyer og en nattdrakt.

Var på expert å kjøpte ny film til dv-kameraet. Fikk det tilbake etter utlån i går, så nå kan vi filme 17.mai og bodøturen vår til helgen!! :kul:

Apropo 17.mai, i morgen må jeg huske å hente frem bunadene våre, stryke bunadskjortene og pusse søljene. Strømper og gnagsårplaster til meg, strømpebukse og blondekyse til lillemor er i orden! :)

Dessuten har jeg kjøpt et lite flagg. Bare så synd at ikke pappan kan være her sammen med oss. :cry:

I kveld blir det vel bare tv-glaning som vanlig på meg. Ingenting godt i skapet, litt is og kjeks eneste....

Å kun Grand Prix på tv`n.... :tunge1:

Lillemor hadde en lengre samtale med pappan på mobtlf i dag. Hun satt å sa nei til alt han så, før hun bare satt å sa "pappa" og så seg rundt i stua. :hjerter:

Er forhåpentligvis bare ca 14 dager til vi har han hjemme igjen! :dagensrose:

Takk for hilsen forresten, 83`!! Jepp, den beste vant idol!!

Håper du har en riktig fin helg! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Hulderjenta
Lillemor hadde en lengre samtale med pappan på mobtlf i dag. Hun satt å sa nei til alt han så, før hun bare satt å sa "pappa" og så seg rundt i stua. :hjerter:

Dakar lille Uhu - leitet etter pappa - han var jo der, hun hørte ham jo..! *smile-med-tårer-i-øynene-smiley*

Takk for hilsen i dagboken min, Pondusa :klem: Det ble desverre ikke noe stort å vente på... Tante Rød kom, hun... :(

Men hva er det du skriver med at noe er annerledes...? Hva kan det tyde på...? Kanskje det ikke kommer noen tante til deg av en grunn...? :D

Jeg ønsk

Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja ja, MGP gikk som det måtte gå det. Norge på sisteplass, med trøstepoeng fra sverige.... :ler:

Nå er bunadskjortene lett frem, sølvet er pussa og alt er klart til i morgen!

Tusen takk for hilsner Kipa, Huldrejenta og Veronal!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

17mai17mai17mai17mai17mai17mai17mai

17mai17mai17mai

hipphipphipphipphipphi

hurrahurrahurrahurrahurrahurrahurrahurrahurrahurrahurra

hurrahurrahurrahurrahurrahurrahurrahurrahurrahurrahurra

hipphipphipphipphipphi

17mai17mai17mai

Mektig imponert over Lilletrollet som har komponert denne!!

Ønsker alle sammen en riktig god 17.mai-feiring!!! :kul:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her øspøsregner det i dag. Skikkelig dritt når vi hadde gledet oss sånn til denne dagen.

I alle fall: jeg tar fri på fredag, så hvis du vil finne på noe da så er jeg klar som et egg. Spøkelset og Snekkeren er også hjemme - så vi tar det som det kommer. Vi gleder oss masse, selv om gjesterommet enda ikke er helt ferdig. :oops: Men Snekkeren sier at det er klart til torsdag. Så vi får stole på det da.

Kos deg i dag da vennen. Og gi Uhu en stor suss fra en bunadskledd Spøkelse

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei D`Arcy!!

Nå gleder vi oss skikkelig her, bare 3 dager igjen!!! Kult at du tar fredagen fri... :hoho: Litt shopping med påfølgende kafètur??? :ler:

Ja gjett om det regna her, men i tog har vi gått! Lillemor satt så fin i bunaden under regntrekket og storgliste hele dagen!!

Vi ble også invitert på lapskaus hos mamma & pappa, med påfølgende kaffe og kaker!! :) 2 av oldeforeldrene til lillemor var dessuten på besøk til mamma å co.

Har vært en fin dag, til tross for litt regn. Typisk nok har han klarnet litt opp nå, og sola er på vei til å bryte gjennom... :tunge1:

Lillemor var så nydelig i sin hvite/sorte strikketbunad, sølje og blondekyse. Men hun slo seg helt vrang da jeg lette frem finskoene i morges, er kun et par sko som gjelder, og det er de hvite og rosa adidas-joggeskoa.... :roll: Mora gav etter å lot henne ta de på... Hun var også å hentet mine hverdagssko da jeg kledde på meg bunadsskoene... :hoho:

Føler meg som en fjortis... :veldigsur: MASSE kviser har dukket opp over natta... :evil:

Ellers litt mindre oppblåst.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Fridag i morgen. Svigers kommer på dagstur, hadde noen ærend i byen. Fint, for da blir ikke dagen så kjedelig. De må ikke reise før kl 16.30. Lillebror til sambo skulle også komme, lillemor har ikke sett han siden påske. Skal bli hyggelig.

Nå, ned å se om det er noe i det hele tatt å glane på tv... :roll:

Begynner forresten å få dreisen på FF-charten min. I følge den er jeg inne i fertile dager nå, venter på el??? :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk for alle hilsningene du har skrevet i dagboka mi!

kjempekoselig :dagensrose:

Håper du hadde en fin 17. mai feiring med Lillemor.

Siden du bor litt nord i landet, så ble du vel like våt og kald som meg :wink:

Klem fra Murmel!

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Heisann Murmel!

Jo, våt og kald ble vi! Ble så kald på hendene at jeg skulle ikke fått til å åpne låsen på vognselen til lillemor... :oops:

I dag har vi hatt fri, og svigers har vært her på dagstur. Lillemor syntes det var alle tiders å få besteforeldrene på besøk. Vi var i byen og gikk sammen med dem, da de hadde en god del ærender som skulle gjøres. Slik er det å bo ute i øyene.

Bestemor lurte på hva lillemor trengte i dag? (sist kjøpte jo bestefar et digert hoppeslott... :roll: ). Mamman sa at hun trengte bodyer og sokker... :oops: Og det fikk hun! :ler:

Ellers møtte vi lillebror til sambo, var hyggelig å se han igjen.

På ettermiddagen gikk jeg å lillemor over til naboen, slik at hun fikk leke med ungene. 2 jenter på 2 og 3 år. Den minste er dagmammaungen min, men til sommeren får jeg begge i bhg!! :)

Har ellers vaska flere maskiner klær og hengt opp. Skal jo kjøre til bodø på torsdag og da er det en fordel å ha med seg litt reine klær... :tunge1:

*huske-å-pakke-liste*:

- vogn

-regntrekk/myggnetting

-vogndyne/pledd

-klær til lillemor

-klær til mamman

-bil-leker

-stelleveske

-dv-kameraet/fotoapparatet

-ellers alt jeg har glemt.... :oops:

Som vanlig ser det ut som jeg skal være borte en hel mnd, istedetfor en langhelg... :roll:

Avtagende utflod og oppblåsbarhet. Temping er gøy! :hoho:

Fortsatt masse kviser... :evil:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kviser her også :evil: Du er ikke alene ihvertfall... :trøste:

Og temping er supert! Bortsett fra når det er frustrerende... :roll:

Tempen min bare synker og synker. Nesten som om kroppen sier: "Det kommer ikke på tale å slippe løs noe egg når vi hele tiden blir observert og notert!" :ler:

Ha en fin tur, Pondusa!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og temping er supert! Bortsett fra når det er frustrerende... :roll:

Tempen min bare synker og synker. Nesten som om kroppen sier: "Det kommer ikke på tale å slippe løs noe egg når vi hele tiden blir observert og notert!" :ler:

Akkurat sånn er det her også, 0.10 grader opp eller ned hver dag.... Rene jo-jo kroppen... :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...