Gå til innhold

Hvilken type par er dere?


Gir

Anbefalte innlegg

Humor er stikkordet hos oss. Vi er heller ikke spesielt flinke til å snakke om seriøse ting og jeg føler meg mer beklemt enn rørt hvis jeg får roser. Vi er foto- og datanerder begge to, og jeg blir mye mer glad for et minnekort, objektiv, utprint av bilder vi har tatt og arving av skjermkort når han bytter ut sitt enn jeg blir for noe tradisjonelt romantisk. Jeg tror vi har sagt at vi elsker hverandre én gang på snart to år, hele situasjonen ble bare rar fordi ingen av oss synes at romantikk er det store. Vi viser vår kjærlighet gjennom kjøp av ting, sånn som AoC og 32 GB minnepenn. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kunne bare ønske at han kunne fri til meg... Men akkurat der er han nok håpløs...

Da er det bare å ta saken i egne hender ;)

Det gjorde jeg, og ingen av oss har angret et sekund.

Lissi33 og Gir: :klemmer:

Jeg prøver å ikke la meg plage av det, meeen dere vet jo hvordan det er. Jeg er ikke særlig feminin, men når det kommer til å ta på meg hva folk sier er jeg ei skikkelig jente :sjenert::lol:

Også må jeg påpeke at datautstyr omtrent er det mest romantiske på planeten! Og få ting så sexy som en mann som skrur data. :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Også må jeg påpeke at datautstyr omtrent er det mest romantiske på planeten! Og få ting så sexy som en mann som skrur data. :D

Hihi! Jeg også er en datanerd med en datanerd-samboer. En dag for noen uker siden lånte jeg pc`n hans og så at han hadde DET bildet av meg klint utover skrivebordet. Meg med håret til alle kanter og det verste morratrynet i historien. Når jeg spurte hvorfor sa han bare at han syns det så ut som pulesveis og da er jeg så sexy... herregud jaja :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er det bare å ta saken i egne hender ;)

Det gjorde jeg, og ingen av oss har angret et sekund.

Lissi33 og Gir: :klemmer:

Jeg prøver å ikke la meg plage av det, meeen dere vet jo hvordan det er. Jeg er ikke særlig feminin, men når det kommer til å ta på meg hva folk sier er jeg ei skikkelig jente :sjenert::lol:

Også må jeg påpeke at datautstyr omtrent er det mest romantiske på planeten! Og få ting så sexy som en mann som skrur data. :D

Du om det :skratte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han syns jeg er dødssexy når jeg har på meg den blå overallen min og leker med powertools i garasjen, så det er heldigvis ikke bare jeg som er gæren her i huset xD

Hey, bustet hår = pulesveis = sexy.

Sånn er reglene! Fastslått og bestemt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han syns jeg er dødssexy når jeg har på meg den blå overallen min og leker med powertools i garasjen, så det er heldigvis ikke bare jeg som er gæren her i huset xD

Hey, bustet hår = pulesveis = sexy.

Sånn er reglene! Fastslått og bestemt.

:skratte: Klart pulesveis er tingen!!

Ikke hatt så ofte :skratte: :skratte: kødda..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kanskje det er det som er problemet?

For lite pulesveis? Kanskje du burde gå rundt med konstant bustehår og være rød i kinna og se om han tar et hint?

:lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje det er det som er problemet?

For lite pulesveis? Kanskje du burde gå rundt med konstant bustehår og være rød i kinna og se om han tar et hint?

:lol:

Jepp det skal jeg virkelig gjøre... skal bare få bort det røde i mu.. først :skratte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...