Gå til innhold

Kjære dagbok

The Kitten

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

:hallo:

Jeg er ikke så flink til å oppdatere dagboken min for tiden, men jeg har egentlig ikke så mye å fortelle for tiden.

Merker at jeg trekker meg litt unna hun ene jeg var i Asia med. For jeg fikk et annet syn på henne etter at hun kalte meg et ludder. Det er ikke det at jeg tok meg nær av det, jeg vet godt at jeg ikke er slik. Jeg trenger bare ikke venner som tenker slik om meg.

Siden jeg er inne på temaet venner, i desember kommer hun ene jeg ble kjent med i Frankrike til Bergen. :strix: Det kommer til å bli moro! :nigo:

Åj! Man trenger ikke venner som sier sånne ting, altså... Bra du ikke tar deg nær av det!

Men så gøy med besøk! :nigo:

Hvordan er det å være permanent tilbake i (kalde) Norge igjen, egentlig? Savner du Frankrike?

Håper du får en god natt og en fin dag i morgen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åj! Man trenger ikke venner som sier sånne ting, altså... Bra du ikke tar deg nær av det!

Men så gøy med besøk! :nigo:

Hvordan er det å være permanent tilbake i (kalde) Norge igjen, egentlig? Savner du Frankrike?

Håper du får en god natt og en fin dag i morgen!

Nei, jeg tar meg ikke nær av det. For jeg vet at det ikke er sant.

Savner ikke Frankrike nå, men savner så klart en del av folkene der. Heldigvis har jeg to venner fra Frankrike som studerer i Bergen dette året, og hadde besøk av noen andre i august. Eller ok, jeg hadde ikke besøk, men jeg traff dem da de var i Bergen. :)

For øyeblikket er jeg veldig fornøyd med å være i Norge igjen. Så jeg kan jobbe og spare opp penger til å reise. :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:vinke:

Så koselig å se deg her. :klemmer:

Nei, jeg har ingen konkrete reiseplaner fremover. Er invitrert med til Colombia med noen venner julen 2013, men de er ikke sikker på om de skal dra ennå. Så vi får se hva som skjer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har lyst til å reise til Karibien! Jeg var i Trinidad & Tobago en gang og har alltid hatt lyst til å reise tilbake :fisk:

Å det høres kjekt ut! Når var du der? Hvem var du med? Hvor lenge var dere der? Hva gjorde dere på? Jeg vil vite ALT!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper du har en fin helg Kitten! :)

Mange takk, mange takk! Det har jeg hatt. :jepp:

Fredag jobbet jeg, og for en gangs skyld var det bare koselige kunder. Så var jeg og min mor og svømte om kvelden. Det var kjempedeilig, men jeg ble grådig trøtt, så jeg la meg tidlig.

I dag har jeg vært i byen og truffet to venninner. Først spiste jeg frokost med hun jeg studerte med i Frankrike. Det var kjempekoselig!

Deretter traff jeg hun ene jeg var i Asia med. Jeg har ikke vært noe særlig med henne siden turen, for vi har begge vært opptatt med hvert vår, og selv om vi har sett hverandre på noen fester, så har vi ikke snakket så mye sammen. For da har man jo naturlig nok snakket med alle på festen.

Uansett, vi snakket om turen, og kom inn på det hun andre hadde sagt. At hun hadde kalt meg for et ludder, og hun fortalte at hun hadde gitt beskjed til henne i ettertid at det virkelig ikke var greit å si. Noe hun som sa det hadde innrømmet ovenfor henne at kanskje ikke var så ok sagt likevel.

Jeg sa at jeg satt veldig pris på at hun hadde sagt i fra til henne at det ikke var greit å si. Jeg synes også det er vel og bra at hun innrømmet for henne å innrømme at det var stygt sagt. Samtidig tenker jeg at det er jo noe hun burde sagt til meg. Jeg synes ikke jeg bør behøve å be om en unnskyldning. Det er faktisk noe hun burde kommet med uoppfordret, men kanskje hun tror jeg ikke tok det så tungt, men det gjorde jeg altså. Jeg ble faktisk veldig såret av den kommentaren, men nok om det.

Det var kjempehyggelig å treffe hun andre igjen, og hun spurte faktisk om jeg kunne tenke meg en ny tur med vennegjengen. Så nå tenker vi på å ta en storbytur til våren, men vi får se hva som skjer.

Ellers har min bestemor vært på besøk i kveld. VI feiret bursdagen min litt for tidlig. Vanligvis har vi felles familiemiddag for min mor og meg helgen mellom bursdagene våre. Vi har bursdag med 8 dagers mellomrom, så det faller ofte mest naturlig å feire helgen mellom våre bursdager. I år skal derimot min far til India på forretningsreise, og så skal han kanskje videre til Hong-Kong så det er usikkert hvor lenge han blir vekke. Dermed var det enklest å ta det denne lørdagen. :jepp:

Egentlig har jeg alltid hatt en viss motvilje mot å feire bursdagen min før jeg faktisk har fylt år, for tenk om jeg dør før dagen min da? Da har jeg jo feiret noe som ikke kommer til å skje! Jeg sa det til min mor, og da svarte hun "Jesus hva du tenker på jente." :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Caitlin

Å det høres kjekt ut! Når var du der? Hvem var du med? Hvor lenge var dere der? Hva gjorde dere på? Jeg vil vite ALT!

:fnise:

Jeg var der når jeg gikk siste året på videregående. Vi hadde vennskapsskole der nede så derfor dro vi dit. Vi bodde hos vertsfamilier når vi var i Trinidad og hadde en del skolegreier vi drev med, men vi brukte vinterferien på Tobago og bodde på b&b. Vi var der i 2 uker og det var helt utrolig. Tobago var nok stedet folk drar på ferie til, der har de helt fantastisk strender og alt sånt. Trinidad er mer by og sånt. Vi var i tempel, på byturer, i naturreservat, på strender, på skoler og ja overalt. Eneste jeg ikke var så happy med var vel maten. Vi spiste jo mat hemme med familiene på Trinidad og den var uvant... Når vi var på Tobago var det greit, da spiste vi jo på de lokale restaurantene, det gikk en del i kylling og pizza :fnise:

Anbefaler absolutt en tur dit, men det er jo forferdelig dyrt dessverre :(

Hvilken dag har du bursdag TK ? :blomst:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:vinke:

Det høres jo ut som en fantastisk tur! Jeg skulle ønske min skole hadde et slikt tilbud. :jepp:

Har bursdag den 13. november. :opplyser:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Koselig med bursdagsfeiring :) jeg ville ikke hatt noe mer med venninna di å gjøre... man kaller ikke venninner sånne ting. Kanskje hun er sjalu på deg for noe? Det er uansett ingen unnskyldning!

Hva ønsker du deg til bursdagen Kitten?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Koselig med bursdagsfeiring :) jeg ville ikke hatt noe mer med venninna di å gjøre... man kaller ikke venninner sånne ting. Kanskje hun er sjalu på deg for noe? Det er uansett ingen unnskyldning!

Hva ønsker du deg til bursdagen Kitten?

:Nikke: Det var ganske koselig! Jeg ønsker meg bare penger egentlig. Litt kjedelig å ønske seg, men vi da kan jeg bruke dem på noe moro. :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

• 1 måned senere...
Annonse

Bruker denne tråden til å legge fra meg en julehilsen, først og fremst til kitter'n, men også til mia og resten - så slipper jeg å spore opp en drøss med gamle dagbøker. :nissevink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

*lurer på om jeg kan betegnes som en del av "restene" her inne jeg* :klo:

God og fredfull jul til bokas eierinne mens jeg nå en gang er her i omegnen. :goodbye:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

*lurer på om jeg kan betegnes som en del av "restene" her inne jeg* :klo:

God og fredfull jul til bokas eierinne mens jeg nå en gang er her i omegnen. :goodbye:

Åjeppda! :jepp:

Du er restemat på livets koldtbord, og herved godjult! :nisse:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er det mest poetiske noen noen sinne har sagt til meg. :rodmer:

Det er ennå håp for deg Kami. Virkelg. :jepp:

Jeg ønsker deg en rundjult tid før nyttår. :tommelopp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...