Gå til innhold

Kjære dagbok


The Kitten

Anbefalte innlegg

:ler: Du har opplevd litt av hvert du Kitten. Tror ikke jeg ville reist med de venninnene dine igjen jeg.. Man får virkelig testet vennskapet sitt på tur...
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

:vinke:

Så koselig å se deg her, Mia. :)

De er greie da, men jeg har ikke snakket med hun ene siden vi kom hjem. Hver gang det har vært snakk om å finne på noe med felles venner, så har vi ikke kunnet samtidig.

Om halvannen reiser mine foreldre til Tyrkia. De tar med min bestemor, og turen er en tidlig julegave til henne. Mon tro hva for noe spennende jeg skal finne på mens de er vekke?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Halvannen hva? :fnise:

Har du lest referatene mine? Kommer til å fjerne dem etter at du har lest dem skjønner du. :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Halvannen hva? :fnise:

Har du lest referatene mine? Kommer til å fjerne dem etter at du har lest dem skjønner du. :jepp:

Halvannen uke skulle det selvfølgelig stå. Nå er det seks dager igjen. :opplyser:

Ja, jeg har lest referatene dine. :) Du skriver alltid så kjekke referater, det er moro å lese dem.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var godt å høre! :) At du liker dem altså. Hørte ingenting så jeg trodde ikke du hadde lest dem ennå. men da kan jeg fjerne dem da. :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har ikke vært her på så lenge at jeg skjemmes :blush:

Skal du studere i Frankrike i år også? :klem:

:hug: Så koselig å se deg i dagboken min.

Nei, jeg skulle bare være i Frankrike ett år. Så i år tar jeg pedagogikk i Bergen. Da kan jeg nemlig bygge på de fagene jeg har tatt i Frankrike, ettersomt alt er godkjent i Norge. På den måten får jeg undervisningskompetanse.

Samtidig tar jeg opp noen fag fra videregående. Ikke fordi karakterene var dårlige, men fordi jeg vil inn på juss, enten i Bergen, Stavanger eller på Lillehammer neste år. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er sant. Jeg ble så glad da skiltene fortalte meg at jeg kom til den berømte Lillehammer. Så jeg kikket ivrig ut vinduet for å ta vidunderet i øyesyn, og kikket og kikket, helt til jeg kom til Molde...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

[1] Category widget

Hei Kitten!

Har du det fint? :hug:

:vinke:

Jeg tenkte på deg for noen dager siden. :hug:

Det går bra med meg, bortsett fra at jeg har innsett at jeg må stå over julebord med klassen fra Frankrike. :tristbla: Eller jeg kan jo dra, men fornuften sier at jeg bør la være. Hvordan går det med deg da? :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er sant. Jeg ble så glad da skiltene fortalte meg at jeg kom til den berømte Lillehammer. Så jeg kikket ivrig ut vinduet for å ta vidunderet i øyesyn, og kikket og kikket, helt til jeg kom til Molde...

Har du vært i byen min uten å si ifra???

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:hug: Så koselig å se deg i dagboken min.

Nei, jeg skulle bare være i Frankrike ett år. Så i år tar jeg pedagogikk i Bergen. Da kan jeg nemlig bygge på de fagene jeg har tatt i Frankrike, ettersomt alt er godkjent i Norge. På den måten får jeg undervisningskompetanse.

Samtidig tar jeg opp noen fag fra videregående. Ikke fordi karakterene var dårlige, men fordi jeg vil inn på juss, enten i Bergen, Stavanger eller på Lillehammer neste år. :)

Stå på TK! Syns også du skulle ta Lillehammer, det er et fint sted. Kjenner to stk som tok barnevernspedagog der for noen år siden og de sa det var kjempested å studere på ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stå på TK! Syns også du skulle ta Lillehammer, det er et fint sted. Kjenner to stk som tok barnevernspedagog der for noen år siden og de sa det var kjempested å studere på ;)

Jeg har en venninne som studerer har studert der noen år nå, og hun stortrives. :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...