kristian82 Skrevet 30. november 2009 #581 Del Skrevet 30. november 2009 Den må jeg prøve å finne. Men da vil jeg se deg i min også Min dag har vært grei (frem til jeg fikk se at snikk snakken vår var stengt - HVA MED MÅLET?!?!?!) Har virkelig ikke de som er moderatorer noe annet å finne på :klø: Jaja, jeg bare lurer!! Dagen er ødelagt ja. Trodde det var positivt med noen tråder med mye aktivitet og mange visninger jeg, er jo mange som har lest i de. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mia83 Skrevet 30. november 2009 #582 Del Skrevet 30. november 2009 PM... Ja sønnen min har bursdag i dag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
The Kitten Skrevet 30. november 2009 Forfatter #583 Del Skrevet 30. november 2009 Den må jeg prøve å finne. Men da vil jeg se deg i min også Min dag har vært grei (frem til jeg fikk se at snikk snakken vår var stengt - HVA MED MÅLET?!?!?!) Har virkelig ikke de som er moderatorer noe annet å finne på :klø: Jaja, jeg bare lurer!! Hvorfor gidde å bruke energi på det? :klø: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
The Kitten Skrevet 30. november 2009 Forfatter #584 Del Skrevet 30. november 2009 Ja jeg mistet lysten til å være her. Som jeg skrev i K sin dagbok føler jeg at vi blir litt motarbeidet.. først The Kitten angående engelsken.. og de trådene vi hadde på snikk-snakk.. vi holdt oss jo bare der! Skjønner ikke at det skal plage så jævla mange. Det er jo bare til å la være å lese der hvis det er så plagsomt for folk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pjukset Skrevet 30. november 2009 #585 Del Skrevet 30. november 2009 (endret) Dagen er ødelagt ja. Trodde det var positivt med noen tråder med mye aktivitet og mange visninger jeg, er jo mange som har lest i de. Er virkelig dagen din ødelagt av dette? Hvorfor gidde å bruke energi på det? :klø: Endret 30. november 2009 av Pjukset Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
The Kitten Skrevet 30. november 2009 Forfatter #586 Del Skrevet 30. november 2009 Jeg skal se på home and away nå! Det ser jeg også på. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pjukset Skrevet 30. november 2009 #587 Del Skrevet 30. november 2009 Jeg spiser middag nå, men jeg skriver litt innlegg samtidig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
The Kitten Skrevet 30. november 2009 Forfatter #588 Del Skrevet 30. november 2009 Hva spiser du? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pjukset Skrevet 30. november 2009 #589 Del Skrevet 30. november 2009 Ikke godt å si, vi kan kalle det risotto? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
The Kitten Skrevet 30. november 2009 Forfatter #590 Del Skrevet 30. november 2009 Smaker det bra i alle fall? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pjukset Skrevet 30. november 2009 #591 Del Skrevet 30. november 2009 Det smaker helt greit, kunne godt ha gjort seg med mer grønnsaker, men sånn er det når man ikke har handla. Jeg blir ihvertfall god og mett, og det er jo hovedsaken Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*appifany* Skrevet 30. november 2009 #592 Del Skrevet 30. november 2009 Håper jeg er velkommen i dagboka de? Vet ikke helt hvor velkommen jeg er rundt omkring Ja jeg mistet lysten til å være her. Som jeg skrev i K sin dagbok føler jeg at vi blir litt motarbeidet.. først The Kitten angående engelsken.. og de trådene vi hadde på snikk-snakk.. vi holdt oss jo bare der! Skjønner ikke at det skal plage så jævla mange. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
The Kitten Skrevet 30. november 2009 Forfatter #593 Del Skrevet 30. november 2009 Selvfølgelig er du her *appifany* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*appifany* Skrevet 30. november 2009 #594 Del Skrevet 30. november 2009 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
trulta_ Skrevet 30. november 2009 #595 Del Skrevet 30. november 2009 Ja sønnen min har bursdag i dag Gratulerer så mye med dagen, til Mias store gutt :blåse: Har han hatt en fin dag? Fått kake og gaver? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pjukset Skrevet 30. november 2009 #596 Del Skrevet 30. november 2009 Jeg tror jeg ønsker meg vaffeljern til jul. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
The Kitten Skrevet 30. november 2009 Forfatter #597 Del Skrevet 30. november 2009 Kan vi komme på besøk og få vafler da, Pjukset? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
trulta_ Skrevet 30. november 2009 #598 Del Skrevet 30. november 2009 Jeg lurer på hvor lang tid det går før vi får klager på dagbøkene jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
The Kitten Skrevet 30. november 2009 Forfatter #599 Del Skrevet 30. november 2009 Det er ikke godt å si. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest WildRider Skrevet 30. november 2009 #600 Del Skrevet 30. november 2009 Ønsker alle her en flott kveld Jeg skal ta litt så skal jeg ut og trene litt :slåss: med ei venninne. ( sparre litt og bokse, fant ikke noe smiley for det. ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå