Gå til innhold

Kjære dagbok

The Kitten

Anbefalte innlegg

Den må jeg prøve å finne.

Men da vil jeg se deg i min også :)

Min dag har vært grei (frem til jeg fikk se at snikk snakken vår var stengt - HVA MED MÅLET?!?!?!) :sjokkert:

Har virkelig ikke de som er moderatorer noe annet å finne på :klø: Jaja, jeg bare lurer!!

Dagen er ødelagt ja. :sukk: Trodde det var positivt med noen tråder med mye aktivitet og mange visninger jeg, er jo mange som har lest i de. :sukk:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Den må jeg prøve å finne.

Men da vil jeg se deg i min også :)

Min dag har vært grei (frem til jeg fikk se at snikk snakken vår var stengt - HVA MED MÅLET?!?!?!) :sjokkert:

Har virkelig ikke de som er moderatorer noe annet å finne på :klø: Jaja, jeg bare lurer!!

:enig: Hvorfor gidde å bruke energi på det? :klø:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja jeg mistet lysten til å være her. Som jeg skrev i K sin dagbok føler jeg at vi blir litt motarbeidet.. først The Kitten angående engelsken.. og de trådene vi hadde på snikk-snakk.. vi holdt oss jo bare der! Skjønner ikke at det skal plage så jævla mange.

:enig: Det er jo bare til å la være å lese der hvis det er så plagsomt for folk. :lete:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dagen er ødelagt ja. :sukk: Trodde det var positivt med noen tråder med mye aktivitet og mange visninger jeg, er jo mange som har lest i de. :sukk:

Er virkelig dagen din ødelagt av dette? :sjokkert:

:enig: Hvorfor gidde å bruke energi på det? :klø:

:klappe:

Endret av Pjukset
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det smaker helt greit, kunne godt ha gjort seg med mer grønnsaker, men sånn er det når man ikke har handla. Jeg blir ihvertfall god og mett, og det er jo hovedsaken :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:vinke: Håper jeg er velkommen i dagboka de? Vet ikke helt hvor velkommen jeg er rundt omkring :sukk:

Ja jeg mistet lysten til å være her. Som jeg skrev i K sin dagbok føler jeg at vi blir litt motarbeidet.. først The Kitten angående engelsken.. og de trådene vi hadde på snikk-snakk.. vi holdt oss jo bare der! Skjønner ikke at det skal plage så jævla mange.

:enig:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja sønnen min har bursdag i dag :nigo:

Gratulerer så mye med dagen, til Mias store gutt :blåse:

Har han hatt en fin dag?

Fått kake og gaver?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest WildRider

Ønsker alle her en flott kveld :)

:roser:

Jeg skal ta litt :husarbeid: så skal jeg ut og trene litt :slåss: med ei venninne. ( sparre litt og bokse, fant ikke noe smiley for det. )

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...