Gå til innhold

Kjære dagbok

Fremhevede innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

:vinke: Hei Kattungen.

Har du hatt en fin helg?

Selv har jeg dratt fra bursdagsselskap til bursdagsselskap i helgen :jepp: Føler ikke helt at jeg har fått slappet av dessverre.

På lørdagskvelden skulle jeg og samboeren kose oss med vin og Trivial Persuit. Jeg fikk nesten ikke til noen spørsmål :fnise:

Trøtt og sliten som jeg var, ble jeg en fryktelig dårlig taper :ler:

Skrevet

:vinke:

:jepp: Jeg hadde en fin helg, selv om jeg ikke gjorde så mye da. :)

Det er dumt du ikke fikk slappet skikkelig av i helgen, Bahai. :troest: Men bursdagsselskap er jo alltid koselig. :nigo:

Du er nok ikke alene om å bli en dårlig taper når du er trøtt og sliten. Jeg blir likedan selv. :ler:

I dag er det overskyet her. Jeg skal gjøre studiearbeid på dagtid, og i kveld skal jeg på russiskkurs. Jeg har fått min mor til å kjøre og hente meg. :nigo:

Middag i dag blir pizza. Enkelt og godt.

Ha en fin dag alle sammen. :klem:

Skrevet

Ha en fin dag du også kattungen :klem:

Vet du vi har snakket om å få oss en ny katt, og denne gangen en kattunge. Kom til å tenke på deg da, og hvis vi velger en kattejente så gjett hva hun skal hete?

Skrevet
Ha en fin dag du også kattungen :klem:

Vet du vi har snakket om å få oss en ny katt, og denne gangen en kattunge. Kom til å tenke på deg da, og hvis vi velger en kattejente så gjett hva hun skal hete?

Så koselig at du tenkte på å få en kattunge. :)

Skal dere kalle henne The Kitten? (Eller bare Kattungen). :)

Skrevet

:kose:

Håper alt er bra i kattehuset!

Skrevet

Hei kitten :)

Når får du vite om et andregangs interjuet? Hva er det for noe, har aldri hørt om det jeg.. Håper du får jobben, vis det er den du vil ha :jepp:

Sant det er kaldt her i byen no? Jeg fryser skikkelig hele tiden :fryser: Men akk for et fint vær! :)

Håper du har det bra. Gleder meg å høre om du får jobben eller ikke.

:klem:

Skrevet
Så koselig at du tenkte på å få en kattunge. :)

Skal dere kalle henne The Kitten? (Eller bare Kattungen). :)

Egentlig tenkte jeg på det virkelige navnet ditt jeg da. Du har jo et søtt navn synes jeg :) Katten kan jo ikke hete kattungen alltid, for den vokser jo til.

Hadde du blitt fornærmet hvis vi kalte en pusejente det du heter?

Er ikke sikkert vi kommer til å skaffe oss en katt da, men vi har veldig lyst.

Ha en fin kveld :klemmer:

Skrevet

Det blir et fint navn til pus!

Så koselig at dere skal få pus igjen Ulva! Katter er så skjønne, jeg savner min fortsatt.

Skrevet (endret)

Her er det veldig :fryser: men elles nyte vi :sol:. Vi er inne i den femte uken med :sol: nå tror jeg. :nigo:

Dessverre har min datamaskin funnet ut at den skulle ta selvmord. :kjefte: så jeg må låne min far sin når han ikke bruker den. Det blir dessverre ikke så ofte, siden han trenger den i forbindelse med jobb. Derfor blir jeg ikke å se så mye her på kg frem til min er gjenopplivet. :opplyser:

Ellers går alt bra med meg. :jepp:

Jeg har ikke hørt noe mer angående andregangsintervjuet. Hvis jeg ikke hører noe i løpet av neste uke, så tar jeg det som et tegn på at det ikke gikk min vei. Kjipt, men det kommer flere sjanser.

Ulva: :helen: for komplimenten angående navnet mitt. :nigo: Det passer bra til en katt om jeg får si det selv. :nigo:

I dag har jeg ingen planer, men i morgen kommer min farmor og kanskje min onkel også på bursdagsmiddag. Da skal vi ha kalkun. :sikle:

Ha en fin helg alle sammen! :klem:

Endret av The Kitten
Skrevet

:vinke: Kattungen

Har du bursdag i morra, eller i dag? Du skjønner jeg har rota bort bursdagslista mi så jeg trenger HJELP.

Ha en fortsatt fin lørdag :klemmer:

Skrevet
:vinke: Kattungen

Har du bursdag i morra, eller i dag? Du skjønner jeg har rota bort bursdagslista mi så jeg trenger HJELP.

Ha en fortsatt fin lørdag :klemmer:

Jeg har bursdag den 13, men vi feiret med familien i går. Min far skal tidlig ut å reise førstkommende mandag (16) så det passet bedre å feire søndagen før enn etter. :)

Skrevet

Bursdag på fredag den 13'ende :)

Ikke lenge til bursdag da :hoppe:

Skrevet

Det stemmer at jeg har bursdag fredag den 13 i år TittTitt. Faktisk er tallet 13 lykketallet mitt og fredag er den ukedagen jeg liker best. :nigo:

Her skjer det ikke så mye mer enn at jeg leser til eksamen. Er sliten og lei av det nå, så jeg gleder meg til å bli ferdig. Det positive er at jeg føler jeg har kontroll på pensum. :tommelsmil:

:helen: for alle lykkeønskinger!

Ha en fin kveld alle sammen! :klem:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...