Bahia Skrevet 2. november 2009 #482 Skrevet 2. november 2009 Hei Kattungen. Har du hatt en fin helg? Selv har jeg dratt fra bursdagsselskap til bursdagsselskap i helgen Føler ikke helt at jeg har fått slappet av dessverre. På lørdagskvelden skulle jeg og samboeren kose oss med vin og Trivial Persuit. Jeg fikk nesten ikke til noen spørsmål Trøtt og sliten som jeg var, ble jeg en fryktelig dårlig taper
The Kitten Skrevet 3. november 2009 Forfatter #483 Skrevet 3. november 2009 Jeg hadde en fin helg, selv om jeg ikke gjorde så mye da. Det er dumt du ikke fikk slappet skikkelig av i helgen, Bahai. Men bursdagsselskap er jo alltid koselig. Du er nok ikke alene om å bli en dårlig taper når du er trøtt og sliten. Jeg blir likedan selv. _________________________________________________________________ I dag er det overskyet her. Jeg skal gjøre studiearbeid på dagtid, og i kveld skal jeg på russiskkurs. Jeg har fått min mor til å kjøre og hente meg. Middag i dag blir pizza. Enkelt og godt. Ha en fin dag alle sammen.
Gjest Ulva35 Skrevet 3. november 2009 #484 Skrevet 3. november 2009 Ha en fin dag du også kattungen Vet du vi har snakket om å få oss en ny katt, og denne gangen en kattunge. Kom til å tenke på deg da, og hvis vi velger en kattejente så gjett hva hun skal hete?
The Kitten Skrevet 3. november 2009 Forfatter #485 Skrevet 3. november 2009 Ha en fin dag du også kattungen Vet du vi har snakket om å få oss en ny katt, og denne gangen en kattunge. Kom til å tenke på deg da, og hvis vi velger en kattejente så gjett hva hun skal hete? Så koselig at du tenkte på å få en kattunge. Skal dere kalle henne The Kitten? (Eller bare Kattungen).
TittTitt Skrevet 5. november 2009 #487 Skrevet 5. november 2009 Hei kitten Når får du vite om et andregangs interjuet? Hva er det for noe, har aldri hørt om det jeg.. Håper du får jobben, vis det er den du vil ha Sant det er kaldt her i byen no? Jeg fryser skikkelig hele tiden Men akk for et fint vær! Håper du har det bra. Gleder meg å høre om du får jobben eller ikke.
Gjest Ulva35 Skrevet 5. november 2009 #488 Skrevet 5. november 2009 Så koselig at du tenkte på å få en kattunge. Skal dere kalle henne The Kitten? (Eller bare Kattungen). Egentlig tenkte jeg på det virkelige navnet ditt jeg da. Du har jo et søtt navn synes jeg Katten kan jo ikke hete kattungen alltid, for den vokser jo til. Hadde du blitt fornærmet hvis vi kalte en pusejente det du heter? Er ikke sikkert vi kommer til å skaffe oss en katt da, men vi har veldig lyst. Ha en fin kveld
trulta_ Skrevet 5. november 2009 #489 Skrevet 5. november 2009 Det blir et fint navn til pus! Så koselig at dere skal få pus igjen Ulva! Katter er så skjønne, jeg savner min fortsatt.
The Kitten Skrevet 7. november 2009 Forfatter #490 Skrevet 7. november 2009 (endret) Her er det veldig men elles nyte vi . Vi er inne i den femte uken med nå tror jeg. Dessverre har min datamaskin funnet ut at den skulle ta selvmord. så jeg må låne min far sin når han ikke bruker den. Det blir dessverre ikke så ofte, siden han trenger den i forbindelse med jobb. Derfor blir jeg ikke å se så mye her på kg frem til min er gjenopplivet. Ellers går alt bra med meg. Jeg har ikke hørt noe mer angående andregangsintervjuet. Hvis jeg ikke hører noe i løpet av neste uke, så tar jeg det som et tegn på at det ikke gikk min vei. Kjipt, men det kommer flere sjanser. Ulva: for komplimenten angående navnet mitt. Det passer bra til en katt om jeg får si det selv. I dag har jeg ingen planer, men i morgen kommer min farmor og kanskje min onkel også på bursdagsmiddag. Da skal vi ha kalkun. Ha en fin helg alle sammen! Endret 7. november 2009 av The Kitten
Gjest Ulva35 Skrevet 7. november 2009 #491 Skrevet 7. november 2009 Kattungen Har du bursdag i morra, eller i dag? Du skjønner jeg har rota bort bursdagslista mi så jeg trenger HJELP. Ha en fortsatt fin lørdag
The Kitten Skrevet 9. november 2009 Forfatter #492 Skrevet 9. november 2009 Kattungen Har du bursdag i morra, eller i dag? Du skjønner jeg har rota bort bursdagslista mi så jeg trenger HJELP. Ha en fortsatt fin lørdag Jeg har bursdag den 13, men vi feiret med familien i går. Min far skal tidlig ut å reise førstkommende mandag (16) så det passet bedre å feire søndagen før enn etter.
TittTitt Skrevet 9. november 2009 #493 Skrevet 9. november 2009 Bursdag på fredag den 13'ende Ikke lenge til bursdag da
trulta_ Skrevet 10. november 2009 #494 Skrevet 10. november 2009 Innom for å ønske deg en super dag, Kitten!
Gjest Ulva35 Skrevet 10. november 2009 #495 Skrevet 10. november 2009 Lykke til med eksamenslesinga The Kitten
trulta_ Skrevet 10. november 2009 #496 Skrevet 10. november 2009 Lykke til med dine eksamener, The Kitten!
The Kitten Skrevet 10. november 2009 Forfatter #497 Skrevet 10. november 2009 Det stemmer at jeg har bursdag fredag den 13 i år TittTitt. Faktisk er tallet 13 lykketallet mitt og fredag er den ukedagen jeg liker best. Her skjer det ikke så mye mer enn at jeg leser til eksamen. Er sliten og lei av det nå, så jeg gleder meg til å bli ferdig. Det positive er at jeg føler jeg har kontroll på pensum. for alle lykkeønskinger! Ha en fin kveld alle sammen!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå