The Kitten Skrevet 30. november 2009 Forfatter #561 Del Skrevet 30. november 2009 Er alle trådene stengt nå?? Vi får her da. Nå synes jeg forresten de kunne opphevet flood controlen som kompensasjon. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kristian82 Skrevet 30. november 2009 #562 Del Skrevet 30. november 2009 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
The Kitten Skrevet 30. november 2009 Forfatter #563 Del Skrevet 30. november 2009 The Kitten Så dumt at eksamen ikke gikk som du håpet, men som du sier så kan det jo være at det gikk bedre enn du tror Du gjør iallefall helt rett i å nyte juleferien. Trulta: Alle tråder stengt :klø: Ha en fin dag/kveld Ja, det er uansett ikke noe å gjøre med eksamen nå. Så i desember skal jeg kose meg med førjulsstemning. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
trulta_ Skrevet 30. november 2009 #564 Del Skrevet 30. november 2009 Gikk det bra i dag? Hvorfor ble de stengt da?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
The Kitten Skrevet 30. november 2009 Forfatter #565 Del Skrevet 30. november 2009 Kitten, hvordan har du det for tiden? Trist å høre at du ikke syns eksamen gikk så veldig bra, la oss alle krysse fingrene og håpe at du tar litt feil Det går bra med meg. Jeg har gleder meg til å nyte ferien, se venner igjen og styre på med juleforberedeleser. Hvordan går det med deg? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest WildRider Skrevet 30. november 2009 #566 Del Skrevet 30. november 2009 Forresten, Kitten. Kan du kanskje svare meg på dette her. Ei venninne av meg som bor i Sverige planlegger Bergenferie til sommeren og spurte meg et spørsmål jeg ikke helt vet svaret på, hvor i Bergen ligger parken med de "rosa trærne" og er Ulriken åpen hele året? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kristian82 Skrevet 30. november 2009 #567 Del Skrevet 30. november 2009 (endret) Gikk det bra i dag? Hvorfor ble de stengt da?? Fordi man ikke skulle prate slik på snikk snakk, men på Pm, eller 1 tråd pr.bruker på dagbokforumet. Du er velkommen i min tråd her, min lille rosa dagbok med fløyel på... Endret 30. november 2009 av kristian82 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
The Kitten Skrevet 30. november 2009 Forfatter #568 Del Skrevet 30. november 2009 Forresten, Kitten. Kan du kanskje svare meg på dette her. Ei venninne av meg som bor i Sverige planlegger Bergenferie til sommeren og spurte meg et spørsmål jeg ikke helt vet svaret på, hvor i Bergen ligger parken med de "rosa trærne" og er Ulriken åpen hele året? Ulriksbanen er åpen fra 09.00-21.00 i perioden mai-september. Parken med de "rosa trærne" sier meg lite egentlig. Enten er det Nygårdsparken eller så er de Nordnesparken hun tenker på. Det kan også være området rundt Lille Lunggårdsvann hun mener, men det er ingen park. Hvis hun finner ut hva dne heter kan jeg sikkert være mer behjelpelig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
The Kitten Skrevet 30. november 2009 Forfatter #569 Del Skrevet 30. november 2009 Gikk det bra i dag? Hvorfor ble de stengt da?? Egentlig ikke, men det er også mulig at jeg er for pessimistisk. Jeg får bare vente og se. Har du hatt en fin dag? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kristian82 Skrevet 30. november 2009 #570 Del Skrevet 30. november 2009 Håper det gikk bedre på examen enn du fryker kitten! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
The Kitten Skrevet 30. november 2009 Forfatter #571 Del Skrevet 30. november 2009 Håper det gikk bedre på examen enn du fryker kitten! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
trulta_ Skrevet 30. november 2009 #572 Del Skrevet 30. november 2009 Kanskje jeg også må opprette en dagbok da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
The Kitten Skrevet 30. november 2009 Forfatter #573 Del Skrevet 30. november 2009 Kanskje jeg også må opprette en dagbok da. Det hadde vært supert. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest WildRider Skrevet 30. november 2009 #574 Del Skrevet 30. november 2009 Ulriksbanen er åpen fra 09.00-21.00 i perioden mai-september. Parken med de "rosa trærne" sier meg lite egentlig. Enten er det Nygårdsparken eller så er de Nordnesparken hun tenker på. Det kan også være området rundt Lille Lunggårdsvann hun mener, men det er ingen park. Hvis hun finner ut hva dne heter kan jeg sikkert være mer behjelpelig. Jeg har ikke peiling på hva hun tenker på, men i følge henne var det en dokumentar fra Vestlandet på svensk tv, og der viste de noen trær med rosa kronblader, mange av dem rundt en liten gangvei eller noe. Jeg har ikke vært og sett på dem, men hørtes jo litt interessant ut for meg også. Tusen takk for svar! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
trulta_ Skrevet 30. november 2009 #575 Del Skrevet 30. november 2009 Fordi man ikke skulle prate slik på snikk snakk, men på Pm, eller 1 tråd pr.bruker på dagbokforumet. Du er velkommen i min tråd her, min lille rosa dagbok med fløyel på... Den må jeg prøve å finne. Men da vil jeg se deg i min også Egentlig ikke, men det er også mulig at jeg er for pessimistisk. Jeg får bare vente og se. Har du hatt en fin dag? Min dag har vært grei (frem til jeg fikk se at snikk snakken vår var stengt - HVA MED MÅLET?!?!?!) Har virkelig ikke de som er moderatorer noe annet å finne på :klø: Jaja, jeg bare lurer!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mia83 Skrevet 30. november 2009 #576 Del Skrevet 30. november 2009 (endret) Den må jeg prøve å finne. Men da vil jeg se deg i min også Min dag har vært grei (frem til jeg fikk se at snikk snakken vår var stengt - HVA MED MÅLET?!?!?!) Har virkelig ikke de som er moderatorer noe annet å finne på :klø: Jaja, jeg bare lurer!! Ja jeg mistet lysten til å være her. Som jeg skrev i K sin dagbok føler jeg at vi blir litt motarbeidet.. først The Kitten angående engelsken.. og de trådene vi hadde på snikk-snakk.. vi holdt oss jo bare der! Skjønner ikke at det skal plage så jævla mange. Endret 30. november 2009 av mia83 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pjukset Skrevet 30. november 2009 #577 Del Skrevet 30. november 2009 Jeg skal se på home and away nå! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
trulta_ Skrevet 30. november 2009 #578 Del Skrevet 30. november 2009 Kos deg med Home and away, Pjukset!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mia83 Skrevet 30. november 2009 #579 Del Skrevet 30. november 2009 Håper det gikk bedre enn du tror på eksamen The Kitten! Og tusen takk for den koselige hilsenen på PM! Vi ble veldig glade begge to! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
trulta_ Skrevet 30. november 2009 #580 Del Skrevet 30. november 2009 PM... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå