Gå til innhold

Kjære dagbok

The Kitten

Anbefalte innlegg

Meningen med livet er en ny jakke :sjokk: Hellandussen, hun kan jo ikke ha noe liv spør du meg. Og det andre forslaget :nei:

Hva svarer folk henne på sånne ting da? Kan jo ikke være mange som er enig med henne?

Fælt med marieritt, men egentlig bra du ikke husker noe av det da, og at det ble bedre med en dusj.

Ha en fortsatt fin dag The Kitten :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Meningen med livet er en ny jakke :sjokk: Hellandussen, hun kan jo ikke ha noe liv spør du meg. Og det andre forslaget :nei:

Hva svarer folk henne på sånne ting da? Kan jo ikke være mange som er enig med henne?

Fælt med marieritt, men egentlig bra du ikke husker noe av det da, og at det ble bedre med en dusj.

Ha en fortsatt fin dag The Kitten :klem:

Noen sier hun er søt og tøff som tør å være seg selv. Andre skriver ting som "herregud så dum du er." Det synes jeg også er unødvendig. Greit nok at jeg får lettere :sjokk: over at det går an å skrive slike ting, men jeg holder meg for god til å skrive til henne at hun er dum.

Det blir nok folk av henne også skal du se. :)

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal vi dra på show sammen snart?

Jaaaaaaaaa :jepp:

Hvem er Øyvind i Raske menn da? Vet hvem Calle er, men litt usikker på hva de to andre heter.

Jeg leser i en blogg som er skrevet av en jente i Oslo. Jeg vil ikke si hva hun heter, for det er ikke meningen å henge ut noen. Jeg må bare dele noe med dere andre. Hun skriver at hun har fått ny jakke,og det gjør at hun ser meningen med livet. :dåne:

:skratte:

Må jo bare le av sånt.

Vedkommende har jo ett veldig enkelt liv hvertfall.

Litt artig å lese blogger, jeg følger med ett par, men det er noen jeg kjenner.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jaaaaaaaaa :jepp:

Hvem er Øyvind i Raske menn da? Vet hvem Calle er, men litt usikker på hva de to andre heter.

:skratte:

Må jo bare le av sånt.

Vedkommende har jo ett veldig enkelt liv hvertfall.

Litt artig å lese blogger, jeg følger med ett par, men det er noen jeg kjenner.

Her ser du alle i Raske menn

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:vinke:

:bursdag: til venninnen min som blir 21 år i dag. :hoppe:

:bursdag: til en annen venninne som ble 21 i går. :hoppe:

I dag er det overskyet og litt :regn: her.

Jeg leser gamle forelesningsnotater til eksamen, og har ellers planer om å gå en liten tur, ta :sol: og kanskje gjøre litt :husarbeid:

I kveld skal jeg treffe en venninne og kjøpe :gave: til hun som har bursdag i dag. Så skal vi opp til henne på bursdagfest. :skaal::danser:

Ellers må jeg meddele den triste nyheten om at :mobil: min begynner å synge på siste verset. Jeg trodde den var død i går, men det kvikner visst til sånn innimellom. Min bror har lovet at jeg skal få en gammel telefon av ham når han kommer hjem til jul, for jeg har liten lyst til å kjøpe ny. Jeg forstår meg virkelig ikke på de som kjøper ny telefon hvert eneste år. :klø:

Ha en fin dag alle sammen. :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:vinke: The Kitten

Bra at du holder deg for god til å svare på sånt. Tror ikke det gjør det noe bedre for å si det sånn.

:bursdag: til venninnene dine. Skal dere feire beggeto i dag eller?

Jeg kan heller ikke begripe meg på folk som kjøper ny mobil hvert år. Hvis din er bare et år så må det da være noe galt. En mobil skal vel vare lenger vel?

Kos deg masse i kveld og ha en fin dag :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bra at du holder deg for god til å svare på sånt. Tror ikke det gjør det noe bedre for å si det sånn.

:bursdag: til venninnene dine. Skal dere feire beggeto i dag eller?

Jeg kan heller ikke begripe meg på folk som kjøper ny mobil hvert år. Hvis din er bare et år så må det da være noe galt. En mobil skal vel vare lenger vel?

Kos deg masse i kveld og ha en fin dag :klemmer:

Hei Ulva :)

Vi skal i utgangspunktet bare feire hun som har bursdag i dag. Hun andre kommer også, så det blir nok masse gratulasjoner på henne også. :jepp: Men hun har snakket om at hun heller vil feire litt senere når flere av vennene våre har kommet hjem fra andre byer og det store utland på juleferie. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men hvem er Øyvind på bilde, Kitten?

Han med svart hår eller han med brunt.

Ellers må jeg meddele den triste nyheten om at :mobil: min begynner å synge på siste verset. Jeg trodde den var død i går, men det kvikner visst til sånn innimellom. Min bror har lovet at jeg skal få en gammel telefon av ham når han kommer hjem til jul, for jeg har liten lyst til å kjøpe ny. Jeg forstår meg virkelig ikke på de som kjøper ny telefon hvert eneste år. :klø:

Jeg fatter det heller ikke.

Min er så vanskelig å høre i, det går bra så lenge jeg har høretelefonene, men har jo ikke dem med meg overalt.

Min telefon er fra våren 06, så jeg bytter ikke akkurat hvert år.

Ha en fin lørdagskveld :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I går traff jeg en venninne, og så kjøpte vi bursdags :gave: til hun vi var hos i går. Vi kjøpte to filmer og en bok, men ikke spør meg om tittelen på noen av dem, for det husker jeg ikke. Hun ble veldig glad for det da, og det er jo det viktigste. :)

Det var riktig så koselig i går. Vi var ikke så mange, men det gjorde det hele enda mer koselig synes jeg. Noen har en tendens til å invitere for mange personer slik at det blir litt upersonlig.

Hun holdt besøket i huset til foreldrene (da hun egentlig bor i Kristiansand) og studerer der, og da bare var hjemme denne helgen.

Huset var virkelig nydelig! :dåne:

Jeg fikk hilse på moren, som var veldig hyggelig. Det er koselig når de presenterer seg, for det får en til å føle seg mer :velkommen:

Vi fikk servert en nydelgi hjemmelaget pizza, og vi fikk alt vi ville ha å drikke, da medregnet alkoholholdig drikke også. Akkurat det var litt uventet, for jeg er ikke vant med at studenter gir vekk holder alle gjestene sine med alkoho. Jeg tror jeg var innom det meste som går an å drikke i går. :ol::vin::perebrus: (les champagnebrus) :kaffekopp: med baileys ja, og så vann da. :fnise:

Det var veldig koselig i går. Vi :skravle: masse, og jeg som skulle gå litt tidlig endte opp med å være der til ca kvart ove ett.

Moren tilbød seg å :reise: meg hjem, men sa jeg ikke var nødvendig. Det er bare en halvtime å gå hjem, ok da 40 minutt når jeg har drukket. :ler:

Jeg så faktisk noen som var på sykkeltur da jeg kom hjem i går. Dette var ca klokken 02.00 i natt. :overrasket: Det verste var at de så dumt på meg! Som om det å sykle midt på natten var den mest naturlige ting i hele verden. :dåne:

I dag har jeg vært og svømt. Jeg var kanskje litt vel ambisiøs da jeg sa i går kveld at jeg skulle svømme 2 000 meter, men jeg svømte 1 500, så jeg synes jeg var ganske sprek. :nigo:

Ellers har jeg lest til eksamen. Det var ikke noe gøy. :filer: I tillegg har jeg bakt trultas tøffe sjokoladekake.

Apropo deg Trulta: Øyvind er han helt til venste på bildet. I den linken jeg la ved kom du opprinnelig til en side hvor navnene sto under bildet, men jeg så at det ikke gikk lenger.

Jeg håper alle har hatt en fin dag/kveld. :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:vinke: kattungen

Høres ut som du har hatt en alle tiders kveld :) Enig med deg i at det er koseligere med litt mindre folk enn en hel haug.

Synes som deg at det er rarere å være ute på sykkeltur om natta enn å gå :jepp:

Flinke deg som både baker og svømmer(og så langt) dagen der på :tommelsmil:

Ha en fin søndag :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg leser i en blogg som er skrevet av en jente i Oslo. Jeg vil ikke si hva hun heter, for det er ikke meningen å henge ut noen. Jeg må bare dele noe med dere andre. Hun skriver at hun har fått ny jakke,og det gjør at hun ser meningen med livet. :dåne:

Tenk om livet hadde vært så enkelt for oss alle. Det hadde vært herlig! Før var jeg for at alle måtte få skrive om hva de ville på bloggene sine, så lenge de ikke skrev noe støtende om andre eller la ut privat informasjon som f.eks adressen sin. Nå er jeg veldig i tvil. Denne jenten har nemlig også skrevet at for å utrydde hiv/aids bør man teste alle mennesker, og plassere de som har hiv/aids på en side av jorden og de friske på den andre siden av jorden. :lete:

Ja, det kommer mange gullkorn fra den bloggen ;)

Hvordan har dagen din vært, TK?

I dag kommer det en takstmann hjem til oss for vi har litt problemer med ventilasjonen. Kjøkkenvifta blåser matlukten inn på badet og vifta på badet blåser fuktigheten inn på soverommet vårt. Merkelige greier. Må få fikset opp i det før hele leiligheten blir fuktskadet.

Tenkte kanskje jeg skulle få vasket vinduene til jul i dag også og lage julevindu :nigo: Må se om jeg kommer meg så langt :ler: Tenkte jeg skulle få strikket ferdig luen min i dag også, for nå har vinteren kommet til Trondheim. Det har enda ikke kommet snø, men det er fryktelig kaldt og det ligger et lag med frost på veien.

Hva er det som skjer med snikk-snakk forresten? :klø:

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bahia: Jeg har hatt eksamen i dag, så min dag har ikke vært den beste. Det gikk dessverre ikke så bra som jeg hadde ventet på eksamen, men men. Det er lite å gjøre med det nå. Dessuten kan det jo være at jeg er for pessimistisk også.

Nå skal jeg imidlertid legge det bak meg, og nyte at jeg har juleferie. :nigo: Foreløpig feirer jeg det med en kopp :kaffekopp::sjokolade:.

En kjøkkenvifte som blåser luften der den selv vil ja. Det høres ikke bra ut. Lite kult å komme ut av dusjen og lukte mat. :fnise:

Vet du noe om når det blir fikset? Og blir det dyrt for dere, eller går det under noen form for garanti?

Vinteren har kommet til Bergen også. Heldigvis er betyr det her strålende :sol: men det er :fryser: ute.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så dumt at eksamen ikke gikk som du håpet, men som du sier så kan det jo være at det gikk bedre enn du tror :Nikke:

Du gjør iallefall helt rett i å nyte juleferien.

Trulta: Alle tråder stengt :klø:

Ha en fin dag/kveld :nisselue:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest WildRider

:hallo: Kitten, hvordan har du det for tiden?

Trist å høre at du ikke syns eksamen gikk så veldig bra, la oss alle krysse fingrene og håpe at du tar litt feil :)

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...