trulta_ Skrevet 29. mars 2010 #4581 Del Skrevet 29. mars 2010 Kanskje. Det er store forhold her vettu Men det er jo kjedelig da, jeg kunne tenkt meg til IKEA jeg. Tror dem har bilder. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mia83 Skrevet 29. mars 2010 #4582 Del Skrevet 29. mars 2010 Høres skummelt ut... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
trulta_ Skrevet 29. mars 2010 #4583 Del Skrevet 29. mars 2010 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mia83 Skrevet 29. mars 2010 #4584 Del Skrevet 29. mars 2010 Jeg har kjøpt meg bindetui!! Er det det samme som deg tro? Det er svart og ser ut som om det er inndelt i ruter. Med en liten sløyfe på. skjønte ikke bæret av det.. Han syntes visst ikke det var så fancy som jeg skulle ha det til.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
trulta_ Skrevet 29. mars 2010 #4585 Del Skrevet 29. mars 2010 (endret) Så bra, dvs at mange andre heller ikke skjønner hva det er. På baksiden av min står det xpression No.2 Jeg brant meg på stekepanna, vannet er så varmt. Endret 29. mars 2010 av trulta_ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mia83 Skrevet 29. mars 2010 #4586 Del Skrevet 29. mars 2010 Så bra, dvs at mange andre heller ikke skjønner hva det er. På baksiden av min står det xpression No.2 Jeg brant meg på stekepanna, vannet er så varmt. Jeg skal ha min i toalettmappa når jeg skal på reise iallefall. Kjekt å alltid ha et bind på lur. Det står xpression No. 4 på min.. nå må jeg inn på Libresse-sidene og sjekke hvilken du har kjøpt. Ble nysgjerrig nå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mia83 Skrevet 29. mars 2010 #4587 Del Skrevet 29. mars 2010 Jeg finner ikke bindetuiene, og ikke det überkuule tampongetuiet heller! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
trulta_ Skrevet 29. mars 2010 #4588 Del Skrevet 29. mars 2010 Jeg fant heller ikke bilde av disse, bakgrunnsfargen er kvit, og så er det ei stor sløyfe foran, tror den var i sølv, og bakpå er den lilla. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mia83 Skrevet 29. mars 2010 #4589 Del Skrevet 29. mars 2010 Jeg fant heller ikke bilde av disse, bakgrunnsfargen er kvit, og så er det ei stor sløyfe foran, tror den var i sølv, og bakpå er den lilla. OK. Kan ikke huske den. Jeg synes den jeg kjøpte var stiligst! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pjukset Skrevet 29. mars 2010 #4590 Del Skrevet 29. mars 2010 Hei hei alle sammen. Ønsker alle dere skjønne vesen en god påske, håper alle har det bra! Jeg har det bare fint, bare hatt en del pctrøbbel, så derfor lite på KG Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mia83 Skrevet 29. mars 2010 #4591 Del Skrevet 29. mars 2010 Hei hei alle sammen. Ønsker alle dere skjønne vesen en god påske, håper alle har det bra! Jeg har det bare fint, bare hatt en del pctrøbbel, så derfor lite på KG Hei Pjuks! Så koselig å se deg her igjen! Her er det bare bra, selv om jeg skal jobbe fra i morgen og til og med søndag. Blir en rolig hjemmepåske, men det er trivelig det også Så fint at du også har det bra! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
trulta_ Skrevet 29. mars 2010 #4592 Del Skrevet 29. mars 2010 Jeg lurer på om jeg skal legge meg snart. Samme tid som når jeg skal på jobb, men jeg skal jo på shopping i morgen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*appifany* Skrevet 30. mars 2010 #4593 Del Skrevet 30. mars 2010 Jeg er enda våken, men nå har jeg planer om å legge meg! Så koselig det var å se deg igjen , Pjuks! Kjøpt deg bil?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TittTitt Skrevet 30. mars 2010 #4594 Del Skrevet 30. mars 2010 Hehe, dere er no søte. Tror det ville gått kjempe fint å møttes in real Jeg har fri idag, og det er så deilig Skal jobbe hele påsken, men det blir bra betalt. Imorgen etter kl 12, er det helligdags tillegg. Det er bare 3, timer, men i utbetalng tilsvarer det nesten en hel arbeidsdag. Så skal jeg jobbe tidlig torsdag, fredag, lørdag og søndag. Gruer meg litt, blir mye jobbing, men jeg får tenke at det er gooodt betalt Kan jeg kjøpe meg noe fint. Har tenkt å kjøpe meg gode hudpleie produkter, som ikke inneholder stoffer sm er kreftfremkallende osv. Skal begynne å bruke slike "naturlige" ting som ikke er tilført masse dritt. Kansje det er litt dyrere, men det er verdt det Håper dere har det bra Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
The Kitten Skrevet 30. mars 2010 Forfatter #4595 Del Skrevet 30. mars 2010 til min far som fyller år i dag. Blir feiring med og senere i dag. Jeg har vært på avslutning for sjefen min i dag, og gjort et par ærend i byen. Skulle poste kortene deres også, men glemte å ta dem med meg. Er godt mulig dere får de etter påske, men det får nå bare gå bra. De kommer når de kommer. Har forresten fått min første lønning fra jobben. Fikk 3 000 mer enn jeg trodde, så ble veldig positivt overrasket. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ulva35 Skrevet 30. mars 2010 #4596 Del Skrevet 30. mars 2010 The Kitten til din far Så bra med 3000 ekstra Ha en superfin dag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pjukset Skrevet 30. mars 2010 #4597 Del Skrevet 30. mars 2010 Hei hei Kitten, så gøy med mer penger enn forventet! Går det bra med deg ellers, med samtaler og sånt? Piffy: nei har ikke kjøpt bil, men jeg har begynt prøvekjøringen. Så langt leder bmw1 og peugeot308. Lurer litt på om en nyere Polo er noe jeg også burde prøve Jeg skal ihvertfall ikke ha Golf eller Audi, så langt har jeg konkludert Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
trulta_ Skrevet 30. mars 2010 #4598 Del Skrevet 30. mars 2010 (endret) Jeg blir hentet om 40 minutter. Kitten, jeg så på noen påskekort i dag, men dem var jo ikke fine. Og så kjøpte jeg meg kasseroller (bursdagsgave til meg selv fra bestemor) og da ble det litt tungt, så da gikk jeg til bilen. Kanskje jeg heller kan sende vårkort?!? Endret 30. mars 2010 av trulta_ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TittTitt Skrevet 30. mars 2010 #4599 Del Skrevet 30. mars 2010 Vårkort er koselig og da:) No svarer jeg på hurtigsvar, må bare teste det ut. Vi kan jo gjøre mye her? Hva er forskjell på hurtigsvar og annet svar? Her er alle smilyene, man kan endre skrifttype, størrelse, farge, legge til linker osv. :klø: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
The Kitten Skrevet 30. mars 2010 Forfatter #4600 Del Skrevet 30. mars 2010 Hei hei Kitten, så gøy med mer penger enn forventet! Går det bra med deg ellers, med samtaler og sånt? Piffy: nei har ikke kjøpt bil, men jeg har begynt prøvekjøringen. Så langt leder bmw1 og peugeot308. Lurer litt på om en nyere Polo er noe jeg også burde prøve Jeg skal ihvertfall ikke ha Golf eller Audi, så langt har jeg konkludert Hei Ja, det går bra med meg. Har lært meg noen forsvarsmekanismer mot overgriper hvis noe skulle skje igjen. Målet er jo at det ikke skal skje, men nå er jeg ikke beskymret for det, for jeg vet hva jeg skal gjøre. Har det mye bedre med meg selv for tiden. Har mer tro på meg selv og mine egne evner enn jeg hadde tidligere. Før kastet jeg vekk masse tid på å ønske at jeg var penere, smartere eller rett og slett bare bedre. Nå tenker jeg at til tross for alle mine feil og mangler har jeg familie og venner som er glad i meg og ønsker å tilbringe tid meg med, så da kan jeg ikke være så ille. Så spennende med prøvekjøring. Du må holde oss oppdatert på hva du synes om de. Jeg kjørte den nye bilen til pappa i går. Den er større enn de jeg har kjørt tidligere, og jeg følte jeg tok opp hele veien. Er glad min bror var med meg til å forsikre meg om at jeg ikke gjorde det. Har du planer for påsken? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå