Gå til innhold

Kjære dagbok

The Kitten

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

:vinke:

Her var det iiv. :danser:

Trulta: Kos deg i bursdag. Er det min farmor du skal til? Hun har bursdag i dag, men hun er på Kypros da. :jepp:

Teriyaki: Det er kjempedeilig med fri. Du kan glede deg. :) Har du planer for fridagene? Jeg skal bare slappe av og nyte det.

Appifany: Jeg har kvikklunch. :sikle:

Ja, gleder meg masse! Vet ikke helt hva som er planene. Skal i alle fall få gårr masse på ski! Kanskje tar vi en dagstur til Saltfjellet på hytta til pappa for å gå på ski med dem, også blir vi vel sikkert å ta et par dager på hytta til R. :) Vet egentlig ikke helt. Men ja, skal bare kooose meg. Deilig kombinasjon av sløving, trening, skigåing og god mat! Kan det bli bedre. :)

Jeg har også kvikklunch! Men det er sånn med litt havsalt i da, men. Egentlig vil jeg heller ha potetgull, så jeg har bare spist fire ruter, men det var egentlig nok. Prøver å kutte litt ned på gotterspisingen i helgene. Spiser kanskje litt for mye.

Er det påskevær hos dere da? Her er det flott skiføre og nydelig påskesol som varmer godt! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja, gleder meg masse! Vet ikke helt hva som er planene. Skal i alle fall få gårr masse på ski! Kanskje tar vi en dagstur til Saltfjellet på hytta til pappa for å gå på ski med dem, også blir vi vel sikkert å ta et par dager på hytta til R. :) Vet egentlig ikke helt. Men ja, skal bare kooose meg. Deilig kombinasjon av sløving, trening, skigåing og god mat! Kan det bli bedre. :)

Jeg har også kvikklunch! Men det er sånn med litt havsalt i da, men. Egentlig vil jeg heller ha potetgull, så jeg har bare spist fire ruter, men det var egentlig nok. Prøver å kutte litt ned på gotterspisingen i helgene. Spiser kanskje litt for mye.

Er det påskevær hos dere da? Her er det flott skiføre og nydelig påskesol som varmer godt! :)

Den med havsalt har jeg ikke smakt, men innbiller meg at den er farlig god. :jepp:

Vi har ikke påskevær i det hele tatt. :snurt: Etter været å dømme skulle man tro det var høst, og ikke påske. Men det blir nok en fin påske likevel. :jepp:

I dag fikk jeg påskeegg av en venninne, med masse goderi. :sikle:

I morgen skal jeg gå lang fjelltur med en annen venninne. Her er det ikke :snø: så vi får ikke gått på ski da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:jepp: Det var kjempekoselig. Har du hatt en bra dag?

Jeg har skrevet kort til deg nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så koselig! Gleder meg til å få kort! :hoppe:

Jeg har hatt en bra dag etter forholdene (ganske så halsvondt). Hva med deg? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har nå kjøpt meg sånn bind etui, lurer på om vi snakket om dette i Mia sin dagbok kanskje :klø:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har nå kjøpt meg sånn bind etui, lurer på om vi snakket om dette i Mia sin dagbok kanskje :klø:

Kuult! Hva slags farge er det på det? Jeg så at de hadde det på Kiwi, men ikke det etuiet jeg ville ha.. :sur: Ikke som jeg så iallefall. Kunne jo ikke begynne å plukke ut alle bindpakkene heller.. :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det med sløyfe på, mener det var ett annet ett jeg syns var finere på den mailen jeg fikk.

Hvilket har du lyst på?

Jeg syns du neste gang skal grave, og sjekke alle sammen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:vinke:

I dag har jeg gått fjelltur. :hoppe: Gikk en rute jeg ikke har gått siden jeg gikk på videregående. Det var veldig fint, og godt å komme seg litt i fjellet og naturen. :jepp:

Egentlig var planen å gå sammen med en venninne, men hun var ikke helt i form og ville bli hjemme.

Vivandre: Her er det ikke :sol: bare :regn: så kan nok ikke sende noe til deg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det med sløyfe på, mener det var ett annet ett jeg syns var finere på den mailen jeg fikk.

Hvilket har du lyst på?

Jeg syns du neste gang skal grave, og sjekke alle sammen :)

Jeg har også lyst på det med sløyfe på. Det som er svart og hvitt. Jeg har et annet et fra før av, men det er ikke så kuult..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...