Gå til innhold

Kjære dagbok

The Kitten

Anbefalte innlegg

Men jeg er jo ikke lav heller.

Det som er rart er at jeg var så høy når jeg var lita, var et hode høyere enn de andre jentene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Men jeg er jo ikke lav heller.

Det som er rart er at jeg var så høy når jeg var lita, var et hode høyere enn de andre jentene.

Kanskje du vokste tidlig da? Jeg har egentlig alltid vært lav.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var den høyeste jenten de siste månedene på barneskolen. Så vokste alle andre i løpet av sommerferien. :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var den høyeste jenten de siste månedene på barneskolen. Så vokste alle andre i løpet av sommerferien. :fnise:

;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:hallo:

I dag har jeg :trene: på ellipsemaskin i 30 min, og på romaskin i 20 min. Skal bygge muskler i overkroppen, siden det er den kroppsdelen jeg er svakest i. Fikk beskjed av instruktøren som utførte helsesjekken på meg at jeg må være nøye med å inkludere fett i kostholdet hvis jeg skal bygge muskler, for jeg har ikke nok underhudsfett å ta av.

Har ikke unngått fett tidligere, men er ikke så glad i veldig fet mat egentlig. Så nå skal jeg sørge for å få i meg nøtter og avocado jevnlig. :jepp:

Får se på dette som en kjempegod grunn til å :spise: masse god påskemat. :sikle:

I ettermiddag skal jeg på jobb. Begynner ikke før klokken 16, og skal bare jobbe i tre timer. Lenge nok det når det absolutt ikke frister å forlate huset igjen. Vel, vel det er alltid kjekt når jeg kommer i gang. :jepp:

Gleder meg masse til Pandoras eske på Paradise Hotel i kveld. :jepp: Da skal jeg kose meg med en :kaffekopp: (les te).

Ha en fin dag alle sammen. :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ulva35

:vinke: kattungen

Lenge siden jeg har vært innom og har ikke lest meg opp her, men ville bare legge igjen en hilsen og en :hug:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så flink du er The Kitten. :)

Jeg lurer på hvordan jeg er i forhold til det der...Er forøvrig 174 cm og 67 kg (sist jeg sjekket), og har mye muskler i lår og sånt. Men er nok overkroppen jeg også er svakest i. Tror ikke mitt senter har en sånn helsesjekk..Hvis den har det, så har jeg lyst til å ta det. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så flink du er The Kitten. :)

Jeg lurer på hvordan jeg er i forhold til det der...Er forøvrig 174 cm og 67 kg (sist jeg sjekket), og har mye muskler i lår og sånt. Men er nok overkroppen jeg også er svakest i. Tror ikke mitt senter har en sånn helsesjekk..Hvis den har det, så har jeg lyst til å ta det. :)

:helen:

Du burde ta den hvis du har mulighet. Det er greit å vite hvordan man ligger an i forhold til muskler, men også i forhold til hvor mye mineraler og proteiner man har i kroppen. :Nikke:

Endret av The Kitten
Lenke til kommentar
Del på andre sider

:vinke: kattungen

Lenge siden jeg har vært innom og har ikke lest meg opp her, men ville bare legge igjen en hilsen og en :hug:

Hei Ulva :)

:hug: tilbake

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:vinke: Mia :)

Så bra du hadde det fint på jobb. :jepp:

Jeg hadde det også fint, men jeg må fortelle om en episode:

En dame handlet masse vare, og noe skulle jeg endre prisen på. Dette må av-og-til gjøres manuelt, så det tar litt tid. Så ble ikke kortet hennes godkjent da hun skulle betale. Da tok hun noen tilfeldige varer og ba meg ta de vekk. Det vil si at jeg må lete etter de spesifikke varene på kvitteringen på skjermen.

Jeg sa til henne at jeg helle kansellerte kvitteringen, så fikk hun komme med de varene hun skulle ha. Istedenfor å gjøre det begynte hun å ringe sin mann for å få ham til å overføre penger til henne. Som om det skjer på sekundet... :klaske:

Til slutt ble hun ene kollegaen min så utålmodig at hun tok alle varene hennes i en kurv og sa: Du er velkommen tilbake når du har penger å handle for. :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:vinke:

I dag har jeg vært kjempeflink. :jepp:

Jeg har :trene: i en time (les jogget).

Har gjort masse :husarbeid: så nå er det nesten klart til påske. Har også laget påskeegg til et par venninner. Skal treffe hun ene i morgen og gi egget til henne da. Forhåpentligvis blir det tid til en :kaffekopp: og litt :skravle: også, men jeg har ikke så god tid i morgen for jeg skal på jobb.

Nå venter jeg på at dagens første :kaffekopp: skal bli ferdig, slik at jeg kan nyte den. :sikle:

Middag i dag blir fajitas :spise:.

Forresten: Pappa hadde jo med kinesisk :sjokolade: til meg etter å ha vært i Kina. Tror dere ikke han har spist den opp selv? :snurt: Når det kommer til :sjokolade: er han verre enn en kvinne! Ligger det foran ham, så må han ha.

I tillegg har min bror klart å bli sodiumforgiftet. Det skjer når man spiser for mye salt og drikker for lite vann. Er ikke sikker på hvor store mengder som må til, men tror det er snakk om ganske store doser. Det går bra med ham da! :opplyser:

Har alle hatt en fin dag? :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Forresten, Trulta: Ja, jeg tror det. For man bruker jo bena og armene i mye større grad enn overkroppen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er sulten og lei :(

Ble mer sulten når du skrev hva du skulle ha til middag.

Så bra at det går bra med din bror, aldri hørt om sånn forgiftning før.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er sulten og lei :(

Ble mer sulten når du skrev hva du skulle ha til middag.

Så bra at det går bra med din bror, aldri hørt om sånn forgiftning før.

Unnskyld! Det var ikke meningen å gjøre deg sulten. Vil du ha en fajitas?

Det var visstnok skummelt, han besvimte etter et middagsbesøk hos venner! Tror legene ble litt oppgitt over ham. Han :smoke: og så har han et tonn med salt på maten for at den skal smake noe. Tanken om at han har bedøvet smaksløkene sine har nok ikke streifet ham. :klaske: Nei, nå er jeg usympatisk her, men han er typen som lukker ørene for råd, og bare lærer ved å gå på en smell.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hmm, kanskje jeg også er i faresonen :klø:

Jeg salter ikke maten så mye, tror jeg.

Drikker du vann?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...