Gå til innhold

Kjære dagbok

The Kitten

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

:vinke:

Gratulerer med dagen jenter. :roser:

I går ettermiddag reiste mine foreldre til London, hvor de skal være til onsdag kveld. Min far skal på konferanse med jobben, og mamma bestemte seg for å bli med slik at hun kan :shoppe: og så skal de besøke min bror også.

Tok fransk manikyr i går kveld. Neglene mine ble riktig så pene om jeg får si det selv. Kuret også håret mitt med balsam. Hadde balsamen i håret i nesten to timer, så i dag er det silkemyk. :nigo:

Været her er grått med litt :regn: innimellom. Leste i avisen at det skal komme :snø: til helgen igjen, men jeg har litt vanskeligheter for å tro det stemmer.

Har ikke gjort så mye i dag. Har jogget og gjort litt :husarbeid:

Nå drikker jeg fruktte og tenker på om jeg skal gå en tur i ettermiddag. Tror jeg gjør det om været ikke er så alt for ille. Av og til er det et slit å komme seg ut, men jo tøffere det er å komme seg ut på tur dess deiligere er det å ha gått den. :jepp: Så skal jeg hjem og lage meg nachopizza til middag. :sikle:

Ellers har jeg planer om å lese ferdig boken jeg fikk i julegave og bare slappe av og kose meg masse i kveld. :jepp:

Har dere det bra alle sammen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hørtes ut som en fin dag :jepp: Her har dagen bestått i jobb, jobb og atter jobb! Denne uken kommer til å bli suuuperhektisk, men sånn er det vel bare noen ganger :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer med dagen ja! :) hehe..

Høres ut som en fin dag, The Kitten! Akkurat sånn som det der liker jeg å tilbringe søndager, hvor jeg kan gjør akkurat hva jeg vil!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er mer våken i dag, enn det jeg var i går på samme tid. Men det har kanskje noe med at jeg har helg fom i dag kl 15.35 :nigo:

Hyggelig at du var å tittet innom dagboken min, kitten! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg må jobbe overtid i morgen :sukk:

Jeg kom ikke på noen fin unnskyldning å bruke heller, der ble jeg litt skuffet over meg selv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kom ikke på noen fin unnskyldning å bruke heller, der ble jeg litt skuffet over meg selv.

Uff, kjip den der.. Og du har sikkert kommet på tonnevis med unnskyldninger i etterkant ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det pleier å være sånn! Man burde alltid ha ei unnskyldning i bakhodet. En universal en, som man kan bruke i mange forskjellige situasjoner. :opplyser: Si i fra når du kommer på en!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:vinke:

Nå har jeg nettopp kommet hjem fra jobb. Så nå skal jeg straks nyte en kopp fruktte. :jepp:

Var ganske kjekt på jobb i dag. Vi oppdaget en butikktyv og det var spennende. Hun påsto at hun skulle bytte noe, men da var det litt rart at det var alarm på. :klø:

Pappa reiste til Kina i dag morges, så min mor og jeg er alene i litt over to uker. Han kommer hjem dagen før bursdagen sin, og jeg aner ikke hva jeg skal kjøpe til ham. Noen forslag?

Han har alt av klær, sportsutstyr, sko, hobbyting, cognac og annen alkohol, sjokolade + + +. :lete:

I morgen skal jeg drikke :kaffekopp: og :skravle: med en venninne. Det blir kjekt. :jepp:

Ha en fin helg alle sammen. :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trøsten er at du får bra betalt :nigo: Jeg skal også jobbe i morgen hvis det er noen trøst.. fra 14.45-22.15

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han har alt av klær, sportsutstyr, sko, hobbyting, cognac og annen alkohol, sjokolade + + +. :lete:

Hva med ei bok, en film eller en cd?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...