Pjukset Skrevet 27. januar 2010 #3701 Del Skrevet 27. januar 2010 Mine 3 positive ting i dag: 1. Mamma syns at boka hu fikk av meg til jul var den beste boka hun noensinne hadde lest (og hun har sikkert lest 5000 bøker) 2. Det har vært i hele dag 3. Jeg er glad i meg selv og tar avgjørelser deretter God natt, skjønne skapninger! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
The Kitten Skrevet 28. januar 2010 Forfatter #3702 Del Skrevet 28. januar 2010 I går var jeg på kafé med en venninne som jeg ikke hadde sett på lenge. Vi og koste oss, men sant å si så var det litt kjedelig. Vi har dessverre glidd fra hverandre. Det er synd, men det er slikt som skjer. Mine tre positive ting fra i går: 1. Håret ble nydelig etter hårkur 2. Jeg traff venninnen min 3. Jeg spiste meg god og mett på god mat _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ Jeg skjønner også hva Bahia tenker på. X for at straffen blir som fortjent. Hva er gelenegler? :klø: _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ Da jeg våknet i dag :snø: det. Til nå har jeg jogget ( for meg selv) jeg har gjort (vasket badet og ryddet kjøkkenet) og jeg har lest to kapitler i mediekunnskap. Jeg begynte på ny bok i går. "Dødskammeret" av John Grisham. Den er i to bind, og jeg regner med å bli ferdig med det første bindet i dag. Den er ganske bra. Hva skal dere i dag da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kim_84 Skrevet 28. januar 2010 #3703 Del Skrevet 28. januar 2010 hello gamle kjente :D Jeg føler for å skryte litt av meg selv denne gangen. Dere har hørt med spille piano tidligere, og i går fikk jeg rota meg til å kjøpe kabel, så lyden ble perfekt. Har også fått meg nytt el-piano siden den gang. Såå, her skal dere få et klipp: Blir superglad om noen legger inn en kommentar også ) Hvordan går det med dere? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
The Kitten Skrevet 28. januar 2010 Forfatter #3704 Del Skrevet 28. januar 2010 hello gamle kjente :D Jeg føler for å skryte litt av meg selv denne gangen. Dere har hørt med spille piano tidligere, og i går fikk jeg rota meg til å kjøpe kabel, så lyden ble perfekt. Har også fått meg nytt el-piano siden den gang. Såå, her skal dere få et klipp: Blir superglad om noen legger inn en kommentar også ) Hvordan går det med dere? så flink du er. Med meg går det bra. Går det bra med deg? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 28. januar 2010 #3705 Del Skrevet 28. januar 2010 Dødskammeret er vel den eneste (tror jeg...) Grisham boka jeg ikke har lest. Liker bøkene hans utrolig godt. "Testamentet" er vel en av de beste han har, tror jeg. Vanskelig for å bestemme meg, skjønner du. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kim_84 Skrevet 28. januar 2010 #3706 Del Skrevet 28. januar 2010 så flink du er. Med meg går det bra. Går det bra med deg? Takk Ja, er litt syk om dagen, men ellers toppers Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pjukset Skrevet 28. januar 2010 #3707 Del Skrevet 28. januar 2010 Takk Ja, er litt syk om dagen, men ellers toppers God bedring til snørrungen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
The Kitten Skrevet 28. januar 2010 Forfatter #3708 Del Skrevet 28. januar 2010 Takk Ja, er litt syk om dagen, men ellers toppers God bedring. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
The Kitten Skrevet 28. januar 2010 Forfatter #3709 Del Skrevet 28. januar 2010 Dødskammeret er vel den eneste (tror jeg...) Grisham boka jeg ikke har lest. Liker bøkene hans utrolig godt. "Testamentet" er vel en av de beste han har, tror jeg. Vanskelig for å bestemme meg, skjønner du. Det er den første boken av ham jeg leser. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*appifany* Skrevet 28. januar 2010 #3710 Del Skrevet 28. januar 2010 (endret) hello gamle kjente :D Jeg føler for å skryte litt av meg selv denne gangen. Dere har hørt med spille piano tidligere, og i går fikk jeg rota meg til å kjøpe kabel, så lyden ble perfekt. Har også fått meg nytt el-piano siden den gang. Såå, her skal dere få et klipp: Blir superglad om noen legger inn en kommentar også ) Hvordan går det med dere? Du er så flink, blir like betatt hver gang! Mer! Mer! Jeg er og syk, så vi kan være syk sammen. Hva er det som feiler deg? PS. Har lagt igjen kommentar Endret 28. januar 2010 av *appifany* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
The Kitten Skrevet 28. januar 2010 Forfatter #3711 Del Skrevet 28. januar 2010 Du er så flink, blir like betatt hver gang! Mer! Mer! Jeg er og syk, så vi kan være syk sammen. Hva er det som feiler deg? PS. Har lagt igjen kommentar God bedring til deg også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*appifany* Skrevet 28. januar 2010 #3712 Del Skrevet 28. januar 2010 Kitten ! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
The Kitten Skrevet 28. januar 2010 Forfatter #3713 Del Skrevet 28. januar 2010 Dagens tre positive ting 1 Jeg våknet til :snø: 2 Jeg gledet min mor med å vaske badet 3 Jeg leser en god bok Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kim_84 Skrevet 28. januar 2010 #3714 Del Skrevet 28. januar 2010 Du er så flink, blir like betatt hver gang! Mer! Mer! Jeg er og syk, så vi kan være syk sammen. Hva er det som feiler deg? PS. Har lagt igjen kommentar Hehe, takk Ahh, så det var du som hadde kommetert ja, hyggelig Feber, snørrete, vond hals. Men er på bedringens vei nå. God bedring til oss begge Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*appifany* Skrevet 28. januar 2010 #3715 Del Skrevet 28. januar 2010 God bedring til oss begge. Jeg må på jobb i morgen uansett hva, så satser på at jeg er i ok form. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kim_84 Skrevet 28. januar 2010 #3716 Del Skrevet 28. januar 2010 God bedring til oss begge. Jeg må på jobb i morgen uansett hva, så satser på at jeg er i ok form. Jeg skal på jobb i morgen selv. Kan bli hardt, men.. det får bare gå Jeg skal forresten se om jeg får spilt inn noen andre sanger i helga. Noen ønsker? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*appifany* Skrevet 28. januar 2010 #3717 Del Skrevet 28. januar 2010 Oh, den samme som sist seff. Og bare gi meg litt tid, så skal jeg komme på flere alternativ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kim_84 Skrevet 28. januar 2010 #3718 Del Skrevet 28. januar 2010 apologize? Bare å rope ut Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bahia Skrevet 28. januar 2010 #3719 Del Skrevet 28. januar 2010 Hva er gelenegler? :klø: Gelenegler er slike type negler Synd du og venninnen din har vokst fra hverandre, men slikt skjer dessverre Det er ikke så morro når man innser at man ikke har like mye til felles lenger. I morgen skal jeg og lillegutt ha hjemmedag Det blir koselig Barnehagen er stengt i morgen, så da må jeg holde meg hjemme også Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*appifany* Skrevet 28. januar 2010 #3720 Del Skrevet 28. januar 2010 apologize? Bare å rope ut Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå