Gå til innhold

Kjære dagbok

Fremhevede innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet
God helg allesammen!

I like måte :)

Skrevet
Gratulerer med jobb, Kitten! Dette var gledelige nyheter altså :strix:

:helen:

Skrevet
Han fikk filmen til jul, og siden da har han sikkert sett den annenhver dag :ler:

Du er kjempeflink som ikke har spist sukker :jepp: Jeg er stolt av deg :klemmer:

I dag blir det nok tidligi seng, men i morgen kommer et vennepar på tapas og vin :jepp: Jeg håper det blir en koselig kveld :nigo:

:fnise: Da skjønner jeg at du begynner å bli litt lei. Håper dere koste dere iallfall. :jepp:

:helen: for det!

Så koselig med vennebesøk. :) Jeg skal ingenting, men det er litt godt det også. :Nikke:

Skrevet
Har du det bra i dag?

Jeg har det veldig bra i dag. :bolledeig:

Har du hatt en fin dag?

Mine tre positive ting er:

1 Jeg har fått meg ny jobb

2 Jeg bor i et trygt og godt land

3 Jeg har god helse

Skrevet
Jeg har det veldig bra i dag. :bolledeig:

Har du hatt en fin dag?

1 Jeg har fått meg ny jobb

2 Jeg bor i et trygt og godt land

3 Jeg har god helse

Så bra! Jada, jeg har det fint vettu.

1 Jeg har handlet mat

2 Naboen hadde brøytet rundt bilen min

3 Jeg har hatt hyggelig samtale med en gammel klassekamerat

Skrevet

Jeg er glad for at du har hatt en bra dag. :)

Nå skal jeg se på "Etter katastrofen" og så skal jeg legge meg. Håper du sover godt. :natti:

Skrevet

God helg alle sammen!!!

Jeg har og 3 gode ting i dag:

1. Jeg er nødt til å ha verdens skjønneste katter

2. Har vært hos en venninne å sett en film og :skravle: i kveld

3. Fikk gjort unna alt jeg skulle på jobb i dag, så kunne ta helg med ren samvittighet :nigo:

Skrevet
:helen: for det, MarianneE
Skrevet
God helg alle sammen!!!

Jeg har og 3 gode ting i dag:

1. Jeg er nødt til å ha verdens skjønneste katter

2. Har vært hos en venninne å sett en film og :skravle: i kveld

3. Fikk gjort unna alt jeg skulle på jobb i dag, så kunne ta helg med ren samvittighet :nigo:

Så herlig! :hoppe:

Skrevet

Jeg blir i godt humør av å lese de positive tingene deres. :bolledeig:

Skrevet

Er det ikke mye bedre å fokusere på de positive tingene enn å bare trampe i det som er negativt? :hoppe: :hoppe:

Skrevet
Er det ikke mye bedre å fokusere på de positive tingene enn å bare trampe i det som er negativt? :hoppe: :hoppe:

Jo, det er mye bedre. Av og til må man imidlertid fokusere litt på det negative også for å komme seg gjennom det. Med det mener jeg store negative ting som må bearbeides, ikke ting som at "de sendte mye reklame i fjernsynet og det var litt kjipt."

Skrevet
Jo, det er mye bedre. Av og til må man imidlertid fokusere litt på det negative også for å komme seg gjennom det. Med det mener jeg store negative ting som må bearbeides, ikke ting som at "de sendte mye reklame i fjernsynet og det var litt kjipt."

Ja selvsagt skal man det! Jeg tenkte mer i de baner når man hele tiden fokuserer på hva som gikk galt denne dagen, fremfor å fokusere på det som faktisk gikk bra. For hvis man går litt inn i seg sjøl, så er det alltid noe som gikk bra.

Skrevet
Ja selvsagt skal man det! Jeg tenkte mer i de baner når man hele tiden fokuserer på hva som gikk galt denne dagen, fremfor å fokusere på det som faktisk gikk bra. For hvis man går litt inn i seg sjøl, så er det alltid noe som gikk bra.

:enig:

Jeg skjønte hva du mente. :jepp:

Det er veldig godt å fokusere på det positive. Dagene blir mye lysere da, og jeg blir i bedre humør. :nigo:

Skrevet
:enig:

Jeg skjønte hva du mente. :jepp:

Det er veldig godt å fokusere på det positive. Dagene blir mye lysere da, og jeg blir i bedre humør. :nigo:

Hurrrrra!

Jeg skal ligge og se litt på tv nå, ihvertfall frem til håret tørker.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...