Gå til innhold

Kjære dagbok

The Kitten

Anbefalte innlegg

Hei, hei, kitten! En stund siden jeg har vært her. Stakk en tur innom for å ønske deg en god dag. :klem:

:vinke::helen: Ha en fin dag du også. :hug:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nei og nei, her hadde jeg ikke fått med meg at du har dagbok!

Stooor :klem: til deg! Viste jo at du hadde tatt skrittet videre om å få hjelp etter at du skrev inne hos meg, men fikk lest litt mer nå..Bare lurer på en ting, som du ikke trenger å svare på hvis du ikke vil. :) Misbruker han deg fortsatt? Du skrev på en måte som kunne virke som om han til tider førtsatt gjør det.. :klem:

Håper virkelig dette blir en god ting for deg!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei og nei, her hadde jeg ikke fått med meg at du har dagbok!

Stooor :klem: til deg! Viste jo at du hadde tatt skrittet videre om å få hjelp etter at du skrev inne hos meg, men fikk lest litt mer nå..Bare lurer på en ting, som du ikke trenger å svare på hvis du ikke vil. :) Misbruker han deg fortsatt? Du skrev på en måte som kunne virke som om han til tider førtsatt gjør det.. :klem:

Håper virkelig dette blir en god ting for deg!!

:velkommen: hit Teriyaki. Så kjekt å se deg her. :klem:

For å svare på spørsmålet ditt: Jeg vet ikke. Det skjedde nemlig jevnlig over en periode på tre år, så gikk det ca halvannet år, så skjedde det noen ganger igjen, og så gikk det ennå nesten ett år. Så jeg kan ikke være sikker på om det har stoppet selv om det er over ett år siden sist nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For å svare på spørsmålet ditt: Jeg vet ikke. Det skjedde nemlig jevnlig over en periode på tre år, så gikk det ca halvannet år, så skjedde det noen ganger igjen, og så gikk det ennå nesten ett år. Så jeg kan ikke være sikker på om det har stoppet selv om det er over ett år siden sist nå.

:hug:

-------------------------------

I dag fjernet jeg to føflekker :opplyser: Det gjorde ikke vondt å få de fjernet, men det gjør vondt nå, for jeg måtte også sy :opplyser:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:hug:

-------------------------------

I dag fjernet jeg to føflekker :opplyser: Det gjorde ikke vondt å få de fjernet, men det gjør vondt nå, for jeg måtte også sy :opplyser:

:vinke:

Så bra det ikke gjorde vondt å fjerne de. :jepp: Var det skummelt? Var sønnen din med og holdt deg i hånden?

:troest: for at du har vondt nå. Jeg har eplete hvis det kan hjelpe?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:vinke:

Så bra det ikke gjorde vondt å fjerne de. :jepp: Var det skummelt? Var sønnen din med og holdt deg i hånden?

:troest: for at du har vondt nå. Jeg har eplete hvis det kan hjelpe?

:riste: Det var ikke skummelt. Jeg kjente absolutt ingen ting.

Sønnen min hadde hjemmedag med samboeren min i dag, så ingen holdt meg i hånda :snurt:

Siden stingene er midt på ryggen, er det ganske ekkelt, siden jeg ofte kommer borti når jeg sitter på sofaen eller en stol. Dessuten kjenner jeg det strammer seg når jeg rører kroppen. Skal tilbake om en uke å fjerne stingene :jepp:

De sendte den ene føflekken inn til analyse, så jeg krysser fingrene for at alt er ok :)

:helen: for eplete :strix:

------------------------

Hva har du gjort i dag?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvis du vil kan jeg være med deg når du skal fjerne stingene og holde deg i hånden. :Nikke:

Det er bra de sender den til analyse. Leste om en som hadde kreft, men det ble oppdaget for sent fordi at de hadde kastet føflekken i bosset. X for at alt er i orden med deg.

Jeg har :skravle: og drukket :kaffekopp: med en venninne i dag.

I kveld skal jeg bare se på fjernsyn. Hadde planer om å både jogge og gå tur, men det ble ikke noe av det. :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:riste: Det var ikke skummelt. Jeg kjente absolutt ingen ting.

Sønnen min hadde hjemmedag med samboeren min i dag, så ingen holdt meg i hånda :snurt:

Siden stingene er midt på ryggen, er det ganske ekkelt, siden jeg ofte kommer borti når jeg sitter på sofaen eller en stol. Dessuten kjenner jeg det strammer seg når jeg rører kroppen. Skal tilbake om en uke å fjerne stingene :jepp:

De sendte den ene føflekken inn til analyse, så jeg krysser fingrene for at alt er ok :)

:helen: for eplete :strix:

------------------------

Hva har du gjort i dag?

Jeg fjerna føflekk for litt over 1 år siden. Den drittdama gadd ikke sy, så jeg har sånn fint arr bakpå låret :snurt: Også syns jeg sprøyta gjorde vondt, men ellers så var det ingen sak :)

Jeg syns vi er sånne tøffe jenter jeg, som gjennomgår slike ting i hverdagen!

Trives du i nyjobben? :popcorn:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis du vil kan jeg være med deg når du skal fjerne stingene og holde deg i hånden. :Nikke:

Det er bra de sender den til analyse. Leste om en som hadde kreft, men det ble oppdaget for sent fordi at de hadde kastet føflekken i bosset. X for at alt er i orden med deg.

Jeg har :skravle: og drukket :kaffekopp: med en venninne i dag.

I kveld skal jeg bare se på fjernsyn. Hadde planer om å både jogge og gå tur, men det ble ikke noe av det. :sjenert:

:helen: for at du blir med å holder meg i hånda :strix: :strix:

Jeg leste også om han gutten. Tragisk! Det værste var at SAMME lege hadde gjort SAMME tabbe tidligere, og den pasienten døde :kjefte:

Jeg fjerna føflekk for litt over 1 år siden. Den drittdama gadd ikke sy, så jeg har sånn fint arr bakpå låret :snurt: Også syns jeg sprøyta gjorde vondt, men ellers så var det ingen sak :)

Jeg syns vi er sånne tøffe jenter jeg, som gjennomgår slike ting i hverdagen!

Trives du i nyjobben? :popcorn:

Jeg stortrives :jepp: Miljøet er kjempegodt og de finner også på mye morro sammen på fritiden.

I dag ble vi sittende å skravle så mye hele gjengen at vi nesten glemte å jobbe :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

Så koselig, Kitten. Jeg har faktisk ingen andre planer enn å jobbe i morgen, av og til kan det være godt og ikke ha noen planer og :opplyser:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...