Gå til innhold

Kjære dagbok

The Kitten

Anbefalte innlegg

Høres helt herlig ut! :strix: Hvor lenge skal dere backpacke? :hoppe:

:bigfoot: husker ikke hva det het i Belgia. Han kjørte bergingsbil inne i en militærleir som var så stor som en by.. :ler:

Men det var fint der sa han. :nigo:

Vi tenker å være vekke ca en måned. Så ikke veldig lenge.

Er iallfall ikke en militærleir jeg skal til. :ler:

Jeg skal klippe meg slik http://www.zimbio.com/photos/Indiana+Evans/TV+Turns+50+Events+Stopped+Nation/0aNsF0588AD

Tror du det blir fint på meg? Du har jo sett bilder av meg på facebook. Om du tror det blir kjempestygt, må du si det. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hvem er T?

Liket?? :redd:

:ler:

:natti:

Vennine T. <- T. ble liksom navnet hennes på KG.

Liket i boken min, leser "hud" av Mo Hayder (eller noe sånt)

Handler om Flea.

TK - om frisyren passer deg, vet nok frisøren. Jeg ser ikke sånt iallefall.

Jeg har så lyst til å skrive hvertfall, ikke iallefall.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:hallo:

I går kveld var en fin kveld. :) Jeg var på fest hos en kamerat, og vi tullet og lo masse. :skaal:

Bestemte oss for å dra ut på byen, og der ble jeg nektet adgang til et utested. Vakten mente jeg var for full. :daane: Men det var jeg virkelig ikke, Hadde drukket to :ol: og ett glass :vin: i løpet av fem timer.

Ene kompisen min ble også nektet adgang, fordi at jeg ikke kom inn. :klaske:

Vi gikk til et annet sted da, og hang der. Mens vi satt der, sier plutselig han ene: Ikke for å være stygg, men det er ganske mange personer her som det er vanskelig å bestemme kjønnet på. :skratte:

Jeg fikk forresten en veldig ydmyk unnskyldning fra han fyren som hadde sagt de stygge tingene til meg. Så nå er alt greit mellom oss. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Frisyren var kjempefin, Kitten! Nå aner jeg ikke hvordan du ser ut, men ser for meg at de fleste kler noe sånt egentlig. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:hallo:

Kami: Han sa bare unnskyld, uten å komme med bortforklaringer. Så fikk jeg :vin:

KaDust: :helen: for det. Jeg gleder meg til å få en ny firsyre. Er kjempelei av den jeg har nå.

- - - - - - - - - - - - - - - -

Nå drikker jeg :kaffekopp: med kanel. I dag skal jeg begynne å pakke. :danse: Så skal jeg være med en venninne i kveld. :strix:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg gleder meg kjempemasse til å reise. :strix:

Selvfølgelig kommer jeg til å komme innom kg, Mia. :engel:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...