Gå til innhold

Kjære dagbok

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hvor feiret dere i fjor, Mia?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Lenge siden jeg har vært innom denne boka.. :ninja:

Skrevet

Så koselig at du kommer innom. :klem:

I morgen skal jeg og en venninne reise på besøk til hun venninnen vår som fikk en sønn forrige måned. :strix:

Skrevet
:jepp: Jeg gleder meg masse. Han er så skjønn. :rodmer:
Skrevet

:Nikke:

Vi kjøpte en body og et par sokker til ham. Så kjøpte vi en god dusjsåpe og skrubbhansker til moren. :gave:

Skrevet

Prøvde å finne bilde av bodyen, men fant det ikke.

Jeg skal til min bestemor på søndag. Håper hun gir meg penger så jeg kan kjøpe meg nytt kamera. :foto:

I dag fant jeg ut at bankkortet mitt bestemte seg for å bli avmagnifisert i dag. Like før jeg reiser. :daane::klappe: for det!

Skrevet (endret)

Kan du spørre om hun vil kjøpe speilreflekskamera til meg? :sjenert::fnise:

Endret av Guriane
Skrevet

Jeg vil bare ha et lite og enkelt ett. Ikke noe store greier til meg. :)

Skrevet

Det er lettvint å ta med, et sånt lite et, men det blir bedre kvalitet med et speilreflekskamera synes jeg. Men det er jo så dyrt :daane:

Skrevet

Det er veldig dyrt, men det er verdt det! Blir så fine bilder! :strix:

Skrevet

Problemet med dem er ikke at de er dyre, men de er så store. Vil ha et lite som går fint i vesken min. :jepp:

Skrevet

Å, jeg har lyst på et toøyd et, sånn som mine gamle Rolleiflex, Mamyia og Seagull. Bare digitalt, og litt mer udigert. Men jeg beholder gjerne sveiva. :rodmer:

Skrevet

De er litt store ja.. Men man kan ha lommebok og mobil i kameraveska da. :jepp:

Skrevet

Problemet med dem er ikke at de er dyre, men de er så store. Vil ha et lite som går fint i vesken min. :jepp:

Ser den. Ikke alltid det passer å drasse med en stor bag av ei veske.

De er litt store ja.. Men man kan ha lommebok og mobil i kameraveska da. :jepp:

Smart! :jepp:

Skrevet

Guri: Det er litt lurt det. :jepp: Vi har ei veske som er litt større enn kameraet så vi har plass til lader, pusseklut til linsa osv i den. I tillegg er det regntrekk på veska. Et must her i landet.

Trulta: Jeg gidder ikke alltid drasse på det jeg heller.. Det er :bigfoot: sin jobb når vi er på ferie. :nigo:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...