Gå til innhold

Kjære dagbok

The Kitten

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Blir sulten av all den matsnakkinga jeg.

Skal ha blomkål med ostesaus og bacon i dag. Rester, må bare kjøpe nytt bacon.

Skal innom butikken i dag også :sukk:

Syns jeg har vært mye på butikken den uka her.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir sulten av all den matsnakkinga jeg.

Skal ha blomkål med ostesaus og bacon i dag. Rester, må bare kjøpe nytt bacon.

Skal innom butikken i dag også :sukk:

Syns jeg har vært mye på butikken den uka her.

Åh! GID! :kyss2:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det høres deilig ut Trulta, åssen lager du ostesaus?

:fnise:

Litt usikker på om jeg skal røpe det.

Jeg tar en toro pose med hvitsaus, følger pakningen, og så tar jeg oppi ost.

Åh! GID! :kyss2:

What??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg elsker "gratinert blomkål". Altså blomkål med bacon og ostesaus, som får en svipptur innom stekeovnen. Det er faktisk ganske ubernamm.

Endret av Kamikatze
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Putter du det inni ovnen?? Hvor lenge da?

Mia: JA!

Det er så mye rart på den butikken. Veldig god te der, kjærlighetste!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja jeg husker du sa det. Men du sa det var i Fjordgata gjorde du ikke? Det er i Olav Tryggvasons gate. :opplyser:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lurer på om jeg fikk T. til å kjøpe for litt siden, men usikker på hvor den er henn.

Skitt, klokka har blitt mye. Må finne ut hva som skjer med liket i boken jeg leser.

:natti:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:hallo:

:babygutt: Var fremdeles like søt. :rodmer: Går bra med begge venninnene mine. Det er slutt mellom hun ene og kjæresten hennes nylig. De var enig om det da, og er fremdeles gode venner. Så lenge de begge er glad, er jeg fornøyd. Er ikke hun med barn som har gjort det slutt med kjæresten, men hun andre.

Etterpå traff jeg en annen venninne, som hadde besøk av en studievenninne. Vi var ute og spiste, og kortet mitt ble avvist. :daane: Det var :flau: Heldigvis betalte venninnen min for meg. Var kortfeil da, for jeg vet at jeg ikke er blakk.

Hadde det kjempekoselig. Fikk mange gode tips til backpackerturen jeg skal på neste sommer. Så nå gleder jeg meg bare til å fortelle dem til de andre som skal reise. Spørs bare om jeg husker dem da. :ler:

Herregud så mange folk det var i byen i går! Var jo fadderuke pluss Rihannakonsert. Skulle ta bussen hjem fra byen, men ga opp det prosjektet da jeg så med en gang at det var like raskt å gå. Så jeg hørte på musikk :digge: og gikk hele veien hjem.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja det er koselig å høre på musikk mens man går. Men jeg føler at jeg mister litt oversikten når det gjelder biler osv, så jeg vil ikke ha på høy musikk.

Så herlig med backpackertur!! :strix:

Husker du har nevnt det før. Hvor er det du skal?

Du må lage ticker! :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er koselig å høre musikk mens man går hjem i mørket. :rodmer: Savner den tiden jeg hadde mp3 spiller.

Ja, jeg elsker det. :digge:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja det er koselig å høre på musikk mens man går. Men jeg føler at jeg mister litt oversikten når det gjelder biler osv, så jeg vil ikke ha på høy musikk.

Så herlig med backpackertur!! :strix:

Husker du har nevnt det før. Hvor er det du skal?

Du må lage ticker! :hoppe:

Opprinnelig hadde vi tenkt oss til Thailand, Malaysia, Singapore, Indonesia og Philipinene. Hun jeg snakket med i går anbefalte virkelig å dra til Laos og Kambodsja, Så skal snakke med de andre i dag om de er interessert i det. Opprinnelig hadde vi tenkt å være en uke på hvert sted, men vi kan jo korte det ned litt. Så rekker vi innom flere land. :Nikke:

Ticker skal lages, men må først ha avreisedato. I tillegg har jeg bestemt meg for å dra til Belgia og Nederland i høstferien min. Så det skal jeg telle ned til først. :reise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høres helt herlig ut! :strix: Hvor lenge skal dere backpacke? :hoppe:

:bigfoot: husker ikke hva det het i Belgia. Han kjørte bergingsbil inne i en militærleir som var så stor som en by.. :ler:

Men det var fint der sa han. :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...