Gå til innhold

Kjære dagbok

The Kitten

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg må være litt lur ja.. Gadd ikke å ta med kameraet sist jeg var i Trondheim, men jeg tenkte at jeg skal ta det med nå ettersom vi skal bo i sentrum. Er ikke så langt å drasse på det. :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:jepp: Skal ha med ei venninne så da fant vi ut at det hadde vært koselig. Aldri bodd på hotell i Trondheim før, så det kan bli artig. :jepp:

Elsker hotellsenger og hotellfrokost! :strix:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Rica Nidelv :hjerte:

Elsker det hotellet.

Hvilket skal dere være på?

Sist vi var der, var vi på Bakeriet. Dem hadde utrolig god kveldsmat.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan skrive på PM. Bakeriet? Hvor er det? Inne på hotellet? Jeg har også hørt mye positivt om det hotellet. Men er ikke det dyrt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Brattørgata ja. Har de kveldsmat der?

Mener du Royal Garden? Sas-hotellet?

:ler: Sikkert, fordi jeg tok adressen fra ei nettsiden, sånn bookingsiden, mulig den var på engelsk.

:Nikke: Dem har kveldsmat, det har også det hotellet som du sendt på pm. Tror det er vanlig.

Royal Garden var det jeg mente.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:jepp:

Visste ikke at det var kveldsmat på hotellene jeg.. vet at det står te, kaffe og kjeks framme.

Kveldsmat? :sikle: Er det gratis eller? Har du ligget på hotellet jeg skal bo på?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:riste:

Gratis ja. På Bakeriet var kveldsmaten bedre enn frokosten. Det var kalde pastaretter, og mye mer, husker ikke. Husker at jeg syns det var innmari godt.

"Hotellet serverer vafler om ettermiddagen og kveldsmat inkludert i prisen."

Tatt fra Clarion sin nettside.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kan også tilby en velsmakende kveldsmatbuffet inkludert i romprisen. Kveldsmat er tilgjengelig fra mandag til torsdag kl. 17.30-20.00. Det serveres brød, pålegg, vafler, drikke og en varmrett, som varierer fra dag til dag. Kveldsmat er tilgjengelig hele året, bortsett fra sommerperioden og helligdager.

Æsj.. jaja.. vi får jo på torsdag da! :nigo:

Endret av mia83
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...